מה רואים הלילה: זילניאלים מפונקים בוכים בטבע במשך חצי שעה

אל תבכו, יש פרס בסוף. "מתחשלים". צילום מסך/נטפליקס
אל תבכו, יש פרס בסוף. "מתחשלים". צילום מסך/נטפליקס

הם מפונקים, עצלנים, מתלוננים הרבה והם הרגע ננטשו על ידי המשפחות שלהם בלב היער כדי להתמודד עם הטבע. הריאליטי החדש של נטפליקס הוא חלומם הרטוב של כל הבומרים, והנאה גדולה (וקצת לעג, כי מותר) עבור כל השאר

 

כל מי שפגש אמריקאי בראשית גילאי העשרים שלו יודע עד כמה הם ילדים. כן, הצבא מבגר, אבל גם לחיות בישראל זה חתיכת מסע כומתה מתמשך שמחייב אותנו לעקוף את חברינו ממעבר לים האטלנטי בכישורי חיים בסיסיים. ופייר, זה קצת כיף לצחוק עליהם, על הילדים שגדלו עם כפית כסף בפה ואייפון מוזהב ביד. ואוהו, כמה שבנטפליקס באו לצחוק עליהם, ועל הדרך אולי ללמד אותם דבר או שניים על החיים. אבל לפני הכל, כן, לצחוק.

"מתחשלים" (Snowflake Mountain) היא הדבר הכי קרוב לטירונות במחנה 80 שהאמריקאים יכולים לייצר – כל מי שבכתה ביום הראשון בצבא, כל מי שהתקשר לאמא בשעת הט"ש והתחנן שתבוא, כל מי שנאבד בניווטים מהש.ג לחדרה האוכל יוכלו למצוא את עצמם כאן. חבורה של עשרה זילניאלים בכניים ומפונקים במיוחד יוצאים מאזור הנוחות ונזרקים – בעודם חושבים שהם מצטלמים לריאליטי חופשה יוקרתי – ללב הר פראי, שם יצטרכו ללמוד כישורי חיים בטבע, החל מלוותר על האייליינר ועד ללצוד את המזון שלהם.

התוצאה מצחיקה, במיוחד אם אתם בומרים שטוענים שכל הדור הזה מפונק. אבל גם אם אתם סתם אנשים שיוצאים בבוקר לעבודה כדי לפרנס את עצמכם, יש לכם את הזכות להתנשא על חבורת המתמודדים חסרי היכולות. עד כמה? אחד מצמד המנחים המחוספסים שמלמדים אותם לשרוד אומר לקבוצה ש"נוציא אתכם לעשות עבודה קשה". בתגובה, אחד מהם אומר ברצינות "הלב שלי דופק, תקראו לחובש". בקיצור, כיף ושעשועים שיגרמו לכם להרגיש יותר טובים בנוגע לעובדה שאתם תקועים מול מסך הטלוויזיה בלילה.

"מתחשלים", זמין עכשיו בנטפליקס