#התחלנו: מחירי המלונות בתל אביב בתקופת האירוויזיון קפצו באלפי ש"ח

לקראת תחרות האירוויזיון החלו בעלי המלונות ודירות הנופש בעיר לזהות את הפוטנציאל העסקי החד פעמי, והעלו את מחירי הלינה בתקופת התחרות במאות עד אלפי שקלים. כל הפרטים בפנים

מלונות בתל אביב (צילום: Shutterstock)
מלונות בתל אביב (צילום: Shutterstock)
17 בספטמבר 2018

 

איי דונט קר אבאוט יור סטפה בייבי: קריאת צהלה עזה פקדה את רחובות תל אביב, לאחר שהגיעה ההודעה על קיומו של אירוויזיון 2019 בעירנו. כעת מגיעה קריאת הששון של בעלי המלונות בעיר. משלחות האירוויזיון יתחילו להגיע לתל אביב בחודשים אפריל ומאי, כשב-14 במאי יערך חצי הגמר הראשון, ב-16 חצי הגמר השני והגמר הגדול ב-18 בחודש. מלבד המועמדים, פמלייותיהם ואנשים שאשכרה יצליחו לרכוש כרטיס, יגיעו לעיר גם תיירים מכל רחבי העולם שייקחו חלק באווירה הייחודית שהאירוויזיון יוצר. או כמו שאמר את זה בצלאל סמוטריץ' בטוויטר: "אווירה של פריצות, מזל שלא יתקיים בירושלים". לאור כל האמור לעיל, אנשי התיירות בעיר החלו כבר לעלות את מחירי הלינה. בהרבה מאוד אחוזים.

>> אירוויזיון 2019 בתל אביב: כל הפרטים 

אתר השוואת מחירי המלונות הוטלס קומביינד החליט להרים את הכפפה וערך את ההשוואה המתבקשת – בכמה עלו המחירים לארוח זוגי במלון או בדירת נופש בתקופה זו. ההשוואה נערכה בין סוף השבוע בו יתקיים האירוויזיון (שישי-ראשון), לסופי השבוע שלפני ואחרי האירוע. בעלי המלונות יודעים מה הם עושים ודואגים לעצמם (ויש שיאמרו בצדק), אבל קשה שלא לחשוב האם התיירים שיגיעו לכאן במיוחד, יחזרו לכאן או ימליצו לחבריהם לבקר.

בקטגוריית מלונות 4 כוכבים נבדק מלון ברחוב מונטיפיורי שמחירו קפץ ב-1,346% (!) לאחר ההכרזה שהתחרות תתקיים בתל אביב, מ-990 ש"ח ל-14,318 ש"ח. המחיר בסופי השבוע שלפני ואחרי האירוויזיון נשאר ללא שינוי.

בקטגוריית מלונות 5 כוכבים נבדק מלון בשדרות רוטשילד שמחירו קפץ ב-145%. מ-3,035 ש"ח ל-7,390 ש"ח. דירת נופש ברחוב דבורה הנביאה (יחסית רחוק ממרכז העיר) קפצה ב-5,183 ש"ח, מ-1,880 ש"ח ל-7,063 ש"ח. גם בהוסטלים, שאמורים לתת מענה זול יותר, מחיר לשתי מיטות הכפיל את עצמו ל-983 ש"ח להוסטל ברחוב לבונטין, כשהמחיר בשגרה הוא 454 ש"ח.