תעשו פו: את המרק הווייטנאמי הזה תוכלו להזמין רק בווטסאפ

אחרי הכנאפה, ההמבורגר והעוגיות שכבר מגיעים אליכם בהזמנות ווטס קבלו אתנחתא בריאה ומחממת במיוחד: מרק פו ועוד מנות וייטנאמיות מעולות

מרק פו של אגלי דאק: דווקא יפה
מרק פו של אגלי דאק: דווקא יפה
6 בפברואר 2020

תל אביב תחת מתקפת שירותי משלוחים שעושה הכל כדי שנישאר בבית. אחרי תן ביס, נייט קוקי, מהפכת וולט, טלגראס והמחתרת (שיותר אחראים על המאנצ') – מגיע תורו של Ugly Duck הווייטנאמי שרוצה שתמשיכו לאכול על הספה. הקונספט של שירות המשלוחים מתבסס על הזמנה דרך ווטסאטפ: מקבלת התפריט, דרך הזמנת המשלוח והזנת כתובת, ועד עדכונים לגבי ההזמנה. בשליחת הודעה למספר השירות תקבלו הודעה אוטומטית שתציע לכם לשלוח את המילה "תפריט" על מנת לקבלו והוראות להזמנה. אזורי החלוקה כוללים את תל אביב (מדרומה ועד רמת אביב – רחוב אינשטיין והרחובות הסמוכים), גבעתיים ורמת גן.

התפריט מורכב ממנות ראשונות בניחוח וייטנאמי ומרק פו על בסיס ברווז המתכתב עם מרק העוף היהודי. ציר המרק הוא למעשה ציר עצמות בבישול ארוך: ציר ברווז המבושל במשך 6 שעות, ציר בקר המבושל 12 שעות וציר טבעוני על בסיס פטריות. לתוך הקערה מוסיפים איטריות ביצים, אורז או אודון עם תוספות שונות בתפריט (כיסוני בשר, באקצ'וי ועוד), לצד צרור עשבי תיבול, לימון ורוטב סיראצ'ה. כל רכיבי המנות מגיעים בנפרד על מנת ליצור חווייה מותאמת אישית, שאמנם מצריכה פתיחה של קופסאות רבות אבל מאפשרת לכם לשלוט בטעמים. מחירי המנות נעים בין 68-18 ש"ח, ויש לציין כי מנות הפו גדולות מאוד (לחובבי השאריות או החלוקה המשרדית).

לא רק מרק. אגלי דאק
לא רק מרק. אגלי דאק

מאחורי השירות עומד שימי שני, העובד בתחום המסעדנות בשני העשורים האחרונים ובאמתחתו תפקידים ניהוליים ביניהם מנכ"ל רשת המסעדות דוניא שהייתה בבעלותו של השף מאיר אדוני. זוהי הפעם הראשונה של שני במטבח והוא מג'נגל בין תפקידים שונים בשירות החדש: כשף שבנה את התפריט והמבשל בפועל, כמנהל ההזמנות ומנהל לוגיסטיקה. "במשך שנה וחצי אני בונה את הקונספט ועושה ניסויים לצירים וממציא מתכונים לצירים", הוא מספר. "הפו הוא מרק כל כך מיוחד, הוא מלא בהשפעות של המטבח הצרפתי, הוא רך בטעמים שלו, קליל ולא שמן כמו הראמן – זה מה שהופך אותו למושלם בכל עונות השנה".

באשר לשירות עצמו, שני מאמין שהמתכונת הנוכחית היא בגדר פיילוט שיתפתח למקום פיזי. בתוכנית תפריט רחב יותר, תפוצת משלוחים גדולה יותר, טייק אווי ומקום ישיבה בשביל נשנוש קז'ואלי.

אחת השמועות המפתיעות שהגיעה לאוזני המערכת היא שזהותו האמיתית של שני היא בעצם הפרופסור, השף המסתורי שאחראי על שירות משלוחי ההמבורגר הסודי שפועל בעיר. "אז הפרופסור הוא לא אני", אומר שני. "אבל היה לי את השכל והמזל לקחת את הפרופסור לעשות לי את עבודת יחסי הציבור. הוא עושה עבודה מדהימה, כנראה שהיא כל כך טובה שמשייכים את המותג שלו אליי. זאת מחמאה אדירה אבל אני מדגיש שאני זה לא הפרופסור".

להזמנות: 052-5574434