יוצרי "משחקי הכס" יפיקו את סדרת "מלחמת הכוכבים" החדשה

דיוויד בניוף ודן וייס יעבדו על סדרת הסרטים החדשה מיד עם השלמת העונה האחרונה של "משחקי הכס", והיא תהיה מופרדת מסאגת סקייווקר שמובילה את "מלחמת הכוכבים" מ-1977

דיוויד בניוף ודן וייס בטקס האמי בלוס אנג'לס, 2016 (צילום: gettyimages)
דיוויד בניוף ודן וייס בטקס האמי בלוס אנג'לס, 2016 (צילום: gettyimages)
7 בפברואר 2018

יוצרי "משחקי הכס", דיוויד בניוף ודן וייס, ייכתבו ויפיקו סדרה חדשה של סרטי "מלחמת הכוכבים" – כך הכריזה אתמול דיסני. הסדרה החדשה תהיה נפרדת מסאגת סקייווקר, שהחלה עם "מלחמת הכוכבים: תקווה חדשה", שיצא ב-1977 – ותסתיים עם "מלחמת הכוכבים: פרק 9", שייצא בסוף 2019. את הטרילוגיה האחרונה סביב הסאגה יביים ריאן ג'ונסון, שבשנה שעברה השלים את החלק הראשון בה, "אחרוני הג'דיי".

עוד כתבות מעניינות:
"משחקי הכס" עונה 8: כל מה שצריך לדעת
בחנו את עצמכם: עד כמה אתם מכירים את "מלחמת הכוכבים"?
הושבנו בתול "מלחמת הכוכבים" וגיק נאמן למרתון

הפרויקט המשוגע הזה פוגש את וייס ובניוף בצומת דרכים, רגע לפני שהם מניחים מאחוריהם את העונה השמינית והאחרונה של המגה-להיט "משחקי הכס". זאת תשודר באפריל 2019, ותסתיים כמה חודשים לפני שייצא לאקרנים החלק האחרון בטרילוגיה של ג'ונסון.

 

"בקיץ 1977 נסענו לגלקסיה רחוקה-רחוקה, וחלמנו על זה מאז", אמרו וייס ובניוף בהודעה משותפת. "ההזדמנות הזאת היא כבוד עבורנו. אנחנו מעט מפוחדים מהאחריות ונרגשים מאד להתחיל מיד כשנשלים את העונה האחרונה של 'משחקי הכס'".

בחודשים האחרונים הסתובבו שמועות על סדרות-בת וספינאופים ל"משחקי הכס", אבל ב-HBO ציננו את הרוחות והודיעו שזה לא הולך לקרות. לצד זאת, וייס ובניוף הודיעו לא מזמן כי הם מפתחים סדרה חדשה עבור HBO, בשם "Confederate". העלילה של הסדרה החדשה עוררה מחלוקת, שכן היא מגוללת היסטוריה אלטרנטיבית לפיה מלחמת האזרחים האמריקאית הסתיימה במבוי סתום, והעבדות נשארה חוקית. ב-HBO לא הגיבו באשר לעתיד הסדרה.

בהודעה רשמית אמרה נשיאת אולפני לוקאספילם, קת'לין קנדי, כי "דיוויד ודן הם ממספרי הסיפורים הטובים ביותר שפועלים היום". היא הוסיפה כי יכולתם ליצור "דמויות מורכבות, עומק עלילתי ומיתולוגיה עשירה תהיה פורצת דרך ותתן ל'מלחמת הכוכבים' תנופה אמיצה בדרכים מסעירות".