תפריט בבקשה: מיזם תמיכה חדש בעסקי האוכל האהובים בעיר

ענקית המשקאות טמפו מתגייסת להצלת מסעדות, ברים ובתי קפה הנאבקים על חייהם עם Menu, מיזם חדש למימון המונים. הסטריטס, הפיקוק, ביר גארדן, אלנה, פופינה ודוד ויוסף כבר בפנים

פופינה (צילום: חיים יוסף)
פופינה (צילום: חיים יוסף)

המשבר בענף המסעדנות הולך ומחריף, משרד הבריאות ועיריית תל אביב-יפו מנהלים קרבות על מתווה החזרה לשגרה של בתי האוכל, תאריך יעד לפתיחת שעריהן עדיין אין ו-70 אלף מובטלים שמצאו בהן את פרנסתם לא יודעים מאיפה תבוא הישועה. מעבר להלוואות בערבות ממשלתית ומענקים קשים להשגה, נותר לעסקי ההסעדה רק אפיק אחד להישרדות: מימון המונים שמתבסס על תשלום עכשיו תמורת מזון ומשקאות אחר כך, בעצם סוג של אשראי מהלקוחות הקבועים שרוצים לחזור לא פחות משבעלי העסקים רוצים להחזיר.

מי הזמין קורונה? (צילום: שאטרסטוק)
מי הזמין קורונה? (צילום: שאטרסטוק)

אל הזירה הגועשת של מימון ההמונים בסיוע למסעדות, בתי קפה וברים אהובים, הצטרפה השבוע ענקית המשקאות טמפו, גם היא מנפגעי המשבר. מכירות המשקאות הקלים והאלכוהוליים עברו לצניחה חופשית בעקבות סגירת הענף, וחברות המשקאות שגם בימים כתיקונם הן שותפות בכירות בעסקי ההסעדה, העבירו הילוך והגבירו סיוע לבעלי העסקים מתוך ההבנה שכולם נמצאים באותה סירה על אותם מים סוערים.

שלמו עכשיו, תחגגו אחר כך. מיזם Menu (צילום מסך)
שלמו עכשיו, תחגגו אחר כך. מיזם Menu (צילום מסך)

המיזם "Menu", שמאפשר למעשה למסעדות וברים לגייס את לקוחותיהם לקמפיין מימון המון בלי כאב הראש של תחזוק קמפיין כזה, מאכלס כבר מספר לא קטן של מוסדות בילוי וגסטרונומיה אהובים כמו הפיקוק, ביר גארדן, קפה הנרייטה, פופינה, יאקימונו, אלנה, דוד ויוסף ורוברטה וינצ'י שמציעים שלל עסקאות משתלמות, תשורות שוות והנחות דרמטיות לכל מי שמתגעגע אליהן, בעלות של החל מעשרות שקלים ספורים ועד אלפי שקלים להשכרת המקום לאירועים וארוחות מיוחדות.

הייחוד של המיזם, בשלב זה, הוא בכך שכל ההכנסות הולכות ישירות לכיסי המסעדנים ללא עמלות או דמי תיווך וטיפול וטמפו אף הגדילה וויתרה גם על מיתוג עצמי וקידום מוצריה בעמודי הנחיתה. המיזם התמקם בתוך אתר Blend שמתמקד במכירה של מארזי אלכוהול מיוחדים ושווה הצצה בפני עצמו. יאללה, תנו קצת קרדיט.