תרגיעו: 7 מקומות לעשות בהם מסאז' שיפרקו לכם את כל המתח

השרירים משתחררים לנו רק מלהסתכל על התמונה. מסאז' בספא (צילום: שאטרסטוק)
השרירים משתחררים לנו רק מלהסתכל על התמונה. מסאז' בספא (צילום: שאטרסטוק)

אין מצב שאנחנו היחידים שעדיין סוחבים את החודשיים האחרונים על שרירי הגב שלנו, וגם אם אתם לא תפוסים, מסאז' משחרר זה תמיד רעיון מצוין. אספנו עבורכם 7 מקומות שתוכלו לקבל בהם מסאז' שיפרק לכם את הגוף ואת הנשמה, כי ברור שזה מה שכולנו צריכים עכשיו

7 בדצמבר 2023

כולנו מסתובבים בימים אלה מוטרפים מדאגה, המחשבות והחדשות לא מניחות, ובתכל'ס הכול נורא. המלצתנו היומית אליכם היא כזו – תעשו מסאז׳. קחו לעצמכם 50 דקות (לפחות) של שקט, הרפיה ומנוחה רגעית. והבונוס האמיתי הוא שלא תוכלו להיות בטלפון ולרפרש את דני קושמרו כל שתי דקות. זה נדרש לכולם, תאמינו לנו.

רגיעה במערה: שבט ספא

המילה אסקפיזם כבר יצאה לכולנו מכל החורים, זה נכון. אבל אין מה לעשות, היא היחידה שיכולה לתאר כמו שצריך את תחושת הביקור בספא "שבט" היפואי, שממוקם בשוק הפשפשים. הוא מעוצב קצת כמו מערה, וכשתגיעו לשם תוכלו באמת להשאיר את הצרות כולן בעולם החיצון, ולהתמסר למסאז׳ מפרק ומרכיב מחדש על אמת. העיסוי חלומי, ונמשך 60 דקות שלמות, כי 50 דקות זה שיט של פסיכולוגים. מסאז׳ כזה שיוצאים ממנו בסטלה, ושוכחים ישר לבדוק את העדכונים בחדשות.
385 לאדם ל-60 דקות, בית אשל 26. 03-945-5925

ספא שבט. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של המקום
ספא שבט. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של המקום

שקט על הרצפה: דרך הגוף

גם ספא "דרך הגוף" ממוקם ביפו, כי כנראה שזה המקום שבאים אליו כדי להירגע. הספא נמצא סמוך לחוף גבעת עלייה, ברחוב מנוחה (מה צריך יותר מזה?), ומשקיף על הגלים הגועשים – כבר מרגיע. חכו שתיכנסו, תפגשו בצוות שמדבר בנימה מרגיעה, ותיכנסו לזן מיידי. העיסוי מסוג אירוודה סיד, מה שאומר שאתם שוכבים על הרצפה ולא על מיטה עם בייגלה בראש, ונתונים לשיטת מגע הודית מרפאת ועתיקת יומין שתאזן לכם את הצ׳אקרות.
340 ש״ח ל-50 דקות בימי השבוע, מנוחה 3, 03-508-4568

דרך הנפש. לא, דרך הגוף. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של דרך הגוף
דרך הנפש. לא, דרך הגוף. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של דרך הגוף

התפרקות תאילנדית: צ׳אנג מאי

אולי חלקכם לא ממהרים להיכנס לבתי העיסוי התאילנדיים בגלל דעות קדומות כאלה ואחרות, אז תנו לנו להגיד לכם שחבל. ממש חבל. חלקם הלא מבוטל נהדרים, ומציעים עיסוי ממש כמו בתאילנד, וגם במחירים נוחים בהרבה מבתי הספא המפונפנים. ב"צ׳אנג מאי" תמצאו עיסוי תאילנדי קלאסי לפי המסורת, כזה שבמהלכו המטפלת הולכת לך על הגב, מוציאה לך את כל הקליקים מכל המקומות שלא דמיינת, מותחת אותך עד לאין שיעור, ואת יוצאת ממנו כמו חדשה.
245 ש״ח ל45 דקות, חובבי ציון 32. 054-787-6002

תנו לתאילנדית קטנה לפרק לכם את הגוף, ולא תוכלו לחזור אחורה. צ׳אנג מאי. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של המקום
תנו לתאילנדית קטנה לפרק לכם את הגוף, ולא תוכלו לחזור אחורה. צ׳אנג מאי. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של המקום

