אף פעם לא מאוחר: המסעדות שפתוחות מסביב לשעון

שלוש בבוקר, אתם מתים מרעב אבל לא רוצים להתפשר על מאנץ' נחות? הרגע הזה תמיד מגיע. בשביל שלא תגמרו שוב עם נקניקייה בלחמניה, קיבצנו לכם את עשר המסעדות שיאכילו אתכם 24/7

ביף בורגר בדיקסי. צילום: דניאל לילה
ביף בורגר בדיקסי. צילום: דניאל לילה
9 בינואר 2018
  1. 1. בנדיקט

  2. בנדיקט הוא קיצור תולדות המאנצ' התל אביבי. מהצנצנות בגודל דלי ספונג'ה שניצבות במקום מלאות בנוטלה, ועד המנות שנועדו לפגוע בכל קרייב אפשרי: מגדל פנקייק, הבראנצ' בורגר, הבוקר של הבוקרים עם התבשיל המקסיקני, וכמובן האג בולז שהם המצאת המאה. הצוות אמנם צעיר, נאה ונחמד, אבל לשאלתו של יאיר נתניהו "לא, המלצרית לא זורמת, תרגיע."
  3. בנדיקט
  4. בנדיקט. צילום: נמרוד סונדרס
    בנדיקט. צילום: נמרוד סונדרס

    המנות היפניות שאנחנו הכי אוהבים

 

2. בראסרי

הברודואים היו הראשונים לשמור על סטייל מסוגנן בכל שעות היממה. התפריט הצרפתי הקלאסי מיועד באופן מדוייק לכל שעה משעות היממה. החוויה פה לגמרי אסקפיסטית, ומלצרים במדים צחורים, יגישו לכם גרבדלקס על בליני כאילו הייתם דמות מרומן רוסי. אין זה מקרי שמיטב הידוענים נראים לוגמים פה קוסמופוליטן או אספרסו.
בראסרי

בראסרי. סלבס מסביב לשעון. צילום: אנטולי מיכאלו
בראסרי. סלבס מסביב לשעון. צילום: אנטולי מיכאלו

3. דיקסי

הדיינר של השף העילי חיים כהן עצר רק לכמה ימים לשיפוצים במהלך החדשים האחרונים, אבל חזר לעבוד ממש כמו מאז דצמבר 1993 ללא הפסקה וברצף. כהן מציע פה את גרסת מיסטר הייד האפלה של הידע הקולינרי שלו: הכנפיים הספייסיות, האגז בנדיקט, והפנקייק עם בייקון שהפכו לשם נרדף לארוחה לילית.
דיקסי

כנפי עוף, דיקסי. צילום: יח"צ
כנפי עוף, דיקסי. צילום: יח"צ

4. המנזר

כנראה שבשום מקום בעיר לא נמזגת כזאת כמות של אלכוהול, כמו במנזר, כי לא מדובר רק בקהל גדול שנאמן לבר הזה, מדובר בקהל איכותני. המנזר הוא ביתם הראשון של חובבי שתייה, אוכל שמנוני שמתאים לשתיה, וחברותא לעלוץ איתה.
המנזר 

המנזר. שומן וחלבונים לספוג את האלכוהול. צילום: איליה מלניקוב
המנזר. שומן וחלבונים לספוג את האלכוהול. צילום: איליה מלניקוב

5. התחתית

המוני אנשי תקשורת, אמנים ואנשי ספרות, ישובים לאורכה של המדרכה הרחבה בלינקולן, חלקם שקועים בשיחה, וחלקם מדביקים את מבטם על הלאפטופ. לעיתים מוזמנות פה ארוחות של ממש, אבל פעמים רבות הביקור כולל כוסות על כוסות של אספרסו וסיגריה בודדת. רק הגרעין הקשה של אנשי לב העיר יודע מה הוא בוקר בצבע.
התחתית

התחתית. נראה בריא. צילום: יח"צ
התחתית. נראה בריא. צילום: יח"צ

6. לחמים

האם ערכם הקלורי של רוגלעך שנושנשו בשעות הקטנות של הלילה גבוה יותר או קטן יותר? זאת השאלה הפילוסופית שמעלה מאפיית לחמים בחשמונאים של האופה הגאון אורי שפט. מאפים חמים, קישים, כריכים ואם אתם ממש צדיקים אז מבחר סלטים.
מאפיית לחמים

מאפה שבלולי זעתר במאפיית לחמים. תארזו לנו הכל בבקשה. צילום: דניאל לילה
מאפה שבלולי זעתר במאפיית לחמים. תארזו לנו הכל בבקשה. צילום: דניאל לילה

7. סטריטס

בסטריטס יודעים שבשעות הלילה לא כולם נעשים קשוחים יותר, ולכן במקביל להמבורגר מציעים תפריט טבעוני עשיר עם סלט עדשים, ארוחות בוקר שמרכזן פריטטה טבעונית, וכמובן שגם שקשוקה קלאסית שכולם אוהבים. קוקטיילים ובירה נמזגים פה לצד קפה הפוך, כך שלעולם אין לדעת מי סוגר פה את הלילה ומי מתחיל את היום.
סטריטס
דה סטריטס (צילום: דין אהרוני רולנד)

סטריטס. לפטופים לאורך כל שעות היום.  צילום: דין אהרוני רולנד

8. פלורנטין 10

בית הקפה הפלורנטינאי הפינתי מתאפיין בכך שהוא נהנה מקהל עירני ותוסס בכל שעות היממה. בהתאם לשכונה הצעירה ודלפונית לנצח, מציעים כאן מבחר אפשרויות בכל תקציב, מגוון טבעוני גדול וכמובן שגם דרינקים קלילים וכבדים.
פלורנטין 10  

9. לנדוור אבן גבירול

אחד הסניפים היחודיים של רשת לנדוור, ששמר על רוח החלוציות שלו, כמי שהיה הפרוטוטיפ שעל פיו נבנה הקונספט של כל בתי הקפה ברשת. העובדה שבכל שעות היממה יקבלו אתכם בסבלנות ובסלחנות, גם אם אתם רק בעניין של קפה, הפכה אותו למוסד של ממש.  
קפה לנדוור

קפה לנדוור. צילום: אנטולי מיכאלו
קפה לנדוור. צילום: אנטולי מיכאלו

10. קפה נונה

בכל שעות היממה תמצאו כאן לקוחות דבוקים ללאפטופ לצד אנשים שהגיעו בכדי לנהל שיחה ערה. הבר שיש  בו את כל מותגי המשקאות החיוניים, והתפריט שיש בו את כל הקלאסיקות הבייתיות (שניצל או שקשוקה ישראלית), הפכו את נונה להצלחה רבת שנים.
קפה נונה