יאללה ביי 2022: המסיבות הכי טובות של הסילבסטר בתל אביב

המסיבה הגדולה של הסופ"ש. מיינד אגינסט באקספו TLV (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם הרשמי @mindagainst)
המסיבה הגדולה של הסופ"ש. מיינד אגינסט באקספו TLV (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם הרשמי @mindagainst)

חיכינו לא מעט זמן, 363 יום למען האמת, לקראת היום עם הכי הרבה מסיבות בשנה, והנה הן כאן - כל מסיבות סוף השנה שיהפכו את סוף השבוע הזה לחגיגה אין סופית, משהו סוף. יאללה 2022, טנקיו, נקסט. ובנוגע אליך 2023, אנחנו מוכנים

29 בדצמבר 2022

Maceo Plex ו-Mind Against | אקספו תל אביב

Lifetime Festival הולכים להרקיד את מתחם אקספו תל אביב עם שורה של די.ג'יים מקומיים כמו עמית אגמי (Mita Gami), אלה גוטמן, ריף, עדי שבת, ריי הראל ו-Made in TLV, אך בראשם צמד הדליינרים מרשים: מאסאו פלקס, ילד המהגרים הקובני ממיאמי ומלך האנדרגראונד האלקטרוני שיחגוג את חציית השנה במוצאי שבת, והצמד האיטלקי-ברלינאי מיינד אגיינסט, שיקדימו אותו בשישי עם תערבות ההאוס, טכנו וה-IDM האופייני להם. זול זה לא, אבל חגיגי זה כן.
ביתן 10, מרכז הירידים, שישי (30.12) 22:00, שבת (31.12) 21:00, 265-620 ש"ח, לרכישת כרטיסים

מודוס ותדר | אל תוך העתיד

ליין מודוס והתדר מציגים מסיבת אל תוך העתיד. התוכנייה של הערב מציעה טייקאובר עתידני על כל חללי התדר עם חברים משותפים, מתחילים מוקדם ומסיימים כשנגמרתם לגמרי. ברחבה בלייב תוכלו לשמוע את להקת האינדי האהובה באטרינג טריו, גיאגיא יחד עם מוטי רודן וזואי פולנסקי, שתארח את אביעד זינמנס. במועדון הרפי ביטפוט בסט דיג׳יי חלל ועילי אשדות, האיש מאחורי המוזיקה של נונו, שמגיע לתקלט.
דרך יפו 9, 18:00, כניסה חופשית, לפרטים נוספים

מסיבת קוק שוק

מסיבת שנה מוקדמת ביום שישי מטעם הקוק שוק, כי יש אנשים שעושים כמו כולם ויש אנשים יוצאי דופן. מדובר במסיבה שהולכת לכלול אלקטרוניקה, טכנו, טראנס, חפלה הומואית וחפלה סטרייטית עם אנרגיה תל אביבית ויפואית וכפיים ודרבוקות. בקיצור – יהיה הרבה ושמח. על העמדה بوسة נשיקה kiss, ספסופה, חיים ויטלי ועוד טובים רבים.
המרץ 2, שישי (30.12) 23:59, 50-80 ש״ח, לכרטיסים

מסיבת הסילבסטר המסורתית | כולי עלמא

הכולי עלמא פותח את שעריו ואת שערי הגיהנום למסיבת שנה חדשה קופצנית ושמחה במיוחד. עם אפס ציפיות לשנת 2023 והרבה אנרגיה, ינגנו לנו TOVA SWED, KRISTOF KELMEN, DJ PERKY ו-EDEN.
מקווה ישראל 10, 21:00, 50 ש״ח, לינק להרשמה 

מסיבת סוף שנה לעצלנים | מתחיל מוקדם ונגמר מוקדם

תמיד חלמתם על מסיבת שנה חדשה שמתחילה מוקדם ונגמרת מוקדם, והספקתם לצאת ואין לכם פומו, אבל גם חזרתם בשעה סבירה ואיזה כיף שאפשר להנות מכל העולמות? גם אנחנו. במיוחד בשביל זה מבשלת הבירה שניט מציעה לכם מסיבה קלילה, עצלנית ונעימה לצד האלכוהול האיכותי שהם מייצרים ממש במו ידם. בנוסף לכל זה, גם תהיה מוזיקה. איך נעמוד בכל הטוב הזה? על העמדה דיג'יי אופיר בלומי שינגן וינצח מוזיקת רגאיי, דאנסהול והיפהופ.
הארבעה 12, 19:00, כניסה חופשית

סילבסטר רייב | מיקופוביה בתיאטרון יפו

מעל כיכר השעון, שוכן לו תיאטרון, בלילה אחד, הוא יהפוך לסיפור מאוד מיוחד. כן, אנחנו משוררים עכשיו. ליין מיקופוביה באירוע השנה החדשה יארגן לנו חוויה מסעירה ומעוררת חושים, שתכלול התכנסות שבטית, רייב טכנו, וידאו ארט ועוד רבים טובים. ואם אתם בקטע של אקולוגי וייסורי מצפון, מדובר במסיבה ללא קשים או חד פעמי מכל סוג. על העמדה אמנים מהדרגה הראשונה שיעשו לנו שמח כשנחגוג את מעבר הזמן, ביניהם דיג'יי Kadosh המופלא שמככב בכל במות תל אביב. יחד עם קדוש, תנגן גם TalFortus המצוינת. יחד איתם, תעלה גם סופיה דביר, האחת והיחידה מבואו לאכול איתי.
מפרץ שלמה 10, 19:30, 110-130 ש"ח, לכרטיסים

