איפה תלכו? לכאן: 3 ימים של מסיבות ומועבט בשכונות הדרום

בריכת בית דני (צילום: באדיבות עיריית תל אביב)
בריכת בית דני (צילום: באדיבות עיריית תל אביב)

בעירייה מנסים להרים לשכונות הדרום, ליטרלי - צפו בימים הקרובים למסיבת בלוק בשכונת התקווה עם בר צברי, מסיבת בריכה לוהטת בבית דני וגם חפלה של שישי בצהריים בכפר שלם

17 באוגוסט 2021

בעירייה מנסים להרים לדרום העיר. אנחנו מתכוונים לזה במובן הכי ישיר שיש – החל ממחר ולאורך שלושה ימים מתוכננות שלוש מסיבות בלוקיישנים שונים שיחרכו את הדרום, ירימו לו ולנו ויעשו שמייח – כך לפחות מבטיחים לנו.

זה מתחיל מחר ב"בלוק פארטי" במדרחוב ורדיאל בשכונת התקווה. צפו להופעות של יוצרים צעירים, מופע מרכזי של בר צברי ולקינוח – די ג'יי ענבר רושט. הכניסה לגמרי חופשית, ושוק התקווה סמוך אם תהיו בעניין של נשנוש. מתחילים ב-19:00.

יום לאחר מכן, ב-19 לחודש, זה יימשך במסיבת בריכה בבריכת בית דני בשכונת התקווה. היא תיסגר רק לחוגגים, כשעל העמדה יעלו ויבואו – די ג'יי שילה ודי ג'יי אוראל אסף. מבטיחים לנו גם שלל הפתעות נוספות, ואנחנו מאמינים גדולים כמובן. כניסה היא בעלות של 35 ש"ח, ולמחזיקי דיגיתל 25 ש"ח. מתחילים ב-19:00.

ולסיום סיומת – בשישי בצהריים מ-12:00 מתוכננת מסיבת מועבט (כן, כן) בכפר שלם. צפו לחפלה לפי הספר בניצוחו של שלומי גבריאל, שולחנות מלאי כל טוב ופינוקים לרוב. נציין שכל האירועים מתקיימים לפי הנחיות התו הירוק המעודכנות.
לפרטים נוספים