הרימו דגל: אלו המסיבות הכי טובות לערב יום העצמאות בתל אביב

כולם מקציפים. צילום: JACK GUEZ/AFP דרך Getty Images
כולם מקציפים. צילום: JACK GUEZ/AFP דרך Getty Images

דווקא בגלל שיום העצמאות הזה הוא כל כך מורכב, אנחנו צריכים לצאת ולחגוג את מה שעדיין יש. ומה שלתל אביב יש זה כמות מפחידה של מסיבות לחג. בחרנו את 15 המסיבות הכי מעניינות כדי שהערב תוכלו לחגוג כאילו אתם בני 75. בשנות מדינה זה ממש צעיר

25 באפריל 2023

מסיבת עצמאות // בור

הבור החליט ברגע האחרון לארגן לכם אירוע בערב יום העצמאות, כי איפה יהיה יותר כיף לחגוג עוד שנה למדינה שלנו אם לא בסולטריין? הבור הביא לכם שני שמות חזקות שמתמחים במוזיקת דיסקו. את הערב יפתח גיא בר-און – והוא ינעים את תחילת המסיבה במבחר מעניין של מוזיקת דיסקו, סול וגרוב משנות ה70 עם נגיעות של איטלו דיסקו. אחריו יעלה אייל גולדמן, ובשם הבמה שלו, Funk Sinatra האהוב עלינו, שיביא את הלהיטים שהכי כיף לרקוד אליהם עם נגיעות נסתרות של פ'אנק ופופ טהור.
יום שלישי, 25.4, 23:30, רוטשילד 31, 140 ש"ח, כרטיסים

יום עצמאות // סליפרס  

הליין הותיק והמוכר סליפרס חוזרים למסיבת עצמאות ומארחים את אחד התקליטנים המוערכים, הלייבל-בוס של קומפקט – מייקל מאייר, אחד מגיבורי ההאוס והטכנו של ימנו שמגיע אלינו מקלן שבגרמניה כדי להתארח באחת ממסיבות העצמאות הטובות בעיר. ואם נרחיב קצת – מייקל מאייר הוא תקליטן על, הוא ליווה אמנים כמו דיג'יי קוצה, ורקח רמיקסים לאנשים כמו דשפ מוד ומובי. הוא גם אחראי על מה שמזגין רזידנט אדוויזר כינה בתור "אחד הסטים הטובים של שנות ה-2000".
שלישי, 25.4, 23:30, חניון כיכר אתרים, קומה מינוס 1, הירקון 169, 100-140 ש"ח, כרטיסים

טריפל 360 // אקספו תל אביב

טריפל 360 מציינת עצמאות עם מסיבה מטורפת שמאחדת בתוכה את השמות הכי חמים ומוכרים של הטכנו. על העמדה ירימו אתכם אחד אחרי השני STEPHAN JOLK מבית היוצר – AFTERLIFE, היישר מהבמות הגדולות בטולום חוזר לישראל עם טכנו טעון רגשית. תעלה גם Anna Tur הכוכבת מאיביזה, מפיקה ואמנית מוזיקה אלקטרונית. היא החלה את הקריירה ב-2010 וגילתה לעולם את הכישרון הייחודי לה בסצנת המוזיקה האלקטרונית, והטכנו בעולם.
יום שלישי, 25.4, 23:00,  אקספו תל אביב, שדרות רוקח, 309-499 ש"ח, כרטיסים

עצמאות STASSI – Kindergarten // שטאזי

שטאזי היא הפקה צעירה באווירת אנדרגראונד שמספקת לנו את מה שהיינו רוצים לפזז לצליליו בלוקיישנים מיוחדים. במסיבת יום עצמאות ייחודית בתמה של חזרה לגן ילדים, שטאזי מארגנת רחבת חצר שתהיה מסע חזרה לילדות עם הרבה משחקים: מגלשה, טירה קסומה, קיר אינטראקטיבי, פינת יצירה ומלא מוזיקה. על העמדה נגנים מקומיים שידליקו אתכם בחזרה לילדות: REA & SHAFFI, AMIR PE'ER, NOAH, TAMARA, ATTIAS, GILI ELIASH ו-ETAI ZILI.
יום שלישי, 25.4, 22:00, הרכבת 3, 150 ש"ח, כרטיסים

