מנת השבוע: האושר הוא סביח כרובית

הכירו את מנת השבוע: מדור חדש שמכתיר מנות חדשות שעפנו עליהן עד כדי כך שאנחנו חושבים שכולם צריכים לטעום אותן. המנה הפותחת: סביח הכרובית של מפגש האושר

סביח כרובית, מפגש האושר. צילום: דני גולן
סביח כרובית, מפגש האושר. צילום: דני גולן
2 באוגוסט 2016

הפינה הכי חיפאית ברחוב קינג ג'ורג', מפגש האושר, השיקה השבוע מנה חדשה פרי מוחו הקודח של השף בנצי ארבל (לשעבר סורה מארה ואספרנטו). מהשבוע, לצד הפלאפל הטעים, הסביח וסלט האושר המפורסם (כן, זה עם גרגירי החומוס המצופים בקארי מלמעלה) תמצאו בפינה הקטנה והשוקקת הזאת גם סביח כרובית שיגרום לכם להזיל ריר ולשחרר אנחות הנאה חזקות כבר בביס הראשון. ההברקה, שחלפה במוחו של ארבל בשעות לילה מאוחרות, הולידה מנה צמחונית משביעה שתרצו לאכול בכל שעות היום.

רגע לפני הטחינה והעמבה, מבט-על סביח כרובית, מפגש האושר. צילום: דני גולן
רגע לפני הטחינה והעמבה, מבט-על סביח כרובית, מפגש האושר. צילום: דני גולן

לתוך פיתה חמימה ובשרנית עם חומוס טרי נכנסת כרובית חלוטה, שטוגנה ותובלה בתבלין האושר – שילוב עדין בין קארי וכמון. מכאן יש לכם אפשרות לבחור מה ייכנס לפיתה שלכם. אנחנו ממליצים ללכת על קומפלט – ביצה וירקות קצוצים דק־דק: בצל, עגבנייה, מלפפון, מלפפון חמוץ וכרוב; הכל מתערבב יחד בקערה ונכנס לפיתה, כך שכל ביס מכיל הכל מהכל.

בגזרת הרטבים השילוב המנצח יהיה טחינה סמיכה ועמבה, אבל אם אתם מחובבי החריף לכו על החריף ירוק עם קצת (הרבה) כוסברה למעלה. הכרובית המטוגנת בשילוב הפיתה הרכה ומריחת החומוס הנדיבה יוצרת מנה שנמסה בפה ועושה חשק לעוד. רוצו לעמוד בתור (24 ש"ח).

מפגש האושר, קינג ג'ורג' 105 תל אביב, ראשון־חמישי 10:30־22:00, שישי 10:30־15:30, 4289765־054

[tmwdfpad]