מסיבת קוקטייל: הפסטיבל שיחזיר אתכם הביתה מבושמים מתמיד

פסטיבל הקוקטיילים שייערך השבוע במתחם התחנה יפגיש אתכם עם עשרות מיקסולוגים מקומיים וקוקטיילים

מפגני ראווה משכרים. פסטיבל הקוקטיילים. צילום: איתי סליקטר
מפגני ראווה משכרים. פסטיבל הקוקטיילים. צילום: איתי סליקטר
4 ביולי 2016

סצנת ברי הקוקטיילים המשגשגת חוצה יבשות ומעניקה לבליינים צמאי הריגושים שלל מקומות בילוי עכשוויים ומרתקים. גם תל אביב נשאבה למערבולת השייקרים, וברי קוקטיילים הפכו להיות הדבר החם של חיי הלילה. אלפי קוקטיילים מושקעים מנוערים בעיר מדי ערב על ידי מיקסולוגים מלומדים, שהפכו לסלבס מן המניין.

לא רק ברי קוקטיילים יש לנו, אלא גם פסטיבלי קוקטיילים ותחרויות קוקטיילים שבהם מלהטטים ברמנים מול קהל שצמא לעוד. פסטיבל הקוקטיילים השני שיתקיים השבוע מצדיע לעולם המשקאות המעורבבים ויציג בפני המבקרים כ־50 מותגי אלכוהול על ידי עשרות מיקסולוגים, שיציגו כ־100 קוקטיילים בטעמים חדשים ומקוריים, צורות הגשה ייחודיות וטכניקות עבודה מתקדמות.

במסגרת הפסטיבל יתקיים (6.7) גמר תחרות הברמנים הארצית של וודקה פינלנדיה – אחת מתחרויות הברמנים החשובות בעולם. ששת הפיינליסטים (ג'ייקוב שטיינצייג מהג'אספר, בן זנזורי מהקנטה, עומר גזית־שלו מ־223, תום גאון קנדי מדאבל סטנדרט, רן שכטר מספייסהאוס, וכפיר בכר מגטסבי שבירושלים) יצטרכו לרקוח קוקטייל מקורי בכלי הגשה אורגני בעל קיבולת של ליטר אחד לפחות. הזוכה הגדול יתארח בברים המובילים את סצנת המיקסולוגיה בלונדון.

פסטיבל הקוקטיילים, מתחם התחנה תל אביב, רביעי־חמישי (6.7־7.7) מ־18:00. כניסה + קוקטייל בודד (35 ש"ח), שני קוקטיילים (55 ש"ח), שלושה קוקטיילים (79 ש"ח). רכישה מוקדמת של שוברים במחיר מוזל באתר: 03-5180533, grape-man.com