מרימים את השאלטר: אומנים מסתננים לעסקים בגן החשמל. איזה כיף

אפילו ההומלסים יושבים בשקט ומסתכלים על כלום. גן החשמל (צילום: ד"ר אבישי טייכר)
אפילו ההומלסים יושבים בשקט ומסתכלים על כלום. גן החשמל (צילום: ד"ר אבישי טייכר)

סדרת אירועי התרבות שמחברת בין אומנים ממגוון תחומים לבתי עסק בשכונות תל אביביות חוזרת למקום בו בו זה התחיל - גן החשמל. בואו לראות פסלים בחנות אופניים, וידאו-ארט בבית קפה ומופע מחול באמצע הגינה הציבורית

7 בנובמבר 2022

ביום רביעי הקרוב (9.11) גן החשמל וסביבתו הולך לפגוש חבר לא כל כך ותיק, אבל מאוד נאמן – אירועי "מרימים את השאלטר" חוזרים אחרי שנתיים לשכונה. תערוכת השוטטות האורבנית תארח מגוון רחב של אומנים ממגוון תחומי התרבות בבתי העסק הקטנים של גן החשמל והרחובות סביבו. ומכיוון שהכניסה לכל האירועים חינמית, זה אומר שאתם יכולים להסתובב שעות (ליתר דיוק, בין 18:00 ל-23:00) בגן החשמל, לצפות במיני תערוכות צילום, פיסול, ציור ועוד, כמו גם ממופעי מחול והופעות מוזיקה, תוך כדי שאתם תומכים בעסקים קטנים. וכבר אמרנו שזה בחינם? אה, כן אמרנו.

כך, למשל, תוכלו לעבור בחנות האופניים One Bike ברחוב הרכבת 20 ולצפות בעבודותיו של הפסל רועי כרמלי; ממש לידו, בסטודיו פתוח (ובקיוסק!) תוכלו לבדוק מיצב רב תחומי מאת ג'ייסון דנינו הולט; בחנות הספרים האהובה "המגדלור" תוכלו להציץ על עבודות איור של אילנה זפרן או קרמיקה של מירב חורב תוך כדי שאתם מדפדפים בספר. תושבים בעלי כרטיס דיגיתל יכולים גם להירשם לאחד מסיורי האמנות, למשל סיור באוסף האמנות של האברהם הוסטל. במקביל, מחזיקי דיגיתל יהנו גם מהנחות לא מבוטלות בבתי העסק של הסביבה.

איזה עוד אמנות מסתתרת שם? הוסטל אברהם (צילום: בן קימלר)
איזה עוד אמנות מסתתרת שם? הוסטל אברהם (צילום: בן קימלר)

אירועי "מרימים את השאלטר" התקיימו, ביוזמת עיריית תל אביב, לראשונה בגן החשמל לפני כשנתיים, בשיא ימי הקורונה ובתקופה בה גם העסקים וגם האמנים היו צריכים תמיכה. החיבור לאירוע שמשלב בין שני הצדדים משך אלפי מבקרות ומבקרים, ובעקבות ההצלחה האירועים המשיכו גם אחרי הקורונה, כחלק ממדיניות לתמיכה בעסקים מקומיים ובאמני העיר. אחרי שנדד גם למתחם בזל ומתחם נגה, האירועים חוזרים לגן החשמל.

מרימים את השאלטר, גן החשמל והסביבה, רביעי (9.11) החל מהשעה 18:00. הכניסה חופשית, לפרטים נוספים