מי פנוי בקסטל? סניף שני לקפה קסטל נפתח בדיזנגוף

הסניף השני של קפה קסטל התמקם במלון בוטיק חדש בדיזנגוף ויתמקד בארוחות בוקר מפנקות

קפה קסטל דיזנגוף. צילום: אנטולי מיכאלו
קפה קסטל דיזנגוף. צילום: אנטולי מיכאלו
6 בינואר 2016

הבלונים הצבעוניים שנדבקים אל מרפסות השמש של מלון הבוטיק החדש CUCU בדיזנגוף מתגלים מקרוב כיצירות קרמיקה ולא כבלוני הליום מגומי. הם גם חלק מהתפאורה של הסניף החדש של קפה קסטל. בית הקפה המקורי נפתח במבנה שהיה משרד הכרטיסים לאן ברחוב אבן גבירול. בית הקפה השני של קסטל, שנפתח השבוע בדיזנגוף ומשתלב כחלק אינטגרלי מבית המלון, מעניק שירות ארוחות בוקר לאורחיו. הקפה פתוח כולו בוויטרינה לרחוב מצדו האחד, ומצדו האחר מורכבות דלתות הזזה אל המלון. לפעמים הן נפתחות, לפעמים הן שקופות ולעתים הן אטומות ומשמשות מסך לקטעי וידיאו ארט.

הקונספט של הקפה, על המוטיב הקולנועי החזק שבו, תואם לסניף האם. הצבעים השולטים הם שחור ולבן, הכלים החד פעמיים ממותגים במשפטי מפתח מהקולנוע הקלאסי, ופרסי אוסקר מוענקים לכל לקוח שהזמין בקופה כדי שהמלצרית תדע לאתר אותו ולהביא לו כריך ישראלי עם אבוקדו, ביצה קשה, גאודה, מלפפון חמוץ ועגבניות שרי (29 ש"ח), כריך חציל ופסטו בלחם דגנים מלא (28 ש"ח) או כריך טונה עם איולי אריסה ולימון כבוש (31 ש"ח).

המקום יתמקד בארוחות בוקר, מקונטיננטליות עד וופל בלגי מלוח עם ביצת עין (24־65 ש"ח). הארוחות יוגשו עד 11:00, ובהתאם לשוק התיירים המתעורר יוצעו, לצד הקפה, קוקטיילים שמתאימים ללגימה משעות הבוקר בתעריפים ידידותיים: בלאדי מרי, אפרול שפריץ, ועוד (28 ש"ח לקוקטייל), וכן בירה ויין אדום או לבן. שלל מאפי הבוקר והסלטים הטריים, שמתבססים על הירקות המשובחים של עלה עלה, יוצבו מדי בוקר בוויטרינה הפונה לרחוב באופן שיגרום גם למקומיים להתפתות ולהזמין לעצמם משהו לישיבה במקום או לדרך. עכשיו נותר לקוות שדיזנגוף יידע רק ימים יפים, שפויים ואופטימיים.

קפה קסטל