עושים לנו חג: כל מה שלוהט בסופ"ש הזה

פופ-אפ מעניין פלוס מסיבה בנווה צדק, הסאב מתפוצץ עם שתי מסיבות בחמישי ובשישי (קוק שוק), ושבת מלא בימי הולדת פלוס דאב בתדר. הולך להיות חם ומעניין - עלינו

מה שווה הבניין הזה בלי האמנים שבו. בית רומנו (צילום: אריאל עפרון)
מה שווה הבניין הזה בלי האמנים שבו. בית רומנו (צילום: אריאל עפרון)
21 באפריל 2021

כבר חגגנו עצמאות, גם חגגנו בגלל זה שמותר לחגוג, ובאופן כללי היה חודש די אינטנסיבי. אז מה עושים עכשיו? ובכן, חוזרים לשגרת חיי לילה שעדיין קצת מוזרה, קצת מתחת לרדאר אבל היי, היא קיימת. על הדברים הקבועים אתם אולי יודעים כבר ועל הדברים הלא רשמיים, אם לא שמעתם עליהם אז תגלו בקרוב. הנה רשימה של אירועים שקורים בסופ"ש הקרוב ושמנו לנו ולכם תזכורת כדי לא לפספס.

שופינג איז סו-ריל

מכירת פופ אפ שמציגה בוטיק קולקטיבי ובו ימכרו דברים שווים באסתטיקה סוריאליסטית. תהיה גם עמדה לקעקועי סטיק אנד פוק ויהיה תקלוט כי ככה אנחנו אוהבים את חוויית הקניות שלנו. בין הפריטים תוכלו למצוא קרמיקות של המקעקעת תמר בר, מראות מהפנטות של גל ורדי ובחמישי הקרוב (22.4) יהיה אירוע הפתיחה החגיגי, 18:00-22:00, שבזי 36, ב-Ha Empty Space. כל הכיף הזה יתקיים בין התאריכים 21-27.4.

סאב-רי מרנן

הקשיבו, הקשיבו, מה קורה עם מועדון הסאב? כל מיני דברים טובים מתברר! בחמישי הקרוב הם יארחו ליין שנקרא pushithard, מדובר בליין גיי פריינדלי (פלוס) שמטרתו להשיב את תהילת הרחבה של ימי חמישי. המסיבה תשלב פרפורמנס לייב, חדר חושך, סטים של האוס מרים של גילי אליאש ואורון קיי הידועים בין היתר מליין הפאג ואת אילן לייבוביץ ויואב ארנון מליין ביף ועוד הפתעות – מתחילים ב-23:30.

ובקצה של שישי, כלומר בחצות, ליין הקוק שוק גם יורד במדרגות, לאותו חלל דארק אך מכיל שבו הם הכריזו על סוף העולם אי שם בינואר 2020 כדי לעשות את זה שוב. הפעם הם יארחו את אורי כהן ונוגה קומר (נוקו), הכישרון הטרי בגאנג. קרליבך 29. לפרטים וכרטיסים ל-pushithard, ולפרטים וכרטיסים לקוק שוק.

ברייקינג ניוז: גגרין בגבוה

אחרי הפסקה ארוכה, הניוז (טוקר וקלפטר) מאחדים כוחות עם ליין 'גבוה' להפקה עצמאית שתציג ליינאפ מרשים במועדון הגגרין בקיבוץ גלויות 13. בשלוש הרחבות ינגנו אסף שמואל, אוריה קלפטר, אנה הלטה, אי-בוני, קפיטן דורי ועוד. אחרי הרבה שנים שההפקות העצמאיות שלטו ואז נדחקו לשוליים על ידי מקומות יותר ממוסדים וגדולים (כמו הבלוק), הן חוזרות לשלוט וליצור תוכן מעניין. האם ההפקה הזו היא חד פעמית או שאולי מדובר בהתחלה של משהו חדש? נדע בקרוב. לפרטים ועניינים.

גגרין החדש והמחודש. צילום: יח"צ
גגרין החדש והמחודש. צילום: יח"צ

היא רק רוצה לרקוד

אחד הספוטים הוותיקים והמוכרים, בהם להיטים מרקידים והיפ-הופ צבעוני מושמעים, הוא הרדיו אי.פי.ג׳י.בי שחזר לפעילות מלאה ובסופ״ש הזה, אם לשם תצאו לא תתאכזבו. ומספיק עם החרוזים. בחמישי תעלה ותבוא טובה סוויד שתשלט על הקצב והפאן, בשישי – אור גורפינקל (גורפי) בנגיעות אפרוביטס ודאנסהול ובשבת דן שצ׳יץ׳ (קבוקיז) יתן בטראפ, דרייל והיפהופ חדש. שד"ל 7.

רדיו EPBG (צילום: יח"צ)
רדיו EPBG (צילום: יח"צ)

בתדר הדאב

בשבת הקרובה מתחם התדר יצבע בסלקשן ג׳מייקני ששם את מוזיקת הדאב במקומה הראוי – במרכז. בואו לשתות בירה לצלילי רגאיי, מיקסוסי תופים ובאס עבה של הרד סטרייפ רדיו בניצוחו של ראנקינג לוי שיארח חברים על העמדה. האיוונט מביא אווירה של בריקסטון פינת קינגסטון, מוזמנים לדאב אנד צ׳יל. יא.

יומולדת נחמדת

אם בא לכם לחגוג בשבת בצהריים, כי תכלס הכי כיף לחגוג בשבת בצהריים, יש לנו שתי הצעות נחמדות עבורכן. בר הסטאקס השוכן במזא"ה פינת יהודה הלוי יחגוג 4 שנים לקיומו, והחל מ-14:00 ועד הלילה יחגגו בו כראוי עם מלא תקלוטים וחולצות במהדורה מוגבלת שהוכנו במיוחד עבור האירוע. הכניסה חופשית. חגיגת יום הולדת נוספת בשבת תתקיים בצימר ל-8phases עם ליינאפ מרשים של תקלוטים שיגרמו לכם להזיע, אבל בכיף. פראנצויז 12.