טרילילי טרללה: אילן פלד מרים למצעד השנתי של רדיו הקצה

אילן פלד ואנשי הקצה. יאללה לצעוד, לצעוד, אין לנו את כל היום פה (צילום באדיבות KZRadio)
אילן פלד ואנשי הקצה. יאללה לצעוד, לצעוד, אין לנו את כל היום פה (צילום באדיבות KZRadio)

"ברצלונה", שיר וקליפ חדש של אילן פלד שגורם ל"טרילילי טרללה" להיראות כמו מפגן שפיות נורמטיבי, מזמין אתכם לדרג את שירי השנה שלכם במצעד של רדיו הקצה ויכול אשכרה להטיס אתכם לפסטיבל פרימוורה בברצלונה. נסו ותיהנו

המצעד השנתי של רדיו הקצה, אירוע השיא של חובבי המוזיקה האלטרנטיבית בארץ, יוצא לדרך בפעם המיליון'תלפים וקורא לרבבות המאזינים לשלוח את הדירוג שלהם עד ל-20.12. כמדי שנה חוגגים ברדיו הקצה את המאורע עם קליפ מרהיב, והפעם הם התעלו על עצמם עם "ברצלונה", שיר וקליפ בכיכובו של אילן פלד שגורם ל"טרילילי טרללה" להיראות כמו מפגן שפיות סביר ונורמטיבי.

ברצלונה – אילן פלד, המצעד האלטרנטיבי השנתי של הקצה 2021

המצעד האלטרנטיבי השנתי שלנו עוד רגע פה! אז מי רוצה לזכות בכרטיס לפסטיבל Primavera Sound 2022 בברצלונה כולל טיסות ומלון?????? או באחד משני כרטיסים לפסטיבל InDnegev 2022??? או באחד משני שוברים של 600 ש"ח לרכישת תקליטים בחנויות The Third Ear – האוזן השלישית???זה מאד פשוט: צפו (עד הסוף!!! (:) בקליפ שעשה במיוחד למצעד האלטרנטיבי השנתי של הקצה אילן פלד(!!!!!!!!), שתפו אותו אצלכםן, כתבו לנו פה בקומנטס למה בא לכםן לזכות באחד הפרסים, ואנחנו נודיע על הזוכים/זוכות במהלך שידור המצעד. והכי חשוב: אל תשכחו לבחור את האלבומים והשירים שהכי אהבתם השנה – פה: https://www.kzradio.net/2021המצעד ישודר בראשון ה-26.12 ברדיו הקצה, מ-10:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה, ואפשר להצביע *רק* עד שני ה-20.12 ב-23:59.ועכשיו קרדיטים לשיר והוידאו המשוגע שהכנו לכםן:ברצלונה <3 מילים ולחן: אילן פלד, קוואמי ורועי דורון הפקה מוזיקלית ונגינה על הכל: רועי דורוןמיקס: איציק פצצתימאסטרינג: ארן לביא מירי פסקל – Miri Paskalהקליפ:בימוי: תחת מכלוףצילום: תומר פוקסהפקת קליפ: לי אלחסידהפקה: סטיב ברזיליניהול טכני: יואב חיוןמשתתפים: אילן פלד, רועי דורון, אורי זר אביב, רות דנון, אייל גולדמן, ניצן נחומזון, חיים בנימיני, קוואמי, אמליה בן ארי, ממי זנדשטיין, בן פלד, גיתאי אסטה, טל לובטון, שירה לובטון, רוני שבח, תמרה לוי, זוהר בראב, יהונתן בראב. בית פוסט: ווי ליפט הפקותמפיק אחראי: מתן כהן גרומימפיק פוסט: איתי ברלינסקיעורך אופליין: עידן ברקאיעורך אונליין: נדב רותם כתוביות: טרנס טייטלס תודה ענקית לאוזן השלישית ולאביב נטר. תודות מיוחדות על העזרה: בארי לבנת, חן ליטבק, הבוטלג, עדי קיסר.מירי פסקל Miri Paskalעיצוב המצעד: טל פוגל פיתוח אתר המצעד: אלי כהן, אבי רקנאטי וערן גבע.ע"י השתתפות בפעילות אתם מאשרים שקראתם את התקנון: https://tinyurl.com/2p828adn

Posted by ‎KZradio הקצה‎ on Wednesday, December 1, 2021

בוידיאו מחליף פלד עשרות דמויות, חלקן פארודיות ברורות על סטריאוטיפים מעולמות האינדי וחלקן הזיות ממוחו הקודח, עם הפקה מוזיקלית משובחת של רועי דורון שמתניידת בין שלל סגנונות פופולריים. ולא סתם שר לו פלד על טיסה לברצלונה: הפרס הגדול שיוגרל בין המדרגים במצעד הוא טיסה לפסטיבל פרימוורה 2022 הנחשק. עוד יוגרלו כרטיסי כניסה לאינדינגב הבא ותווי קניה לאוזן השלישית. "חלק מאסיבי מהחודש וחצי האחרון הוקדש עבורי לדבר הזה", כתב בפייסבוק קוואמי, הבוס הגדול של רדיו הקצה, "תוך שבהתחלה לא האמנתי שזה אשכרה מתממש, ועובר בזה שמצאתי את עצמי בעבודה הכי כיפית ומצחיקה שיתה לי על קליפ בחיים".

חלק מאסיבי מהחודש וחצי האחרון הוקדש עבורי לדבר הזה, תוך שבהתחלה לא האמנתי שזה אשכרה מתממש, ועובר בזה שמצאתי את עצמי…

Posted by Eyal Fridman on Monday, December 6, 2021

מרדיו הקצה נמסר: "כמו בכל שנה אנחנו נערכים לארוע הכי גדול של רדיו הקצה – המצעד האלטרנטיבי השנתי. המצעד ישודר בראשון, 26.12, מ-10:00 עד 22:00, וכל השירים והאלבומים בו יבחרו אך ורק ע"י המאזינות והמאזינים. אפשר לבחור עד ה-20.12 בדקה לחצות ויש גם פרסים משוגעים: כרטיס לפסטיבל פרימוורה הקרוב (כולל טיסות ומלון), כרטיסים לאינדינגב הבא, ושוברי קניית תקליטים באוזן השלישית. כדי לנסות לזכות צריך לשתף את פוסט הוידאו החדש שעשינו במיוחד עם אילן פלד בעמוד הפייסבוק של הקצה ולענות בו על שאלה שמצורפת אליו".

>> דרגו את השירים האהובים עליכם השנה במצעד של רדיו הקצה