מסיבת עצמאות // קולאבו

הליינים עין גג ודיג'ייז וודינגז מגיעים לאיחוד כוחות משותף, ולוקחים את היחסים שלהם צעד קדימה. במסיבה איזוטרית עם קלאב ביזארי, תוכלו לחגוג עם אורחים מיוחדים. ביניהם Nemo & Castro (Sound Metaphors, H.A.N.D) כיום מפיקים ואמנים בעלי שם עולמי, בעבר מנהלי חנות תקליטים מהטובות יותר בברלין. הם כבר יעיפו את הרחבה בקולאבו.
יום שלישי 25.4, 23:00, דרך בן צבי 47, 140 ש"ח, כרטיסים

פאי באקסטרה הערב וגם כל השבוע

לרגל חגיגות יום העצמאות מועדון הפאי גארדן יוצא במבצע מטורף – מסיבה כל יום עם מיטב האמנים. עם זאת, המסיבה הגדולה היא ללא ספק זו של ערב עצמאות, ביום שלישי. שם תוכלו לשמוע כמה מהאמנים האהובים שבאמת ירימו לכם, כל הלילה ועד הבוקר, בכל זאת, זה הפאי. בין האמנים ANNA HALETA, ASAEL WEISS, AUTARKIC,  KIDNAPPA KOKO, TALFORTUS ועוד.
שלישי, 24.4, 22:00, אחד העם 54, לא צויין מחיר

עצמאות רייב // מרץ 2

DNB Corruption מארגנת לכם מסיבת עצמאות אנדרגאונד צדדית ברחובות התעשייתים של תל אביב. ביניהם ינגנו – VENJENT x JAX x OKTAE מ-Chilli Tribe Records היישר מאנגליה עם מוזיקת ג'ונגל מופלאה. יחד איתם יעלו MC FAVA מגרמניה שיערבב דראמ-נ'-בייס עם אלקטרו. אגב, למי שלא יהיה מספיק עד 6 בבוקר – אז יש גם אפטר של הארט קלאב במחיר 50 שקלים בלבד למי שרכש כרטיסים למסיבה הזו, אל תפספסו.
יום שלישי 25.4, 23:00, 100-120 ש"ח, שביל המרץ 2, כרטיסים

חגיגת ונוס // אוזן בר

ונוס, ליין המסיבות הכי פמיניסטי באזור, מרים מסיבת ד'יג'יות באוזן בר עם האמניות האהובות – Adi Dgani, Shaked dudovich ו-Efrat naaman שירימו לכם במוזיקת האוס וטכנו. אליהן תצטרף להופעה מיוחדת וחד פעמית שתרענן לכן את המסיבה – הזמרת ענבל ביבי האחת והיחידה.
שלישי, 25.4, 22:00, קינג ג'ורג' 47, 70-80 ש"ח, כרטיסים

יום עצמאות // הייב

ההייב מתחיל את חגיגות יום העצמאות מוקדם ביום עצמו, ויימשכו אל תוך הלילה בחגיגה של 13+ שעות. על העמדה יככבו שלושה אמנים המגיעים מהלייבל הלונדני Semi Delicious, שחוזר לסיבוב נוסף בהייב. שלושת האמנים הם: Lulah Francs, המפיקה לונדונית שמגיעה להרקיד אתכם בסט טכנו ודיסקו; Demi Riquisimo שמנגן דיסקו ואיטלו-האוסף; וגם MPEG הברילנאי. בנוסף אליהם, יפזר לכם אנרגיה מקומית הדי-ג'יי עמרי סמדר.
יום רביעי, 26.4, רוטשילד 33, 16:00, 50-80 ש"ח, כרטיסים

אדריאטיק // פארק אריאל שרון 

ההרכב אדריאטיק מגיע לישראל ומשיק את מופע ה-X שלו בפעם הראשונה בשטח פתוח בעולם. אדריאטיק מורכב משני אדריאנים – אדריאן שאלה ואדריאן שוויצר. שני מפיקים שעובדים יחד כבר עשור, ויוצרים מוזיקה שהפכה להמנונים ברחבי העולם. הם צמחו בתור סט חימום בלייבל של מלאדן סולומון, והמוזיקה המהפנטת שלהם קידמה אותם למרכז הבמה. לא מדובר בעוד סט טכנו של ברייקים, אלא סט שמייצר רגעים שישארו אצלכם בלב.
רביעי, 26.4, 15:00, פארק אריאל שרון, 440-475 ש"ח, כרטיסים

