הזדמנות אחרונה להרים: 10 מסיבות אחרונות לסופ"ש האחרון של פורים

זה בסדר, אף אחד לא יכעס עליכם אם נגמר לכם הכוח להתחפש בשלב הזה (צילום: שאטרסטוק)
זה בסדר, אף אחד לא יכעס עליכם אם נגמר לכם הכוח להתחפש בשלב הזה (צילום: שאטרסטוק)

כן, אנחנו יודעים ש"הסופ"ש האחרון של פורים" זה משפט לא הגיוני לחלוטין, אבל אנחנו בשנה לא הגיונית לחלוטין אז זה מסתדר לנו טוב. למי שעדיין לא הספיק לצאת ולמי שעדיין נשאר לו כוח, המדריך המלא לאן כדאי לצאת כדי לעשות את מה שלא עושה לכם עד לא ידע

מסיבת אליס בארץ הפלאות

ליין החבר'ה השוטים משתלט על מתחם דובנוב והופכים אותו לארץ הפלאות במסיבת תחפושות. מוזיקת מיינסטרים ואלקטרוני היא בהחלט סיבה טובה לצאת מהבית ולהתגלגל לתוך עולם מופלא. על העמדה: דני טובל, תומר מייזנר ורוי פלינר.
דובנוב 8, חמישי (9.3) 21:00, 129 שקלים

פורים בגגרין

הגגרין יארח את פסטיבל מאסק אוף, או בעגה המקומית – הורדת מסכות. מדובר בפסטיבל פורים חגיגי עם המון תפאורה, אנרגיה של אנדרגראונד ובעיקר אנשי שוליים שמביאים איתם אנרגיה טובה. הקטע האמנותי המרכזי יתמקד בצמד המכשפים הטכניים EXTRAWELT שמגיעים אלינו היישר מגרמניה. מובטח גם אפטר. אנחנו מאוד נשתדל, אבל אנחנו כבר נהיה אחרי שבוע של חגיגות, אז לא מבטיחים להיות בהכרה.
גגרין, קיבוץ גלויות 13, חמישי (9.3), 22:30, 150-170 שקלים

Artbat – UPPERGROUND TLV

Artbat הם ארתור ובאטיש, מפיקים ודיג'ייז מאוקראינה, שמנגנים ויוצרים טכנו מלודי והיפנוטי (שכבר היו אמורים להגיע לארץ לפסטיבל דיי זירו בראש השנה, אך זה בוטל). אחרי אינספור תיקלוטים ברחבי העולם, בלוקיישנים קסומים ומבטיחים, ביססו השניים את עצמם כבעלי שם עולמי ונכנסו רשמית למועדון האקסקלוסיבי שמכתיב היום את הטון בסצנה.
גני התערוכה, חמישי (9.3) 22:00. 469-619 ש"ח

אי בודד באומן

ליין אי בודד חוזר בפעם השנייה לאומן ומשתלט על החצר והבמה המרכזית של המקום. מסיבת הצהריים תמשך 10 שעות ותוביל לאפטר פארט (כל מי שירכוש כרטיס לאי בודד, יוכל לזכות בכניסה חינם לאפטר עד חצות). תוכלו להנות מטכנו ביט מקפיץ של די ג'ייז שונים, בראשם רומן פלוגל הענק. יחד איתם יופיע גם OLSVANGÈR המקומי שכבר הספיק לכבוש במות בחו"ל ולחזור הביתה לתל אביב.
האומן 17, אברבנאל 88, שישי (10.3) 12:00, 200 ש"ח

מסיבת רחוב בשדרות בן ציון

מועדון הוודו יוצא מכותלי הקלאב אל שדרות בן ציון עם מסיבה-מהומה-פסטיבל-חגיגה מוגזמת של תחפושות באווירת עדלאידע. בתוכנית האמנותית -ציון החג הכי שמח עם תקליטנים שלא ממש יודעים לעצור, ביניהם אושרי כהן (כן, אושרי כהן), וליאור ברוש.
בן ציון 1, שישי (10.3) 12:00, כניסה חופשית

