מתגעגעים למשחקי הילדים של פעם? אתם לא היחידים

רוצים לחזור לשחק במחבואים, קלאס ותופסת? בגן מאיר יחכו לכם ביום שישי (1.5) עשרות רומנטיקנים שישמחו לשתף פעולה

קלאס. צילום: Shutterstock
קלאס. צילום: Shutterstock
30 באפריל 2015

פעם הייתה תשובה מאוד פשוטה ואפקטיבית לשעמום – יוצאים החוצה. כל העומד מלפניי, מאחוריי או מצדדיי – הוא העומד. זה עבד תמיד ולא דרש דבר מלבד אינסטינקט תמים שהעלה חיוך על הפנים. מחר (שישי, 1.5) יתקיים בגן מאיר אירוע שיזמין אליו כל מי שרוצה לשחק שוב במשחקים שעיצבו את ילדותנו. החל מ־11:00 יתאספו מבוגרים, צעירים וטף לשחק יחד קלאס, תופסת, חיי שרה, גומי, 3 מקלות ומה לא.

כ־800 איש אישרו את הגעתם לאירוע שפרסמה בפייסבוק יוזמת הרעיון, יעל לויטל, מוזיקאית, יוצרת ומטפלת הוליסטית. "בזמן האחרון חשבתי על זה שהייתי רוצה להיכנס לכושר, אבל מלבד אולי לרקוד ולתרגל יוגה אני שונאת לעשות ספורט", היא משתפת. "פתאום חשבתי על זה שכשהיינו קטנים שיחקנו מלא משחקים שבעיקר נהנינו מהם, אך על הדרך הם גרמו לנו להפעיל את הגוף ולהוציא קצת אנרגיות". האיוונט שותף בקבוצות שונות וצבר תאוצה עד שהגיע לממדיו הנוכחיים שהפתיעו את לויטל.

"ההיענות המדהימה שהייתה לעניין בפייסבוק נותנת את התחושה שמשהו כזה היה צריך לקרות. אני רואה את זה כמעין אירוע שיבנה את עצמו ובטוחה שיהיו הפתעות. אולי עם קצת בלגן בהתחלה, אולי מישהו פתאום יגיד מחבואים וכולם יהיו בעניין, או שנפתח משחק מחניים. יש אפילו יוזמה למרתון טאקי".

התהודה שהרעיון תפס ברשת החברתית גרמה ללויטל כבר לחשוב על מפגשי המשך, שלדבריה ילכו לכיוון שהמשתתפים יבחרו בו. "בעיר יש כל כך מעט פינות עם דשא ומרחב לתנועה, ואני חושבת שזה ישמח את כולם לבוא ולעשות משהו ביחד. משהו שמזיז את הגוף, שמזכיר מאיפה בנו. חשוב לי לפעמים להזכיר לאנשים שיש דברים פשוטים, כיפיים ויפים בעולם, ולשחק משחקי ילדות זה בהחלט אחד מהם".

משַחְקים מִשְחקים בגן מאיר, שישי החל מ־11:00