ווילד צ'יילד בשרביה | הילולה הדוניסטית

אם אתם מעוניינים במוזיקה חיה ואירוע ללא טראנסים, ללא גליץ/בייסליין ו-"חבריו השבורים", הגעתם למקום הנכון. ליין Wild Child מארגן חגיגה בלוקיישן שמרגיש כמו ארמון מלכות ותפאורה מושקעת. המסיבה כוללת שני חללים, האחד הוא רחבה ראשית למוזיקה קצבית, ריקודים וכל האנרגיות שבעולם. החדר השני הוא מרחב "קאדל" עם כריות, מזרנים ומוזיקה רגועה ומלטפת שמזמינה אתכם להתכרבל ולצלול. על העמדה תוכלו למצוא את Tal Wollner, שינגן בלייב מוזיקה שמשלבת בין המדבר לג'ונגל, עם אנרגיות גבוהות ונמוכות ואלמנטים של סקסופון, עוּד וסמפלר. יחד איתו יהיו גם הצמד Firak and Yohay שינגנו לייב אלקטרני אתני, שמשלבת בין מקצבים פראיים למקצבים עדינים.
פנחס בן יאיר 3, 20:00, 145-160 ש"ח, לכרטיסים

מסיבת 90s | צ'ירס אלנבי

מי שצריך מסיבה קטנה, איכותית, עם אנשים נעימים בבר שהיווה אבן דרך בתרבות הבילויים וחיי הלילה בתל אביב – זו המסיבה עבורו. צ'ירס אלנבי מארגנים מסיבת שנה חדשה ומפתיעים אותנו במוזיקה שונה ממה מהרוק שמתנגן שם בדרך כלל. מה בתכנון? כל הלהיטים מהעשור הבלתי נשכח – הניינטיז. על העמדה יבגני מטוסוב שיתן בראש עם כל מה שאתם יודעים לשיר בעל פה.
אלנבי 56, 20:00, כניסה חופשית

ערב שנה חדשה | פאי

גם עבור אלה שזקוקים לקצת טכנו מצאנו משהו שתוכלו לרקוד לצליליו. הפאי מארגן עבורכם מסיבת 12 שעות שמתחילה בערב המוקדם ומסתיימת בבוקר למחרת. על העמדה דיג'יי Borya שעושה אנרגיות של טכנו אופטימי-אלוהי, יחד עם Anna Haleta שניגנה בכל הבמות הכי חמות באירופה ו-Rapha המקומי, שתמיד אחראי על הוויב בפאי ובאלפבאת זצ"ל.
אחד העם 54, 20:00, לא פורסם מחיר, אבל חינם זה לא. לפרטים נוספים

סילבסטר 2023 | גג דיזנגוף סנטר

כמדי שנה, על גג הדיזנגוף מתקיימת לה מסיבת הסילבסטר המסורתית. המוזיקה תהיה מיינסטרים ולכולם יהיה טוב על הלב. מדובר במסיבה נוחה, קלילה, שלא דורשת המון מבחינת אופי או דרישות גבוהות של תודעה מסוימת. פשוט. מסיבת. מיינסטרים. בשנה. החדשה. מי צריך יותר מזה? די.ג'יי בלאקאאוט, רונן לביא וטומי קיי מתקלטים, ומבטיחים אורח מיוחד ב-4 בבוקר. נקווה שזה סנטה.
דיזינגוף סנטר, 22:00, 140-200 ש"ח, לכרטיסים

יחזירו את הצבע לסנטר. דיזנגוף סנטר (צילום: שאטרסטוק)
יחזירו את הצבע לסנטר. דיזנגוף סנטר (צילום: שאטרסטוק)

סילבסטר ביפו – ליין אנונימס

ליין האנונימיס, יחד עם הקאמל ריידס, מארגן לכם עוד מסיבה בלוקיישן סודי שיהפוך את כל הערב החגיגי שלכם לנוצץ ומסתורי מהרגיל. הלוקיישן יהיה ביפו, ויכלול 3 מתחמים מטורפים עם מוזיקה עילאית – מתחם החצר, מתחם הקלאב ומתחם הקאמל ריידרס. מה בתכנון? ברחבה המרכזית מארחים בפעם הראשונה בישראל את ההרכב הצרפתי CHAMBORD למופע בלייב. בחלל הקאמל ריידרס תוכלו לפגוש השתלטות של גמלים ודיג'ייז וותיקים בחיי הלילה – פאנקאמל, גידור וגיא מעיין.
לוקיישן סודי, 22:00, 160-250 ש"ח, לכרטיסים ופרטים נוספים

שנה חדשה בקפה שפירא

ליין ״תרבות לפנים״ והזוג המלכותי סאבו ונאשה מארחים יחד מסיבת שנה חדשה בקפה שפירא. המסיבה תמשך כל הלילה והתיקלוט של שניהם ישלב את הגרוב של סאבו יחד עם האלקטרוניקה של נאשה.
רלב״ג 15, 20:00, 40 שקלים במזומן בכניסה, לפרטים נוספים

שנה חדשה באברהם הוסטל

אברהם הוסטל פותח את שעריו למסיבת סוף שנה, על העמדה מתוכנן סט דיג׳י מיינסטרים של בן וינקלר בליווי אלקטרוני של תופים וכינור לייב שינוגן על ידי נעמי. אם מישהו מחפש לצרוח את כל המילים של השירים הכי פופולאריים מהשנה האחרונה – זה המקום עבורו.
הרכבת 8, 21:00, 80 ש״ח ברכישה מראש, לכרטיסים