מה רואים הלילה: את הסדרה הקומית הכי מופרעת על המסך, וזה בדוק

טים רובינסון בפוזיציה רגילה. "די שיגעת". צילום: יח"צ נטפליקס
טים רובינסון בפוזיציה רגילה. "די שיגעת". צילום: יח"צ נטפליקס

העונה השלישית של סדרת המערכונים המוטרפת של טים רובינס נחתה היום בנטפליקס, ואנחנו ממש צריכים להתאפק לא לראות הכל במכה אחת ולשמור משהו להמשך השבוע. ככה זה כשכל מערכון יותר אבסורדי ומצחיק מהקודם. אל תעזוב אותנו שוב, טים

הדבר הראשון שחשבנו כשראינו את שם התכנית "די שיגעת: תכנית המערכונים של טים רובינסון" היה "מי?!". הדבר השני שחשבנו הוא איזה תרגום מוזר זה ל"I Think You Should Leave". אבל אז צפינו בפרק הראשון שלה, ומיד בשני (זה איזה 17 דקות בממוצע), ובלי לשים לב חיסלנו את העונה הראשונה עם כאב בטן לא יאמן. כבר לא שאלנו מי, וכבר לא קראנו לה "דיי שיגעת", אלא פשוט התאהבנו בטרלול והבנו שלא חשוב מה שאנחנו לא מבינים, חשוב מה שאנחנו מבינים שלא. רגע, מה?

ככה מרגישה קצת הצפייה במערכוניו של טים רובינסון (כותב קומי יוצא SNL במקרה ובכל זאת שאלתם). היא מרגישה כמו שבץ מוחי שנועד להביא את הצופה לדיסאוריאנצטיה כל כך עמוקה, עד שלא נותר אלא לצחוק מהאבסורד. ויש המון מזה. בהינף שתי העונות הראשונות שלו, רובינסון הצליח לייצר כמה מערכונים אייקונים בהינף דביליותו – עם ארונות קבורה מתפרקים, סטייקים רטובים, תאונה בחליפת נקניקיה ועוד רגעים מופרעים מדי מכדי לספור (אנחנו עוד נרגעים ממערכון דירת גרפילד). עכשיו, אחרי המתנה לא מבוטלת, העונה השלישית נוחתת בנטפליקס.

ובמהלך העונה הזו טים סוף סוף מתבגר, מוצא בת זוג ומתחיל לתכנן איתה חתונה מפוארת, שתהווה את סוף העו- סתם נו, מה נראה לכם? שום עלילה לא תכסה את מה שעומד לקרות כאן, רק רצף רנדומלי לכאורה של סיטואציות ביזאריות-אך-מבריקות שלפעמים חושפות משהו מעניין על בני אדם והאופן בו הם מתקשרים עם סביבתם, ולפעמים סתם מצחיקה בטירוף עם צעקות אינטנסיביות. אל תצפו למסר, לא לסדר ולא למנוחה. טים רובינסון בא לשגע לכם את השכל, ושתצאו מזה מחוייכים עם כאב בטן. וזה בדיוק מה שבא לנו היום.

העונה שלישית של "די שיגעת: תוכנית המערכונים של טים רובינסון" זמינה במלואה בנטפליקס