אז מה כולל הדיל החדש של מייגן והארי עם נטפליקס?

הדיווחים על הרכש החדש של נטפליקס עוררו הרבה שאלות על התוכן שנראה מהזוג המלכותי לשעבר. הנה הפרטים

מייגן מרקל עם שוונצים מושלמים. צילום: גטי אימג'ס
מייגן מרקל עם שוונצים מושלמים. צילום: גטי אימג'ס
3 בספטמבר 2020

אחרי שאתמול (רביעי) נודע כי הזוג מייגן מרקל והנסיך הארי חתמו על חוזה עם נטפליקס, הגיע הזמן להירגע מההתרגשות ולהתחיל לשאול שאלות. כזכור, הזוג המלכותי לשעבר היגר לקליפורניה מוקדם יותר השנה לאחר שבחר לנתק את הקשרים הפורמליים עם בית המלוכה הבריטי. השניים נאלצו למצוא דרכים חלופיות להתפרנס, וכפי שפורסם במגזין וראייטי בעבר, התחילו לפזר פה ושם רעיונות לסרטים וסדרות ברחבי הוליווד. ואז הגיע החוזה מול נטפליקס.

על פי החוזה, שיהיה תקף לכמה שנים טובות, השניים ייצרו דוקואים, סרטים עלילתיים, סדרות מתוסרטות וסדרת ילדים. בהצהרה שפרסמו השניים נכתב: "החיים שלנו, ביחד ובנפרד האחד מהשני, איפשרו לנו להבין את כוחה של הרוח האנושית: של האומץ, העמידות והצורך בחיבור". השניים ציינו את עבודתם בקהילות מגוונות, והוסיפו כי הם יתמקדו "ביצירת תוכן שמוסיף ידע, אבל גם נותן תקווה".

היו ימים. מייגן והארי מתחתנים (צילום: שאטרסטוק)
היו ימים. מייגן והארי מתחתנים (צילום: שאטרסטוק)

הזוג יתמקד ביצירת תוכן הנוגע בנושאים שקרובים ללבם, וההורים הטריים כבר הודיעו שייצרו גם תוכן המיועד לכל המשפחה. כמה מהפרויקטים כבר נמצאים בשלבי פיתוח, בהם סדרת דוקו וסדרת אנימציה על נשים מעוררות השראה.

בהתאם לרוח הזמנים, השניים מתכוונים לתת ייצוג מגוון לפני המצלמה ומאחוריה, והודיעו כי הם מחויבים לשכור עובדים בתפקידי מפתח בחברת ההפקה על פי אותו עיקרון.

מייגן, שהייתה שחקנית לפני נישואיה להארי, לא מתכוונת לחזור לעמוד לפני המצלמה אך עשתה קפיצה קטנה להוליווד כדי לקריין את "Elephants" של דיסני. הרכש החדש של נטפליקס מצטרף לשורה ארוכה ונוצצת, הכוללת את הזוג אובמה, שונדה ריימס וריאן מרפי.