מלחמת המים התל אביבית נדחתה בשבוע – בתקווה לגייס את הסכום הדרוש לקיומה

האירוע שמתקיים בתל אביב כבר עשור נדחה בשבוע, בעקבות עזיבת הספונסר הראשי שלו. את הסכום הדרוש יגייסו המארגנים בשיטת מימון המונים

מלחמת המים ה-11 במספר של תל אביב הייתה אמורה להתרחש, כמדי שנה, ביום שישי הראשון של חודש יולי. מוקדם יותר השבוע חשפו המארגנים כי בעקבות עזיבה של הספונסר הראשי של האירוע, ייתכן ולא יוכלו לקיימו השנה כמתוכנן. כעת הם מכריזים כי המסיבה תתקיים ביום שישי הבא, ה-10 ביולי, בתקווה שעד אז יוכלו לגייס את הסכום הדרוש להם בעזרת האתר מימונה.

בשנה שעברה עברה מלחמת המים מהלוקיישן המסורתי שלה, כיכר רבין, לכיכר הבימה, בעקבות חוסר שיתוף פעולה מצד העירייה. עידן יאגו, ממארגני האירוע, סיפר לכתבת Time Out, קרני בן יהודה, כי המיקום החדש יצר בלגן וסיכון בטיחותי, ולכן השנה הוחלט לארגן את מלחמת המים באופן רשמי תוך קבלת כל האישורים וההיתרים מהעירייה, המשטרה ומד"א, דבר שגרר עלויות של כ-150,000 ש"ח. באותו ראיון סיפר יאגו כי המארגנים קיבלו פניות מגופים שונים והצעות רבות מגולשים, והצליחו לגייס כ-50,000 ש"ח מתוך כ 80,000 ש"ח הנדרשים. בעזרת מימונה, ינסו המארגנים לגייס 10,000 ש"ח בשבוע הקרוב. "הודות להיענות שלכם לפוסט בפייסבוק ומאמצים אדירים מצד צוות ההפקה, ישנו ספונסר נוסף מהיומיים האחרונים שמתעניין, ואם הוא ייכנס הוא יתרום למאמץ כ-50 אלף ש"ח", נכתב בעמוד הגיוס במימונה. "אם נצליח לסגור איתו, זה ישאיר לנו כ-33 אלף ש"ח שאנו צריכים לגייס גם מספונסרים קטנים יותר וגם מכם, הקהל האוהב והאוהד של מלחמת המים". ויש גם תשורה מגניבה במיוחד – תורמים נדיבים שיסייעו למלחמה בסכום של 1500 ש"ח יוכלו להגיע אליה בחליפת irobot שעוצבה במיוחד לאירוע על ידי שמואל שוחט.

"מצילים את מלחמת המים" באתר מימונה