מגדל יוקרה ריחני: ספא לאוקסיטן

ספא לאוקסיטן נמצא במגדלי שרונה, במגדל הענק של הנייקי. אולי גורדי השחקים התל אביביים הם לא התפאורה הכי מרגיעה שיש, אבל ברגע שתיכנסו לספא תתחילו לשכוח מזה ולשקוע לרוגע. כל העיסויים והטיפולים בספא הם עם המוצרים של לאוקיסטן, מה שמבטיח ניחוחות טבעיים, נעימים ומשכרים. סמכו עלינו שעיסוי רילקסינג עם שמן לוונדר וברגמוט, מכניס את הריל לרילקסינג, ויסדר אתכם לשבוע הקרוב.
360 ש״ח ל60 דקות, דרך מנחם בגין 21. 03-574-4645

סניף אחד והתמכרתם, ספא לאוקיסטן. צילום: מתוך האינסטגרם של ספא לאוקיסטן
סניף אחד והתמכרתם, ספא לאוקיסטן. צילום: מתוך האינסטגרם של ספא לאוקיסטן

נשי ותיהני: ספא כולה

כולה הוא ספא לנשים בלבד, שזה כבר נחמד, וזה כבר מרגיע. המטפלות כולן נשים, והאווירה נעימה ומכילה – אבל אל תתבלבלו. לא מדובר בעיסוי מדגדג, ענוג ועדין, אלא בעיסוי מבריא גוף ונפש, משחרר שכמות, מפיג מתחים ומהטובים שחוויתי. וכפי שהבנתם מהרשימה שלהלן, כבר חוויתי. גם המיקום בנמל מוסיף לתחושת הוולנס הנחוצה לנו בימים אלה, ומאפשר לשאוף את ניחוח הגלים לפני ואחרי הטיפול. מי שולט על העולם? גברים, טכנית. אבל לפחות אנחנו מקבלות מסאז' משלנו
325 ש״ח ל-45 דקות, ביתן 23 נמל תל אביב. 03-717-1540

כולה כמה אבנים חמות. כולה. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של כולה
כולה כמה אבנים חמות. כולה. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של כולה

התרפקות הכסף: OKOA קמפינסקי

כאן כבר לא מדובר בעיסוי פשוט ושגרתי, אלא בפינוק מטעין אנרגיות של ממש, וסליחה על הקלישאה, היא פשוט נכונה. מלבד העובדה שבמתחם היוקרתי שמעוצב באופן מרגיע למשעי, יש גם ג׳קוזי פרטי, סאונה יבשה ורטובה וגם בריכה. אם זה לא מספיק, אז העיסוי עצמו אורך 70 דקות, זמן מושלם, והאווירה במקום כה מאלחשת עד שהשלווה מובטחת. יש עיסוי שוודי קלאסי, יש משולב, יש רקמות עמוק, יש שיא די בנוסח תאילנדי ונוספים. המחיר עולה כמו משכנתא, אז למי שיכול להרשות לעצמו.
685  ש״ח לעיסוי של 70 דקות ושימוש חופשי במתקני הספא

אם המחיר לא מוסיף לכם סטרס, שווה לבוא. קמפינסקי . צילום: מתוך עמוד האינסטגרם
אם המחיר לא מוסיף לכם סטרס, שווה לבוא. קמפינסקי . צילום: מתוך עמוד האינסטגרם

מסאז' במחיר שפוי: ספא דרך חיים

אם אתם במקרה לקוחות קופת החולים כללית, אז יש לכם הזדמנות לעשות עיסוי בספא "דרך חיים" ב-155 ש״ח – ואני נשבעת שזו לא פרסומת לכללית, אלא שזה פשוט דיל אידאלי למי שמאוד אוהב וזקוק למסאז׳ (בימים האלה, זה כולנו). אגב, גם המחיר עבור הקהל הרחב סביר, ועומד על 320 ש״ח ל-50 דקות. המטפלים מנוסים ונהדרים, האווירה בספא מרגיעה, וגם המיקום בנמל אידאלי, שכן כפי שהבנו כבר גם לים יש תכונות מרפאות.
155 ש״ח ללקוחות כללית, 320 ש״ח לכל השאר. ביתן 27 בנמל תל אביב, 03-604-4044