שמחה גדולה הלילה: איפה חוגגים מימונה בתל אביב?

אל תבואו. בני הזוג נתניהו במימונה. צילום: פלאש90
אל תבואו. בני הזוג נתניהו במימונה. צילום: פלאש90

אתם יודעים טוב מאוד איך אמורים לחגוג את המימונה, ולנו יש רשימה של מקומות בהם תוכלו להגשים את כל פנטזיות הדבש שלכם: מסיבה פתוחה עם שריף והמבורגר, פינת קוקטיילים עם ספינג' חם מהטיגון, מסעדה מרוקאית עם ארוחת יוקרה ועוד מלא מלא מתוק מתוק

המימונה קוראת לנו לרבוח ולסעוד, לרבוח ולסעוד ובעיקר לזלול מלא מופלטות. תנו לנו לומר לכם שמי שלא אוהב מופלטה משקר כי מה כבר יכול להשתבש כשמדובר בבצק, חמאה ודבש? לא הרבה דברים. אם לא התארגנתם השנה על הזמנה לחגיגה, אל דאגה, מצאנו לכם מקומות שמארחים את החגיגה ממש ליד הבית.

בקשיש בשוק הכרמל

בקשיש בשוק הכרמל, בר הקוקטיילים הצבעוני מבית היוצר של קובי בוריקה וגילי ״לוגאן״ מזרחי, מבטיחים בערב המימונה – מלבד נהרות של קוקטייל צונן – גם מופלטות וספינג׳ חם, טרי ולוהט הישר מהטיגון, שכולו חיבוק טוב ומנחם לחמץ. אנחנו כבר מתרגשים, זה הגיוני?
יום רביעי. החל מ20:00, יום טוב 14.

אם זה בקשיש, אנחנו בקטע. בקשיש בכרמל. צילום: יעקב בלומנטל
אם זה בקשיש, אנחנו בקטע. בקשיש בכרמל. צילום: יעקב בלומנטל

מסעדת OLÉ

השף אורן אסידו העלה על את המטבח המרוקאי במסעדת OLÉ עם כישרון, יד מיומנת ומחשבה יצירתית מחוץ לקופסא. בערב המימונה תשרה אווירה חגיגית במיוחד על המבנה הטמפלרי עם מופלטות חמימות, שולחנות עם מגשים של עוגיות וממתקים כמו בסרטים, פינות ישיבה, ריקודים מסורתיים וגם ליקר בננות ליודעי דבר. וואלה, לא ידענו.
שביל האטד 5, יש להזמין מראש 

ole. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם
ole. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם

אווה סאפי

במסעדה המרוקאית שבנווה צדק מציגים מימונה כהלכתה, לפי מיטב המסורת, עם ארוחה חגיגית (גם אם לא זולה) המורכבת ממנות לבחירה, וכוללת לראשונות אופציות של סיגר בקר, פסטייה טלה, קציצות לוקוס ודג מרוקאי, מנות עיקריות בטאג׳ין דוגמת קוסקוס, לחי עגל, צלי כתף או פרגיות, וכן מבחר נתחים על הגריל. לקינוח תוכלו להינות מחלוויאת, ספינג׳, מוס שוקולד או מופלטה ותה נענע.
400 ש״ח לסועד בבחירת תפריט המימונה, יום רביעי ה12.4, השחר 8, להזמנות 054-2533348

כפית קסמים קטנה. אווה סאפי. צילום: אמיר מנחם
כפית קסמים קטנה. אווה סאפי. צילום: אמיר מנחם

מסעדת פופה מארחת

מסעדת פופה, בניצוחו של שף אביב משה, מזמינה את כולנו לחגיגה מרוקאית אסלית. החלל הייחודי של המסעדה יקושט היטב, העובדים ילבשו תלבושות מרוקאיות מנצנצות, עמדות מופלטה יעמדו בגאון לצד ספינג' מטוגן ומהביל, עוגיות מרוקאיות קלאסיות ועוד מגוון מטעמים של אביב משה. חוץ מזה, להקת חתולי הרחוב יופיעו ויעשו שמח.
יום רביעי ה12.4, החל מהשעה 19:00 ועד 2 בלילה. יהודה הלוי 46

פופה. צילום: אבי כהן
פופה. צילום: אבי כהן

מימונה בקפה קאימק

כן, כן, מימונה של היפסטרים עוד לא הרגה אף אחד וגם בשוק לוינסקי יודעים להרים חפלות ולעשות שמח כמיטב המסורת עם מוזיקה מרימה, ערק ומשקאות כיד המלך, מופלטות מופלאות בעבודת יד וגם דוכן ציורי חינה, כי בכל זאת אנחנו בלוינסקי. הפתעות נוספות מובטחות.
יום רביעי החל מהשעה 17:00, לוינסקי 49

קפה קאימק. צילום: עמוד הפייסבוק של קפה קמיאק
קפה קאימק. צילום: עמוד הפייסבוק של קפה קמיאק

אגאדיר

כן כן, גם אנחנו הופתענו לרגע, אבל זה הזמן להזכיר שאגאדיר זה בכלל שם של עיר במרוקו. במימונה הזו מסעדת אגאדיר שבשוק הכרמל לובשת בגדי חג, מעמידה מופלטות כיד המלך, מיני בורגרים בעשרה שקלים וגם ערק ובירה מהחבית בעשרה שקלים בלבד. חוץ מזה, הם יארחו הופעה חגיגית של שריף – יציאה לכל דבר ועניין – ודיג׳יי מושיק, אחד מהאהובים עלינו, יתקלט למסיבה חופשית.
החל מ19:00 ברחבה מחוץ לאגאדיר בנחלת בנימין 2, הכניסה חופשית

חגיגה לצד המבורגר. מימונה באגדיר. צילום: עמוד האינסטגרם של אגאדיר
חגיגה לצד המבורגר. מימונה באגדיר. צילום: עמוד האינסטגרם של אגאדיר

מסיבה באטלס

לא הכל חייב להיות אוכל, נכון? אמנם המימונה מגיעה בדיוק בין החג לסופ"ש, כך שאין יותר מדי מסיבות נטו, פה ושם אפשר למצוא פינה לרקוד, והאטלס שבשפירא יהיה אחד מהמקומות האלה, שם הדי.ג'יי האהוב יבגני צ׳רטקוב יתקלט הרמות ברמות. יהיה כיף, ובניגוד לכל המימונות האחרות, גם מרזה. יחסית.
מסילת ישרים 15, רביעי החל מ-21:00

מימונה באטלס
מימונה באטלס