מה רואים הלילה: רוב לאו מטפל בדאדי אישיוז של הבן שלו

אבא, אל תטיף. "אבא בהפרעה". צילום: יח"צ נטפליקס
אבא, אל תטיף. "אבא בהפרעה". צילום: יח"צ נטפליקס

בנטפליקס החליטו שהדרך הכי טובה לעשות קומדיה משפחתית זה להביא משפחה אמתית, וגייסו לשם כך את רוב לאו ואת הבן שלו, ג'ון אוון לאו, על בסיס הדינמיקה המוזרה שלהם בטוויטר. איך זה מרגיש להיות בן של כוכב נרקיסיסט? כן, זה מה שהבן של רוב לאו חושב עליו

אפשר לכתוב ספרי פסיכולוגיה שלמים על מערכת היחסית המוזרה שבין גבר צעיר לאביו. למעשה, אנחנו די משוכנעים שנכתבו כבר כאלה, אבל היינו עסוקים יותר מדי בלגרום לו להגיד 'אני אוהב אותך' דרך מחמאות קטנות על יכולות דפיקת פטיש. נו טוב, זה לא שאנחנו לבד – יותר מדי סדרות טלוויזיה מתעסקות בנושא אבות מורכבים, ורק השבוע חזרה "יורשים" לעונה חדשה כדי להזכיר לנו שגם אם אבא יצא לקנות סיגריות ומעולם לא חזר, יכול להיות גרוע יותר. בכל אופן, גם נטפליקס מצטרפים עכשיו לרצח האב המטאפורי עם סדרה חדשה בכיכובם של אב ובן אמיתיים.

"אבא בהפרעה" היא סדרה על בן ביישן שמתחיל לעבוד אצל אביו – מיליונר הייטק מבריק ואקסצנטרי, ואיך לא, גם די נרקיסיסט. וזה מצחיק, כי את אב הנרקיסיסט והאקסצנטרי מגלם השחקן הדי נרקיסיסט והאקסצנטרי רוב לאו, ואת הבן הדי ביישן מגלם הבן הדי ביישן שלו, ג'ון אוון לאו. ומספיק להביט בשיחה הקצרה שפרסמו בנטפליקס ולהבין שהדינמיקה בין השניים משגעת בחיים האמיתיים, אז על אחת כמה וכמה בסדרה.

למעשה, על רוב לאו, הסדרה כולה נוצרה בהשראת ההרגל הממש מצחיק של ג'ון להטריל את אביו בתגובות. כך, לדוגמה, כשהאב פרסם תמונת אינסטגרם שלו קורא תסריט ועומד ליד ג'יפ, הבן הגיב "כל כך כנה. אני אוהב לראות שסלבס הם בדיוק כמונו". במקרה אחר בנו הגיב לסרטון בו רוב לאו משחק שח-מט עם התגובה "כולנו יודעים שאתה לא יודע לשחק שח-מט". בן טוב, סך הכל. הוא אפילו כתב את אחד הפרקים. כך או כך, אפילו אם רק עבור הדינמיקה המעניינת, שווה לבדוק. גם העובדה שאת הסדרה הם כתבו עם יוצר "דיאטת סנטה קלריסה" מעודדת.

"אבא בהפרעה", עכשיו בנטפליקס