טיפ של אלופה: העצות של מוניקה גלר לסדר וניקיונות הפסח

ברחבי העולם נפתחה עונת ניקיונות האביב, אבל רק אצלנו זה נקשר לחג הפסח המבאס. כדי שלא תשקעו בייאוש, אספנו את מיטב הטיפים של מוניקה לבית נקי. רק אל תגזימו

יכול להיות שזה טיפה מוגזם (מתוך "חברים")
יכול להיות שזה טיפה מוגזם (מתוך "חברים")

1. לפעמים מוצרי הניקיון שנמכרים ברשתות השיווק פשוט לא עושים את העבודה. זאת אומרת, אם אתם מכורים לניקיון או שגדלתם עם אמא כזאת. חדי העין והזיכרון כבר יודעים שלמוניקה גלר יש מתכון משודרג שהמציאה בעצמה: תרסיס שמורכב משני שליש אמוניה ושליש מיץ לימון. את המרכיב הסודי הנוסף היא לא מסכימה לגלות, אבל נראה לנו שזה יעבוד גם ככה. סייקוז.

האם נצטרך לחכות לחגיגות ה-30 כדי לגלות את המרכיב הסודי? (מתוך "חברים")
האם נצטרך לחכות לחגיגות ה-30 כדי לגלות את המרכיב הסודי? (מתוך "חברים")

2. אל תתביישו לרכוש עזרה. נכון, אין לכם כסף כי הרגע פיטרו אתכם מהעבודה, ונכון, יש סיכוי גדול שכולנו עומדים למות. אבל לא יהיה נהדר לחוש את קשת התחושות הזאת בתוך בית נקי ובלי שהזזתם אצבע? כללי הבידוד לא מאפשרים לעשות זאת בעזרת אדם זר, אבל יש לנו תחושה שהשותפים שלכם יקפצו על המציאה.

3. כמו שהולכים לפסיכולוגית כדי לסדר את המחשבות, כך צריך לדאוג שכל חפץ בבית יהיה במקום הנכון. אבל כמו המחשבות האפלות שעוד לא אזרתם אומץ לחלוק בטיפול, גם לחפצים שאין להם מקום צריך לדאוג. מצאו פינה נסתרת בבית והשליכו לשם את כל הזוהמה הקפיטליסטית שצברתם. אף אחד לא צריך לדעת מזה.

4. קטגוריות הן חברותיכם הטובות: עכשיו כשכל מה שיש לכם הוא זמן, ארגנו את התמונות הפיזיות והדיגיטליות, החזירו את הדיסקים הישנים לקייסים הנכונים והכינו מסמך מסודר לכיווני העבודה החדשים שתצטרכו לחפש אחרי שהמשבר הזה יסתיים. זה ייתן לכם משהו להתעסק איתו בזמן שנשמה שלכם נאכלת בייסורי הספקות.

אולי את התמונות תסדרו לבד (מתוך "חברים")
אולי את התמונות תסדרו לבד (מתוך "חברים")

5. שימו לעצמכם גבולות: אם אתם שואבים את השואב, סימן שהגזמתם.

6. הדירה שלכם בחיים לא תהיה מספיק נקייה בעיני אמא שלכם. פשוט תשלימו עם זה.

 

7. לנקות זה מבאס, ואם יש דבר אחד שיכול לתת לכם זריקת מוטיבציה – זה להיראות טוב בזמן שאתם עושים את זה.