פורים בפאי #2

הפאי לא נח רגע, ויחד בשיתוף Zaza Island ו-The 5AM Club, המועדון הכי כיפי בעיר, מארגן לנו מסיבת צהריים מיוחדת וצבעונית שתמשך לאורך כל היום. על העמדה יתארח אחד מהאגדות האיטלקיות, FRANCESCO DEL GARDA. מדובר באספן מוזיקה כפייתי שמנגן עם חיוך על הפנים ונהנה כמו הרוקדים ברחבה, אם לא יותר.
פאי, אחד העם 54, שישי (10.3) 12:00-21:30, 130 שקלים

פורים בפאי #3

עוד מסיבת פורים מבית היוצר של עוגת התפוחים והפעם אחת שתתחיל באור יום ותסתיים כשיעלה השחר. ירקידו את הרחבה במסירות רבה אמנים שונים, אחת מהם היא NIKS, שמגיעה היישר מלונדון טאון. ניקס היא בעלת יכולות גבוהות של חיבור צלילים אלקטרוניים כך שיישמעו כמו מלאכי השלום מהמרתפים. יחד איתה יעלה גם פרטוק שיעניק לנו חווית מוזיקת ייחודית במינה.
פאי, אחד העם 54, שבת (11.3) 16:00, 50-80 ש"ח

עלמא במדבר

עלמא במדבר קוראת לכל יצורי האגדות מארץ כנען לבוא לחגוג את משתה פורים. הלוקיישן, כפי שניתן לנחש – הוא במדבר יהודה הפתוח, כשעה נסיעה מתל אביב, ומובטחת חגיגה קסומה ומוגזמת עם שדונים, פיות, מלכות ומלכים. המוזיקה שתנוגן באירוע נעה בין התדרים הגבוהים, ומערבבת בתוכה האוס ואלקטרו, מציאות והזיה. בין האמנים שירקידו אתכם הם Cerebro Spinal ו-Earth Sine בהופעה חיה.
מדבר יהודה, חמישי-שישי (9.3-10.3), 280 ש"ח

מצעד הזומבים 2023

הזומבי ווק חוזר כמידי שנה אל חיינו בתל אביב. אז נכון, לא מדובר במסיבה סגורה, ואפילו לא באמת מדובר במסיבה, אבל לדבר הזה כן לגמרי יש אנרגיה מסיבתית שמושכת אלייה קהל ומוזיקה. מיטב הזומבים שצמאים לדם ולהפחיד אנשים זרים ייפגשו יחד בקינג ג'ורג' פינת שדרות בן ציון ויתהלכו עד לרוטשילד בצעדה מרשימה ומאיימת שתטיל אימה על כל התושבים. רק שלא יתנגשו עם הצעדה השניה שחוצה את תל אביב בשבת בערב. בעצם, אולי שכן יתנגשו איתם? זה יכול להיות די אדיר.
יום שבת, 11.03, 21:00, כניסה חינם (כניסה? אוקיי, ההליכה חינם)

פורים בדופלקס

בדופלקס כמו בדופלקס, תמיד אפשר לסמוך עליהם שלא ישאירו אף אחד בחוץ – לכל אחד מאיתנו יש מקום, רק שזה יכול להיות בקומה אחרת. במסיבת פורים ענקית של שלוש קומות, יש קומה מוזיקת פופ ומיינסטרים שתנוגן על ידי עדי דגני ועומרי, בקומה השנייה תוכלו לפזז לצלילי רוק ואלטרנטיב שינוגנו על ידי טל אביב, עוז נקש ושניר כהן ובקומה השלישית תוכלו להתנועע לצלילי טכנו מלודי שינוגן על ידי Deni B.
דופלקס, הש"ך 10, שישי (10.03) 140 ש"ח

מסיבות שכבר פספסתם

פורים בבור
הבור פותח את חגיגות הפורים עם ביקור מרגש של הדיג'יי והמפיק הבריטי Scuba, לרגל חגיגות 20 שנה ללייבל האדיר שלו הוט פלאש. לצידו כל הלילה יהיה גם על העמדה יותם אבני שכבר הפך לבן בית במקום.
הבור, רוטשילד 31, חמישי (2.3) 23:59, 80-100 ש"ח

DESERT WEEKEND – Purim Edition
הדזרט חוזרים אל חאן השיירות לסופ״ש מדברי אחרי ההצלחה של השנה שעברה. על העמדה יחכו לכם המוזיקאים הלוהטים ביותר של הסצנה, ביניהם Armen Miran, Bora Uzer (לייב), Lee Burridge, Agents Of Time, Giorgia AngiuliHard To Tell ו-Zakes Bantwini (לייב).
חאן השיירות, שדה בוקר, חמישי-שישי (2.3-3.3). 450-900 ש"ח 

