מה רואים הלילה: הלילה לא רואים. הלילה משחקים טריוויה בנטפליקס

ידעתם שכבר כמה שבועות יש בנטפליקס, בין כל הסדרות והסרטים והריאליטי, גם משחק טריוויה אינטרקטיבי לגמרי שמשחקים עם השלט? אל תהיו נבוכים, גם אנחנו גילינו את זה רק לפני כמה שעות, אבל ישר רצנו לספר לכם. כי אכפת לנו מכם, זה למה

29 בנובמבר 2022

באמת שאין לנו מושג כמה זמן הדבר הזה שם – שעה? יומיים? חודש? חצי שנה? – אבל בשיטוטי הנטפליקס שלנו היום נתקלנו ב-Triviaverse. במבט ראשון חשבנו שמדובר בשעשועון. ממש לא. מדובר במשחק, אמנם לא מורכב או ארוך במיוחד, וכנראה שגם לא יעסיק אתכם כל הערב, אבל לגמרי יגוון את החוויה של עוד ערב בו אתם יושבים מול התפריט של נטפליקס, בהנחה שאתם קוראים מספיק מהר באנגלית בשביל להתמודד עם מה שנטפליקס הולכים לזרוק עליכם.

מדובר, כפי שניתן לנחש, במשחק טריוויה מהיר (בסך הכל שלושה סיבובים, כל אחד של דקה) בו עונים על שאלות אמריקאיות. נשמע פשוט? כן, זה בדיוק היופי. זה, והעובדה שזה ממש שם בנטפליקס, ושעונים עם לחיצות על השלט, וגם בזה שאנחנו ממש אוהבים טריוויה, וגם בזה שאשכרה מתחיל להיות מסקרן מה עוד נטפליקס הולכים לעשות בתחום הזה, עם ההתרחבות האיטית שלהם לכיוון משחקים למיניהם.

כמו שכל מי שאי פעם שיחק משחק טריוויה בחייו יודע, זה קם ונופל על השאלות. ובכן, אנחנו שמחים לומר שהשאלות כאן ממש מוצלחות, ולמרות שיהיו דברים שיהיו די זרים לצופה/שחקן הישראלי הממוצע (לא, אנחנו לא יודעים איזה ניקוד אי אפשר לקבל על מהלך בפוטבול. אנחנו אפילו לא יודעים מה החוקים בפוטבול), נטפליקס הם חברה עם תפיסה מאוד בינלאומית ולכן רוב השאלות הן כאלו שלגמרי אפשר להתמודד איתן. יש כאן גם מיקס מצוין של תרבות גבוהה, תרבות פופולרית, מדע, היסטוריה וגם קצת שאלות היגיון – יש סיכוי לא רע שבאותו סיבוב תצטרכו להפגין ידע גם בטיילור סוויפט וגם במהטמה גנדי. וכמובן שיש גם מצב לשני שחקנים.

Triviaverse, עכשיו בנטפליקס