עניין של זמן: (כמעט) כל כוכבי "מופע שנות ה-70" יגיעו לניינטיז

מבלים, במורד הרחוב. "מופע שנות ה-70". צילום: יח"צ
מבלים, במורד הרחוב. "מופע שנות ה-70". צילום: יח"צ

אחרי שנים של שמועות, זה סוף סוף קורה: נטפליקס אישרה שסדרת ההמשך לסיטקום המצליח, שהפעם תתקיים בשנות ה-90, תחזיר למסך את (כמעט) כל הדמויות האהובות מסדרת המקור. התכוננו לצחוק שוב מלשמוע את רד פורמן מאיים באלימות פיזית על בנו!

1 במאי 2022

כשלפני מספר חודשים דווח כי נטפליקס יפיקו סדרת המשך לסיטקום המצליח "מופע שנות ה-70", לא ממש עפנו. קודם כל, זו לא פעם ראשונה שמנגנים על מיתרי הנוסטלגיה שלנו ותכלס, הם נמתחו יותר מדי. שנית, זו אפילו לא הפעם הראשונה שמופק המשכון לסדרה הזו (אנחנו עוד מנסים להדחיק את "מופע שנות ה-80"). אבל עכשיו משהו השתנה. עכשיו אנחנו עומדים לראות את אריק, דונה, פז, קלסו וג'קי מעשנים ביחד.

בנטפליקס הכריזו בסופ"ש כי כמעט כל חברי הקאסט המקורי אישרו השתתפות בסדרה החדשה, שעוד לא ידוע על תאריך עלייתה הצפוי, אבל כן יודעים שתעקוב הפעם אחר ליה, ביתם של אריק ודונה, 15 שנים אחרי שעלילת הסדרה המקורית הסתיימה. העונה בת 10 הפרקים תתקיים במהלך חופשת קיץ בשנת 1995 ותתמקד בבילוי שלה אצל סבא וסבא – כלומר רד וקיטי פורמן – ובהיכרותה עם דור חדש של בני הנוער מרדנים בפוינט פלייס.

>>>9 הרגעים הכי מצחיקים משנות התשעים שראינו על מסכים, נשבעים
>>>סדרות הניינטיז שילדי שנות ה-2000 אמורים להתמכר אליהן
>>>וידוי קורע לב: מה הפסדתי בתור ילד ניינטיז בלי טלוויזיה בכבלים

עכשיו, כאמור, צפויים לבקר אותה גם ההורים, ה-"דודים" ואפילו החבר של ההורים שלה עם המבטא הלא ברור. למעשה, מבין חברי הקאסט המקוריים, רק אחד לא ישוב לסדרת ההמשך – הייד, בגילומו של דני מסטרסון, שעומד כיום בפני משפט על תקיפה מינית של ארבע נשים שונות.

את הסדרה החדשה יפיקו יוצרי הסדרה המקורית, בני הזוג בוני וטרי טרנר (שמכירים דבר או שניים על הניינטיז, בתור האנשים שכתבו את סרטי "עולמו של וויין") יחד עם עוד בני זוג, אם כי טלוויזיוני – צמד השחקנים שגילמו את רד וקיטי פורמן, קורטווד סמית' ודברה ג'ו רופ. למרות שעוד לא ברור כמה דקות מסך נקבל מהחבורה המקורית, אחרי שכולם אישרו השתתפות (או לפחות, כל מי שאנחנו רוצים לראות), אפשר רק לחכות ולראות איך ישתמשו (ויצחקו) בקשרים שהתגלגלו מאז, דוגמת מערכת היחסים של אשטון קוצ'ר ומילה קוניס.