מה רואים הלילה: סוף סוף יש לנו סדרת סטלנים עברית

צילום: אוהד רומנו ובאדיבות HOT ו-NEXT TV
צילום: אוהד רומנו ובאדיבות HOT ו-NEXT TV

קומדיית הפשע החדשה של HOT שוברת את באנג הזכוכית ומציגה את העולמות הרבים והמגוונים של הצמד הירוק - הדילרים הטמבלולים, חברות התרופות הממולחות וגם את ההורים הנואשים לילד שרק צריך את התרופה שלו. תדליקו משהו, אבל בעברית

זה לא סוד שאנחנו בטיים אאוט אוהבים סדרות סטלנים. זה אפילו לא קשור לחיבתנו (הכבר משעממת) לצמח – ז'אנר הסטלנים, טלוויזיוני וקולנועי כאחד, הוא עולם של כיף, דביליות קטנה, המון צחוקים ולרוב גם איזה גוון קרימינלי קל שגורם לנו להיסחף פנימה, לקחת שאיפה עמוקה ולהישפך על הספה לבינג' מבדר. אבל בעיה – בישראל אין באמת סדרות סטלנים. נכון, כל מי שצפה בתוכניות ביפ יודע שהיו סדרות ישראליות נהדרות לסטלנים, וללא ספק שהיו לנו כמה סרטים בנושא, וראינו לא מעט סטלנים מוצהרים ובמסווה על המסך, ועספור היא קטגוריה משל עצמה – אבל "4:20" היא משהו חדש, ובמוצהר.

אין מה לעשות, סדרה שקרויה על שם השעה הכי אפופה ביום ונפתחת עם שיר של סייפריס היל היא משהו שכאילו נולד עבור פלורנטין. צמד היוצרים, עידו דרור ודוד דהן, יצרו בעבר את סדרות הילדים "גאליס" ו"אילת" – אבל עכשיו הם מתקדמים ביחד לתוכן מבוגר יותר, גם אם מזווית קצת ילדותית. אבל כזו שאנחנו אוהבים. הם גייסו קאסט ממש מרשים שכולל את עוז זהבי, יובל שרף, אלמה דישי, נווה צור, דולב מסיקה, חנן סביון, אקי אבני, רועי אסף ועוד מלא שחקנים מוכשרים כדי לבנות עולם שנמתח בין השטח החוקי של מריחואנה, לאזור הפלילי של הוויד.

הסדרה עוקבת אחרי אסי וניבי (זהבי ושרף), זוג גרושים והורים לילדה חולת אפילפסיה שילדתם משתתפת בניסיון רפואי שמסתמן שעוזר לה – אתם כבר יכולים לנחש בעזרת איזה צמח – עד שהניסוי נפסק. עכשיו הם צריכים לנסות להשיג את הזן שמונע מילדתם התקפים מסכני חיים, יחד עם צמד דילרים כושלים (מסיקה וצור בצימוד מצוין), ולהתמודד מול חבורת עברניינים וחברות התרופות, שגם רוצים נתח מהעוגה הממסטלת הזו. נשמע שיהיה כיף, בטוח יהיה מעושן.

פרק"4:20", עכשיו ב-HOT VOD וב-NEXT TV