הפריקוול של "משחקי הרעב" יגיע אלינו בשנה הבאה

הסופרת סוזן קולינס, שכתבה את הטרילוגיה, הודיעה כי עלילת הספר תתרחש עשר שנים אחרי הימים האפלים

מתוך "משחקי הרעב - עורבני חקיין חלק ב'"
מתוך "משחקי הרעב - עורבני חקיין חלק ב'"

הפריקוול של "משחקי הרעב" נכתב בימים אלה, והסופרת סוזן קולינס, שכתבה את הטרילוגיה המצליחה, הודיעה היום (שני) כי הספר החדש ייצא לאור במאי 2020. ההודעה הזאת לא מפתיעה במיוחד – מאז סיומה של סדרת הסרטים בכיכובה של ג'ניפר לורנס, חברת ההפקות ליונסטייג' דנה באפשרות לספין אוף או פריקוול.

"בספר הזה רציתי לחקור את טבע האדם – מי אנחנו ומה נדרש להישרדותנו", אמרה קולינס לסוכנות הידיעות AP. "העלילה תתרחש עשר שנים אחרי המלחמה המוכרת כימים האפלים, כשמדינת פאנם נאבקת לחזור לעמוד על רגליה. זה מעניק קרקע פוריה לדמויות שייאבקו בשאלות האלה ובכך יגדירו את השקפותיהם על האנושות".

מתוך "משחקי הרעב – עורבני חקיין חלק ב"
מתוך "משחקי הרעב – עורבני חקיין חלק ב"

הספר הראשון בסדרה פורסם ב־2008, ואחריו הגיעו "התלקחות" ו"עורבני חקיין". בעקבות ההצלחה עובדו הספרים לסרטי קולנוע מצליחים גם הם, בכיכובם של לורנס וליאם המסוורת' – האחרון בהם יצא ב־2015. ליונסטייג' מעוניינת לעבד גם את הספר החדש, ולצדה עומד בסיס המעריצים ואולי גם הוואקום שהותירה מאוחריה "משחקי הכס".

זוהי אינה הפעם הראשונה שעיבוד קולנועי או טלוויזיוני מעורר לחיים ספרים מצליחים: בנובמבר האחרון הודיעה מרגרט אטווד כי היא כותבת ספר המשך ל"סיפורה של שפחה", 33 שנה אחרי שיצא הספר המקורי. הספר החדש ייקרא "The Testaments" והוא מתוכנן לצאת בספטמבר הקרוב. הוא יתרחש 15 שנה אחרי הספר הראשון ויסופר בידי שלוש דמויות נשיות.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, מה רואים היום?