Space Safari
הספוטניק יוצאים מהמועדון הסגור באלנבי ועושים מיקור חוץ למסיבת חלל מטורפת שתתקיים ברחוב שביל המרץ בתל אביב – רייב תחפושות אקלקטיבי שהולך לשדר על תדרים מהחלל החיצון. על המוזיקה תוכלו למצוא את German Brigante הספרדי שמגיע אל תל אביב. יחד איתו יעלו גם זוג אמני הבית של הספוטניק Ita & Vroo-b.
שביל המרץ 2, שישי (3.3) 22:30, 140-180 ש"ח

פסטיבל פורים של הביצ'קילטה בכולי עלמא
מסיבת פורים המסורתית של ביצ'יקלטה חוזרת, והפעם בכולי עלמא. הם מזמינים אתכם לזרוק על עצמכם משהו, להוציא את הבפנים שלכם החוצה ולבוא להגזים. על העמדה ינגנו לכם מיטב האמנים, ביניהם עמרי ביסמוט שישמיע לכם דיסקוטופיה ו-Shiwa Biwa שתפנק אתכם בקצב.
כולי עלמא, מקווה ישראל 10, שישי (3.3) 12:30, 60-80 ש"ח

אנימלס
ליין האנימלס, הפקה עם ותק ורקורד ארוך של מסיבות מצוינות, חוזר לפורים משוגע עם רייב תחפושות ענקי בחלל מיוחד. על העמדה ינעימו את זמנכם כמה מהאמנים הגדולים, ביניהם הצוות האלקטרוני וההיפנוטי הבלתי מנוצח Made in TLV, האיש והשפם SHALØS ו-Kino Todo.
B-Side by Zappa, יד חרוצים, שישי (3.3) 23:00 165-300 ש"ח

פופ באוזן
אם אתם זקוקים למסיבות מכילות, מיינסטרימיות וקלילות שיכניסו בכם קצב וקצת שירי פופ טראש, האוזן בר והאוזן קלאב הולכים למלא עבורכם את הייעוד הזה. שתי מסיבות שונות, הראשונה בשיתוף ליין "חמישי מיינסטרים לפרצוף", והשנייה בשיתוף מרכז תרבות קצה. מומלץ לשריין מקום לפחות לאחת מהן, אם לא לשתיהן.
האוזן, קינג ג'ורג' 48. שישי (3.3) 21:30, 70-90 ש"חחמישי (9.3) 22:30, 90 ש"ח

פורים בפאי #1
אירוע ומסיבה חגיגיים במיוחד שיתחיל בשישי ב-22:00 ויסתיים מתישהו בין שבת לראשון. בפאי כרגיל דוגלים במוזיקה איכותית של 24 שעות ללא הפסקה, אמנים שיעלו אתכם על הגל ויגרמו לכם לשכוח ממה שקורה בחוץ. על העמדה תוכלו למצוא בתחילת הערב את AGY3NA שמגיע היישר מברלין, ובשבת בבוקר תפנק אתכם באנרגיה מיקה שלו. לקראת 24 שעות של חגיגה, יעלה האחד והיחיד – דוד אלימלך.
פאי, אחד העם 54, שישי-שבת (3.3-4.3) 22:00, 80 ש"ח

פורים בקאימק
העסקים בשוק לוינסקי מרימים מסיבה משל עצמם ומזמינים את כולכם לחגוג בה ולהנות מהאוויר הצח בריח התבלינים ששורר במקום. במהלך האירוע ינגן KÜN DÂS האקסטרווגנטי. יהיה מתובלן.
קאימק, לוינסקי 49, שבת (4.3) 22:00, כניסה חופשית

פורים ברדיו E.P.G.B
מסיבת טרום פורים שתוציא אותנו מהבית כדי לפזז להיפ הופ איכותי. יעלו ראש בראש Nayi Ayy vs Kabookiz.
רדיו EPGB, שד"ל 7, ראשון (5.3) 22:00, כניסה חופשית

