למקומות, היכון, דייט: מרוץ האהבה של תל אביב-יפו חוזר

אהבה מספרינט ראשון. מרוץ הסינגלס של Hoodies (צילום באדיבות Hoodies Singles Run)
אהבה מספרינט ראשון. מרוץ הסינגלס של Hoodies (צילום באדיבות Hoodies Singles Run)

מרוץ האהבה של תל אביב-יפו חוזר: Hoodies Singles Run ישתלט על מתחם המגדלור ופארק רידינג החדש, ויפגיש זו השנה השנייה ברציפות רצים ורצות שהם גם רווקים ורווקות לאירוע דייטינג מסיבי, ספורטיבי, מיוזע וראשון מסוגו בעולם. אנחנו לא שופטות

3 בספטמבר 2023

קדחת הדייטינג אינה פוסחת על שום תחום של חיינו, ובקרוב נוכל כנראה לעשות דייטים בכל זמן ומקום ותוך כדי פעילויות אחרות. עובדה: מרוץ האהבה של תל אביב-יפו חוזר. מרוץ Hoodies Singles Run, הראשון מסוגו בעולם, ישתלט בחמישי הבא (14.9 17:00) על מתחם המגדלור ליד פארק רידינג החדש ועל סביבותיו ויוציא לדרך כ-20 אלף רצות ורצים בדרך לדייט הבא שלהם.

בשנה שעברה הוצג הפורמט לראשונה: שני מקצי ריצה, האחד מקצה קליל של חמישה קילומטרים עבור מתחילים או סתם רווקים ורווקות המחפשים חווית ריצה (או הליכה) לא מחייבת וקשה, ומקצה השני של עשרה קילומטרים המיועד לרצים הרציניים שגם רוצים למצוא בן או בת זוג שלוקחים את חיי הספורט שלהם ברצינות כמוהם. בתום הריצה מתרחש אירוע היכרויות ענק ולא קרינג'י בכלל.

איך פגשתי את אמא שלך? ובכן. מרוץ האהבה 2022 (צילום: צוות צלמי שוונג)
איך פגשתי את אמא שלך? ובכן. מרוץ האהבה 2022 (צילום: צוות צלמי שוונג)

בשנה שעברה, מיד בתום הריצה, התקיימה מסיבה גדולה במתחם הסגור לרצים ולרצות, במסגרתה נערך גם אירוע ספיד דייטינג עצום מימדים. השנה הפורמט ישתכלל ובתום הריצה יעמדו בפני הרצים מספר אופציות לספיד-דייטים מסוגים שונים, מעט יותר אינטימיים, שמאפשרים רגע של פוקוס בין-אישי גם בתוך האירוע ההמוני, ממש כמו שהמומחים של "חתונמי" ממליצים.

 

אירוע הדייטינג, המופק על ידי חברת שוונג מקבוצת RGE (הבעלים של ערוץ הספורט, בין היתר), יכלול מתחמי תוכן ייחודיים כמו "דייט במיטה", "קוקטייל דייט" ו"מאץ'-טק בחשיכה", והופעה חיה של להקת הבלוז רוק המעולה פול טראנק, ביחד עם אמיר דדון ולולה מארש שסוגרים את הליין-אפ. העלות לכל משתתפ.ת היא 114 שקלים, עם הנחה של 20 אחוז למחזיקי דיגיתל. עוד פרטים והרשמה כאן.
>> מרוץ האהבה Hoodies Singles Run, חמישי 14.9, מתחם המגדלור, נמל תל אביב