אנחנו מוכנים: 6 פתרונות מוכנים ומומלצים לארוחת הערב שלכם

יש ימים בהם המחשבה לעמוד מעל הכיריים ולערבב, לקצוץ ולטגן נראית בלתי אפשרית, והכיס לא מאפשר ליהנות מעוד עסקית מפונפנת בחוץ. בישול הוא רעיון נחמד, אבל כשרעבים באמת, כדאי שהארוחה תהיה במרחק שתי דקות במיקרוגל לכל היותר, ולא - אוכל מוכן זה לא משהו להתבייש בו. הכינו את הקופסאות וקבלו את המקומות שיחסכו מכם את הטרחה והפרוטה

דליקטסן. צילום: יח"צ
דליקטסן. צילום: יח"צ
19 בדצמבר 2018

תוכן שיווקי

קיטון

אומרים באירופה שאיפה שיש יהודים יש אוכל, ובמקרה של קיטון, הוא טעים ומנחם. הדליקטס היהודי, שמכונה (ולא בכדי) הפולנייה הכי חמה בעיר, מגיש אוכל מזרח אירופי מצוין. בבית האוכל שהפך למוסד וקיים כבר מ־1945, תמצאו מנות מסורתיות מהמטבח היהודי שיחממו כל לב וישביעו כל בטן במחיר שווה לכל כיס.

ניתן להזמין אונליין ואפשר גם לארוז ולקחת הביתה. מומלצת במיוחד מנת ההלזלה המסורתית (39 ש״ח) שהיא לא פחות מצוואר ממולא בתפוחי אדמה, בצל ושומן אווז. ולאמיצים באמת, רגל קרושה (29 ש״ח), מנה שחובה לנסות לפחות פעם בחיים.

מרק עוף עם קניידלך וקרפלך של מסעדת קיטון. צילום: רונית רומנו
מרק עוף עם קניידלך וקרפלך של מסעדת קיטון. צילום: רונית רומנו

 

קיטון, דיזנגוף 145

OH MAMA

אל תגלו לאימא או לאבא (2019 בפתח, מי אמר שרק אימהות מבשלות?) אבל בהו מאמא תמצאו אוכל מוכן ממגוון מטבחים ביתיים. יש איטלקי, מרוקאי, הונגרי, תימני, אסייתי ועוד, והכל טרי, חם ומבורך. המגוון המרגש מתאים גם לבררנים ביותר, גודל המנה ראוי והמחיר בהחלט נוח. נסו את מפרום הכרובית הבשרי (69 ש״ח) או את סיר הגולש ההונגרי (80 ש״ח) לתחושה אמיתית של בית.

הו מאמא. צילום: אנטולי מיכאלו
הו מאמא. צילום: אנטולי מיכאלו

הו מאמא, בן יהודה 69, המלך ג'ורג' 26, קלישר 1

דליקטסן

במקום לנסות לפענח מתכון מסובך ויומרני שכולל יותר מדי שלבים והרבה יזע ודמעות, לכו על האוכל הקלאסי והמשובח של הדליקסטן. נכון, הוא לא זול, אך עם כבד קצוץ משובח (24 ש״ח), פלפלים ממולאים טבעוניים נפלאים (14 ש״ח ליחידה) ומגוון סלטים חלומיים, קשה עד בלתי אפשרי להתווכח. כשכל הטוב הזה יכול להגיע עד לסלון הבית באיסוף מהמקום או במשלוח, מי אנחנו שנגיד לא?
ראשון־חמישי בהזמנה או באיסוף, בסופשבוע באיסוף מהמסעדה.

דליקסטן. צילום: יח"צ
דליקסטן. צילום: יח"צ

דליקטסן, יהודה הלוי 81

ג׳ולי אוזון

על פתיליות חמימות בסמטאות שוק הכרמל נמצא המטבח של ג׳ולי אוזון, מוסד ותיק שיכול ללמד את כולנו מהו אוכל ביתי אמיתי, מצרי ואותנטי, עם תבשילים משובחים, תבלינים ריחניים והמון אהבה. מכל הטעמים האהובים והניחוחות מבית סבתא, הצטיינו במיוחד הסלק הממולא בבשר ופיסטוקים (65 ש״ח) ומרק המלוחייה המהביל (45 ש״ח). כל אלה, מיותר לציין, הם מעשה ידיה להתפאר של מאמא ג׳ולי, שמיטיבה להראות לנו ללא פשרות מהם הדברים החשובים באמת.

ג'ולי אוזון, מל״ן 42

משק ברזילי

נדמה שכדי להיות טבעוני ולשמור על תפריט מאוזן ומגוון יש צורך לבשל הרבה ולהשקיע בכך. מזל שמשק ברזילי הגדילו לעשות וכעת הם שולחים לנו את הטבע ממש עד לפתח הדלת. אוכל טרי ורענן, על טוהרת הירקות וחומרי גלם איכותיים וטבעיים בלבד, מאפשר גם לטבעונים בינינו להתענג על לזניה נטולת גלוטן מצוינת (45 ש״ח), קציצות חריימה פיקנטיות (49 ש״ח כולל סלט לבחירה), סלט ביצים לבבי ושאר ממרחים ייחודיים.

ניתן להזמין באתר בשעות 11:00־16:00 או לאסוף וליהנות מביקור במעדנייה, במחיר 40־120 ש״ח לק״ג.

משק ברזילי. צילום: אנטולי מיכאלו
משק ברזילי. צילום: אנטולי מיכאלו

משק ברזילי – המעדנייה, אחד העם 8

eat good

אופציה קלה יותר על הכיס שגם נמצאת במרחק הרבה יותר קצר מכם היא האוכל המוכן החדש של eat good מבית שטראוס. במנות המוצעות שפיתח השף של שטראוס, יניב גור אריה, תוכלו למצוא נודלס בסגנון בנגקוק, פוזילי פונגי, מוקפץ בסגנון אסייתי ושווארמה צמחונית.

תודו שבסופו של יום ארוך ורעב, כזה שהתחנה היחידה שאתם מוכנים לעצור בה בדרככם הביתה היא השופרסל הקרוב לביתכם, זה בול מה שאתם צריכים – שתי דקות ויש לכם במינימום מאמץ ארוחה טובה שתזכה אתכם בערך תזונתי מספק ובבטן שמחה.

eat good, שתי דקות ויש לכם במינימום מאמץ ארוחה טובה. צילום: יח"צ
eat good, שתי דקות ויש לכם במינימום מאמץ ארוחה טובה. צילום: יח"צ

ניתן להשיג בשופרסל ובחנויות נבחרות במחיר 16.90־17.90 ש”ח