מלון ברדיצ'בסקי: חופשה של לילה בלב העיר

"הוטל B ברדיצ'בסקי" מספק אופציה ראויה לפינוק בלב העיר, עם חדרים אינטימיים, ספא בוטיקי ובר קוקטיילים שאין שני לו

מלון ברדיצ'בסקי. צילום:עמרי אמסלם
מלון ברדיצ'בסקי. צילום:עמרי אמסלם
28 באוקטובר 2014

בחלומותיי הפרועים אני נכדתו של יצחק תשובה; וכשבן זוגי מעיף אותי מהבית אני הולכת ברחוב בוכייה, בידי האחת אוחזת מזוודה קטנה של לואי ויטון ובידי השנייה צעיף הרמס מהעונה שעברה, שעמו אני מקנחת את נזלתי האריסטוקרטית. אני יורדת ברוטשילד, פונה לרחוב ברדיצ'בסקי ונכנסת ללובי הקטן של המלון הקטן והמעוצב, המכונה, איך לא, מלון ברדיצ'בסקי. או אז אני צועקת על הבל בוי "פיליפ, פעמיים טוניק!" ונעלמת לתוך המעלית.

אך המציאות שלי יפה יותר: אמנם איני נכדתו של תשובה ואמנם כשבני זוגי מעיפים אותי מהבית אני ישנה על ספות עם שערות חתולים בבתי חברות; אך ביכולתי לישון במלון לבד, ללא סיבה כלכלית, טרגית או תיירותית. טרנד המלונות האורבניים הוא כבר מזמן לא בשורה חדשנית, גם לא בהקשר של תיירות פנים עירונית, שהרי אין דבר חתרני וכיפי יותר מלשחרר כמה מאות ש"ח על לילה מפנק ברחוב הסמוך לבית.

הוטל B ברדיצ'בסקי קיים כבר שנתיים, אך לאחרונה שודרג משמעותית עת השיק בקומת הלובי את בר הקוקטיילים האלוהי Bellboy, אולי המקום הכי טוב לצאת לדרינק בימים אלה, שהופך את מלון הבוטיק לנוטף סטייל. כך שלבד מהאופציה להתפנן באחד מ־23 חדרי המלון, להזמין לעצמכם טיפול בספא האינטימי של המקום ולבזבז את מי הגשם הראשון במקלחת השיש, אפשר להתחרע עד אובדן חושים על הקוקטיילים המושלמים של הבר (לכו על קוקטייל האמבטיה, זה מגיע עם ברווזון גומי!), לזלול את התפריט המדויק והמשובח, שכולל גם כמה אופציות צמחוניות לא רעות ולאחר מכן – שיכורים, מבוסמים ורעבים לקינוח – לעלות לחדר ולהרעיד את המיטה הנוחה להפליא.

אם אחרי כל הג'אז הזה הצלחתם לקום בבוקר, המלון מעניק גם שובר לארוחות בוקר בכמה בתי קפה באזור (לנדוור, ארקפה ועוד), כדי שתפנימו שהביטוי "אין כמו בבית" הוא באמת המצאה של ילדה פותה שחשבה שדחלילים, אריות ואנשי פח מסוגלים לדבר.

החל מ־950 ש"ח ללילה באמצע שבוע ו־1,200 ש"ח ללילה בסוף שבוע; 250 ש"ח לטיפול יחיד בספא, 500 ש"ח לעיסוי זוגי, ברדיצ'בסקי 14 תל אביב, 7448888־03

לאתר מלון ברדיצ'בסקי