הברזילי חוזר. ועוד 10 מסיבות שישברו אתכם בסופ"ש הזה

היו זמנים בברזילי (צילומים: אלעד ברנגה ובן פלחוב)
היו זמנים בברזילי (צילומים: אלעד ברנגה ובן פלחוב)

פורים כבר כמעט מאחורינו, הסופ"ש עוד לפנינו ותל אביב בוערת עם מגוון מסיבות, הופעות וחגיגות פורים. רייב במועדון חדש מהניילונים, אסף אמדורסקי בצ'יזקייק, שובו של הברזילי וקרנבל הופעות. שמישהו יזמין את מתן טריף

15 במרץ 2022

רייב פורים // כולי עלמא

שבוע מלא של הפתעות מבית היוצר של הכולי עלמא. מיום ראשון צפו להופעות, מסיבות וטייקאוברים מעניינים: אורון קיי, ביצ׳יקלטה, Beatfoot ועוד מלא אמנים שווים.
עד שבת, כולי עלמא, מקווה ישראל 10 תל אביב, הכניסה חופשית (אירועים מסוימים בעלות של עד 30 ש"ח). לפרטים נוספים

פסטיבל לונאר // פארק הירקון

פסטיבל המוזיקה האלקטרונית חוזר לסיבוב נוסף בפארק הירקון למסיבה חד פעמית תחת כיפת השמיים. נגיעה מהליין אפ המרשים: Agents of Time, ג'ניה טרסול, עדי שבת Monolink בלייב ועוד.
חמישי, פארק הירקון תל אביב, 16:00, 350-450 ש"ח. לפרטים נוספים

פורים בבלוק // בלוק

ימי חמישי ושישי מעולם לא היו מרגשים יותר: מאנו לה טאף, רודהאד, אידה דאוגארד ואראפו – כולם ינגנו הסופ"ש בבלוק בשתי מסיבות באווירת פול מון (אבל היי, שלא תעזו לבוא עם כפכפים). גדולי המוזיקה האלקטרוני יקבלו וואחד חיזוק מקומי על העמדה: רוני אמיתי, הילו, פרעה ועוד.
חמישי ושישי, בלוק, דרך שלמה 157 תל אביב, 90-140 ש"ח. לפרטים נוספים

ברזילי וויקאנדר // החשמונאים

קרו מועדון הברזילי ז"ל מעניק לנו לכבוד פורים שרשרת מסיבות בניחוח נוסטלגי כאילו אנחנו שוב ב-2009. צפו לחלל אינטימי, כרטיסים מוגבלים ושתי מסיבות שונות בתכלית: מסיבת טכנו והאוס ורחבת דראם אנ' בייס ודאב ברייקס. על העמדות: עידית פרנקל, ניב הדס, פופוב, יובל מדינה ועוד.
חמישי ושישי בחשמונאים 90 תל אביב, 22:00, 85-120 ש"ח. לפרטים נוספים

ברזילי. צילום: בן פלחוב
ברזילי. צילום: בן פלחוב

מרתון פורים // בבל

הבבל מביאים לכם אותה במטאפוריות ומזמינים אתכם לארבעה ימים של חגיגת פורים בנושא איחוד תרבויות. מה זה אומר? אין לנו מושג אבל אנחנו לגמרי בעניין. החל מיום רביעי הקרוב ועד שבת חללי הבבל ילבשו חג וירימו לכם ברצף של מסיבות שימשיכו עד הבוקר.
עד שבת, בבל, מקווה ישראל 8 תל אביב, 20:00, הכניסה חופשית. לפרטים נוספים

אתם כבר מכירים אותה. הכניסה לבבל. צילום: ספי קרופסקי
אתם כבר מכירים אותה. הכניסה לבבל. צילום: ספי קרופסקי

מציאות מדומה // ספוטניק

אם יותר מדי אנשים חפרו לכם על המטא-וורס אולי הגיע הזמן שתזמינו אותם לרייב פורים בנוסח עתידני בספוטניק. עם ליין אפ עשיר וגדוש של טאלנטים מקומיים והדובדבן בדמותו של איתן רייטר האדיר. חמישי עד שבת, ספוטניק, אלנבי 122 תל אביב, 23:00, לפרטים נוספים

קאמל ריידרס: מהדורת פורים // גגרין

הגמלים נפגשים למסיבה נוספת, הפעם בנוסח פורים, עם מיטב התחפושות, ההופעות והרחבות. בין המופיעים: מלך הקסטות ושריף בלייב, נדב דגון במופע 360, ניב אסט בלייב ועוד רבים וטובים מהסצנה המקומית.
חמישי, גגרין, דרך קיבוץ גלויות 13 תל אביב, 23:00, 120-170 ש"ח. לפרטים נוספים

היפנוטיק דיסקוטק // רפי

החלל הקלאבי של התדר ילבש חג יחד עם הצוות של היפנוטיק דיסקוטק שיארחו חברה מפריז: הדי.ג'ייאית Olympe4000.
שישי, רפי, דרך יפו 9 תל אביב, 23:00, הכניסה חופשית. לפרטים נוספים

רייב פורים // הקלאב החדש של האוזן

חלמתם פעם להשיק מועדון חדש מהניילונים? ועוד במסיבה משותפת לשני ליינים (NEWTRO ו-MESIVO). על העמדות: לורן פלקס (ברוקלין), ליטל וניה (קייב) לצד כמה חיזוקים ישראלים וחדר אמביינט. שישי, האוזן השלישית, קינג ג׳ורג׳ 48, 23:00, 80-100 ש"ח. לפרטים נוספים

Open Air // פיי

יש מצב שהפיי עומד להתחפש השנה לאלפאבית? בר הפיי יתפרש בפורים הקרוב בשתי רחבות שוות במיוחד – פנימית וחיצונית. על העמדות: דיוויד וונק המטאורי שמגיע מניו יורק, אנה הלטה, יעלי, יוגו, שה סה ועוד רבים וטובים.
שישי, פיי, אחד העם 54 תל אביב, 13:00 (כניסה חינם עד 15:00), 50-100 ש"ח. לפרטים נוספים

תדר פורים // תדר

יום מלא של תקלוטים ומסיבות במתחם התדר. ברחבה הראשית יחכו לכם די.ג'ייז כמו הקטיק ואבו דיסקו (יואב סער ועטר מיינר) והופעות פריצה של ג'יי למוטה הנהדרת, דימה XR המצוין ועוד. גרם מדרגות יביא אתכם לרומנו שם יחכו לכם על העמדה טובי ההאוס והאלקטרוניקה כגון עידית פרנקל, נועה ארגוב, אורון קיי ועוד.
שבת, תדר, דרך יפו 9 תל אביב, 14:00, הכניסה חופשית. לפרטים נוספים