ברביעי הבא: אמנים מרימים את השאלטר בשכונת נגה

אחרי סיבוב מוצלח במתחם בזל, יגיע הפורמט "מרימים את השאלטר" בשבוע הבא אל השכונה היפואית הנחשקת וירים אותה לערב אחד בשת"פ בין אמנים ועסקים מקומיים

אם גם אתם כבר מטפסים על הקירות. הדמייה מתוך עבודתה של מיכל סופיה טוביאס ל"מרימים את השאלטר"
אם גם אתם כבר מטפסים על הקירות. הדמייה מתוך עבודתה של מיכל סופיה טוביאס ל"מרימים את השאלטר"

לפני שבועיים הרימו עשרות אמנים את השאלטר על מתחם בזל, במסגרת האירוע "מרימים את השאלטר 2" שחיבר בין עסקים קטנים בשכונה ובין האמנים שהציגו בהם ובמרחב הציבורי, והזכירו לנו שלא צריך מגה-אירוע יוקרתי כדי להכניס קצת תרבות חכמה וכיפית לחיים שלנו. בעקבות ההצלחה מגיע כבר בשבוע הבא "מרימים את השאלטר 3" לשכונת נגה ביפו.

אירועי "מרימים את השאלטר" הם יוזמה של עיריית תל אביב-יפו במסגרת עונת התרבות החורפית, על רקע משבר הקורונה שהשבית את עולם התרבות והכניס אלפי עסקים קטנים בעיר למצוקה. האמנים שהוזמנו להציג בעסקים מתגוררים אף הם בשכונת נגה בפרט וביפו בכלל.

זה קורה ברביעי הבא (23.12) לאורך הערב, במהלכו יציגו כ- 40 אמנים, תערוכות ומיצגי אמנות בחלונות ראווה, בבתי העסק הקטנים בשכונה, הקרנות וידאו, מיצגי תנועה וסיורים (אוצרת: מיטל מנור), כשעל המוזיקה יופקדו בין היתר די.ג'יי כלבתא וניצן חורש. בין העסקים המקומיים שיקחו חלק בתערוכה: ג'מה, קזינו סן רמו, קפליקס, פר דרייר, אורבן בייקרי ועוד. לא כדאי לפספס.