פורים בתדר

בשביל שלא תצטרכו לעבוד קשה מדי התדר עשה עבורכם את כל העבודה וארגן פסטיבל פורים ענק של שישה ימים. החל מיום שני עד יום שבת תוכלו למצוא ברחבה המרכזית, בבית רומנו ובמועדון הרפי אינספור אמנים, חגיגות קרבנליות מרחיקות לכת ובעיקר פורימון ענק ורב ממדי של מסיבות מוגזמות. ביום רביעי תוכלו לפגוש את להקת השמחות הוותיקה ואת חן אלמליח שיבואו להרקיד אתכם ולהזכיר מה זאת תחושת בית אמיתית.
תדר (בית רומנו), דרך יפו 9, שני-שבת (6.3-11.3), כניסה חופשית

Purim Odyssey

ליין מיקופוביה עושה את מה שהוא עושה הכי טוב – מסיבות היפים חמודות למי שצריך קצת להתרענן מכל אנשי הקוק שנמצאים שם בחוץ. מיקופוביה מתארחת במועדון הקולאבו ושניהם יחד הם שילוב מצוין למי שרוצה להנות מקצת מוזיקת פסיכדלית חיובית. על העמדה תפגשו את Funkamel שינגן דיפ האוס, ואת T-Puse שירגש אתכם עם ביטים וקצב נוגעים ללב.
קולאבו, דרך בן צבי 47, שני (6.3) 22:00, 110-130 ש"ח

פורים באברהם הוסטל

ההוסטל הכי שיקי בעיר נותן לנו את מה שאנחנו צריכים בין כל מסיבות הטכנו והסדום – מסיבת דיסקו קלילה ונעימה. על העמדה SHAPRUT ובן ווינקלר שינגנו לכם דיסקו, היפ הופ, אלקטרוני ומה שביניהם.
אברהם הוסטל, לבונטין 21, שני (6.3) 21:00, 80 ש"ח

פורים בא-לה רמפה

מסעדת א-לה רמפה בקרית המלאכה מארחת מסיבת פורים שנתית וקלילה שמעניקה לכולנו הזדמנות פשוט לצאת מהבית ולהנות בלי לחשוב יותר מדי על כרטיסים או מוזיקה. יתארחו במסיבה גם סבבה 5, אחת הלהקות הכיפיות שידעה מדינת ישראל, עם קצב ים תיכוני וסאונד רוקיסטי פסיכידלי.
א-לה רמפה, העמל 21, שני (6.3) 21:30, כניסה חופשית

The Tripping – The Dead Sea

לאחר שנים של פעילות פורייה בהפקות גדולות, נמנעים השנה חברי ליין "דה טריפינג" מאירוע פורים גדול, אלא הולכים על אירוע אינטימי למעגל הקרוב. בכפר נופש בים המלח, בלוקיישן שיתגלה רק בבוקר האירוע, תוכלו במשך 20 שעות לפגוש אמנים כמו הלהקה האגדית WhoMadeWho, והדיג'יי הבריטי האדיר Damian Lazarus.
ים המלח, שני-שלישי (6.3-7.3) 18:00, 440-650 ש"ח

פסטיבל סולאר

בפסטיבל סולאר תצאו למסע עם השמש בצהריי היום ותסיימו בלילה עם הכוכבים, בלוקיישן חלומי בפארק הירקון. מוזיקה אלקטרונית וטראקים מקפיצים בחסות ג'ימי ג'ולס היוצר השווייצרי, אחד מהקונצנזוסים הגדולים בסצנה האלקטרונית שבמשך יותר מעשור יוצר ומפיק את הטראקים שמנוגנים בבמות המרכזיות ברחבי הגלובוס. יחד איתו ינגן גם KONSTANTIN SIBOLD הגרמני, שהיה במשך תקופה אחד המבקרים המתמידים ביותר על הרחבות בתל אביב.
פארק הירקון, שלישי (7.3) 15:00, 499-629 ש"ח

מסיבת רחוב במשק ברזילי

המסעדה/מעדנייה משק ברזילי מרימה מסיבת פורים המונית עם תחרות תחפושות נושאת פרסים. יהיו גם דרינקים מצוינים, אוכל רחוב (טבעוני, כי אנחנו במשק ברזילי, זוכרים?) שיעשה נעים בבטן ואנרגיה גבוהה של שמחה.
אחד העם 8, שלישי (7.3) 12:00, כניסה חופשית