הרבה יותר מטרנד: מעדנייה חדשה ומסקרנת נפתחת ליד כיכר מסריק

בעלי רשת "הצרכניה בשכונה" פותחים את Gooda שתציע מבחר אינסופי של תבלינים, גבינות מעניינות, כבושים, שימורים, רטבים ומה לא. בתכנון לפתוח סניפים נוספים

מלא גודיז. GOODA (צילום: ליאור ניר)
מלא גודיז. GOODA (צילום: ליאור ניר)
21 במרץ 2021

את השנה האחרונה אפשר להגדיר כשנת המעדניות. מעדניית האחים, המעדנייה האיטלקית של רוסטיקו, עדינה של מנו וינו וכמובן תנופת הפתיחה של סניפי דליקטסן הן רק כמה דוגמאות. כעת נוספת לרשימה Gooda, מעדנייה מעוצבת שממוקמת דקה מכיכר מסריק. הבעלים אביב חוגג, שהוא גם בעלי רשת המרכולים "הצרכניה בשכונה", גייס כמנהל מקצועי את נס בן־עטיה, לשעבר מנהל בבר לחם ובעל ניסיון בעסקי קולינריה. יחד הם הרכיבו תמהיל מוצרים רחב שמותאם לתושבי האזור, ובראשו דיספנסרים לפיצוחים.

"תצוגה בדיספנסרים קיימת כבר שנים באירופה ובארה"ב. לישראל הכול מגיע בדיליי ואמרתי לעצמי שזה חייב להיות פה. במיוחד עכשיו חשוב לשמור את המוצרים בצורה היגיינית". כדי לא להיות עוד פיצוציה הוחלט להביא קטניות, פסטה ואורז שגם הם מוצגים בדיספנסרים וכן תבלינים. לא פחות מ־63 סוגי תבלינים מחבשוש בלוינסקי יש בגודה. לא רק פפריקה וכורכום שגרתיים אלא גם ראס אל חנות וראס אל חבשוש, חוואייג' לקפה וצ'אי מסאלה.

בן־עטיה (מימין) וחוגג. GOODA (צילום: ליאור ניר)
בן־עטיה (מימין) וחוגג. GOODA (צילום: ליאור ניר)

לצד תושבי השכונה וצעירים שיכולים לקנות בכמויות קטנות פונה המעדנייה לאנינות הטעם של תיירים ותושבים ממוצא צרפתי. גבינות מתוצרת חוץ וגבינות טבעוניות של אוטופי, חמוצים ודגים כבושים, שימורים ורטבים – כל מה שצריך לבישול ברמה גבוהה. הלחמים שנמכרים במקום הם לחמי בוטיק בעבודת יד של לחם אביגיל, מאפיית לחמי מחמצת ביתית מיפו.

"אנחנו סוגרים את הפינה של לקחת לחם וגבינה וחמוצים, במיוחד לחבר'ה צעירים שרוצים לארח", מסביר בן־עטיה. "אפשר לקבוע סכום ואנחנו נרכיב בהתאם חבילת מוצרים". מדף האלכוהול מכוון גם כן לדברים שלא תמצאו בצרכניה השכונתית, למשל יינות מיקב סוסון ים, סוגי ג'ין מעניינים וסיידרים של המוצג הצרפתי Galipette, שמופקים מ־15 זני תפוחים בתסיסה טבעית. התמחור נגיש ומתחיל מ־49 ש"ח. לטובת מתנות לחג (אקטואלי אז שמרו בזיכרון) ובכלל נוספו לרשימת המוצרים כלים ואביזרי נוי של פלורליס, שמשדרגים כל מה שמגישים בהם.

כמו הצרכניה שלי, שפזורה במספר מקומות בעיר, מתכנן חוגג להרחיב את גודה לרשת. על הכוונת יש לו כבר לוקיישן באזור מגוריו בבבלי. אם אתם תושבי השכונה זה הזמן להחזיק אצבעות, כי גם לכם מגיע.
GOODA,כ פרישמן 63 תל אביב, 052-6686082