עצמאות של אילוז' לסביות // הגג של מונדו

ליין הלהטב"קי אילוז' מרימה לכן מסיבת עצמאות בלתי נשכח בלוינסקי על הגג של מונדו. שתי רחבות ינגנו לכן לאורך כל הצהריים ועד הלילה. ברחבה המרכזית תוכלו לשמוע את DJ Sako ו-DJ Moran Singolda מנגנים לכם שירי פורח, היפ הופ והאוס נוסטלגי. במרכז ההופעה תעלה Meital De Razon, זמרת ומפיקה מוזיקלית שהתחלה את דרכה ב-2008, עם להיט שהוציאה עם עופר ניסים. ברחבת המרפסת ונוף למים תולו למצוא שירי פופ נוסטלגיים שתנגן DJ RONI SHEFER, אם רציתן לצרוח צביקה פיק ומדונה על גג בתל אביב – זה המקום עבורכן.
רביעי, 25.4, 15:00, לוינסקי 39, 65-85 ש"ח, כרטיסים

קראש במסיבת עצמאות // מורפיום

מסיבת העצמאות של ליין הגייז קראש יוצאת לדרך עם קרב עצמאות בין נועה קירל נגד ליידי גאגא, לצד שחקניות חיזוק האהובות – אנה זק, מרגי, נונו, אנה זק ועוד. המסיבה גם מציעה קונספט חדש ומעניין: הקהל בוחר את הפלייליסט. איך זה עובד? ביום רביעי הליין יפרסם באינסטגרם שלהם תיבת הצעות לשירים בסטורי. לאחר מכן בערב המסיבה יפיצו לינק ייחודי בה תוכלו להצביע על השירים הבאים שתרצו לשמוע במהלך הערב והדיג'יי ינגנו את מה שנבחר – וכל זה בלייב. על העמדה ינווטו בין בחירות קהל לבחירות ליבם מלכי הפופ של ישראל והמזרח התיכון – גיא לנץ ועמי יחזקאל.
חמישי, 27.4, 23:00, שאול המלך 2, 79-119 ש"ח, כרטיסים

מייז עצמאות // השרון 12

שישי עצמאות מוגזם במייז, עם מיטב המוזיקה במבוך התל אביבי במסיבה שתיערך עד לצהרי יום שבת. זה צפוי להיות מסע בין חללים אינסופיים והתחברות לעולם התת מודע ב-3 רחבות ריקודים ואמנים מוכשרים במיוחד. ברחבות עצמן תוכלו לפגוש כמה אמנים בינלאומיים, ביניהם COM B2B – TOMASZ GUIDDO, שהוא לא רק "מעצב מוזיקה" אלא גם מפיק וחוקר רדיו. האמן הפולני שנמצא כעת בברלין, ינגן מוזיקת אלקטרו-פופ, דיסקו, האוס, Fאנק ואלקטרו-קלאש מקפיצים. עוד יופיעו במייז CUSTOM, הצמד שמורכב מיובל מיכאלי ורועי בארי שכרגע נמצאים בברלין. הם מגיעים ארצה לחגוג עצמאות ולנגן מוזיקת אסיד טכנו מחשמלת.
שישי, 28.4, 23:59, השרון 12, 109-199 ש"ח, כרטיסים

שוב הדיסקו כאן

כולם אומרים שהדיסקו חוזר, אבל רק בבארבי מנסים באמת להחזיר אותו. בערב הסופ"ש יארחו מסיבת דיסקו ענקית עם הופעות לייב, ריקודים, אפרו, נצנצים, פדלפונים וFאנק לפרצוף. בבארבי מחזירים אתכם לימים העליזים עם ה-"בוגי-בויז" שיחייו את השירים של להקת הביג'יז. יופיעו גם צוות Uplifters, בניצוחו של האיש והאפרו ז'ק. לקינוח תקבלו גם את דיג'יי סתיו בן יקר, נסיך הרטרו עם להיטי גרוב ופאנק משנות ה-70 וה-80.
שישי, 28.14, 23:30, דרך קיבוץ גלויות, 70 ש"ח, כרטיסים

מלך הקסטות מארח את גדולי הזמר המזרחי // תדר

ביום שבת תתקיים חפלה היסטורית, עמוסה בענקי הזמר המזרחי מתקופת הזהב של שנות ה-90' ותחילת האלפיים. מה בתוכנית? יעלו כמה מגדולי וגדולות הזמר המזרחי לביצועים חד פעמיים של השירים שהפכו להיות נוף ילדותנו ביניהם רון שובל, תמיר סולטנה, ראובן המלך ורינת בר. ינחה וילווה עם תקלוטי קסטות נדירות, האחד והיחיד – מלך הקסטות!
שבת, 29.4, 17:00, בית רומנו, דרך יפו 9, כניסה חופשית

האחד והיחיד, אסף לויבל, "מלך הקסטות". צילום: אריאל עפרון
האחד והיחיד, אסף לויבל, "מלך הקסטות". צילום: אריאל עפרון