ג'ין של מאמות ושמן זית לילי: מצאנו לכם את כל המתנות הכי שוות לחג

אנחנו יודעים שלפעמים אתם שוברים את הראש עם רעיונות למתנות לחג, אז החלטנו לסייע כי אנחנו חמודים. אלכוהול? יש. אוכל טוב? יש. ספרים עליהם? גם יש

שלא תבואו בידיים ריקות. בריגדריה (צילום: לוסיאנה ברסלר)
שלא תבואו בידיים ריקות. בריגדריה (צילום: לוסיאנה ברסלר)
24 במרץ 2021

מארז יין עולמי

למארחים שצריכים להתמודד עם מטבח מג'וייף ובית מבולגן מגיע פיצוי הולם, למשל מארז פסח עולמי ובו מלבק ארגנטינאי עשיר, סובניון בלאן צרפתי פריך וצונן ורוזה סמוק וקליל מפרובאנס. מומלץ להחביא את המארז בשקית נייר חומה וללחוש למי שמקבל אותה להחביא עד שכולם הולכים. 189 ש"ח.
להשיג בסניפי רשת יין בעיר

פסח עולמי (צילום: יח"צ)
פסח עולמי (צילום: יח"צ)

שמן זית לילי

הדוד הפודי שמחפש בכל העולם מוצרים מיוחדים יודה לכם אם תפרגנו לו את Midnight, שמן זית שמופק לאחר רדת החשכה. מדובר בשיגעון פרטי של עידו תמיר בעלי פתורה, שהתוודע בספרד לתהליך שבו הזיתים נמסקים ידנית עם שקיעת החמה ומובלים מיד אל בית הבד לכבישה בחושך ובטמפרטורה נמוכה. התהליך המחתרתי משמר את הכלורופיל שבפרי ומעניק למידנייט ארומה ירוקה עזה וגוון זרחני כמעט. מיתוג יפהפה וייצור במהדורה מוגבלת מוסיפים לאפיל של המוצר והופכים אותו לנחשק אף יותר. 165 ש"ח.
להזמנות 08-6881168 ובמייל contact@ptora.co.il

ששש הזיתים ישנים (צילום: אלעד ברמי)
ששש הזיתים ישנים (צילום: אלעד ברמי)

ג'ין MOM

לאמא שבטוח עמדה במטבח לקראת החג מגיע לשחרר קצת את את הברגים. הג'ין הבריטי בעל השם המחייב MOM כאילו נתפר בדיוק למשימה: יש לו ניחוח פירות אדומים שמתעדן עוד יותר בתוספת טוניק ובקבוק מעוצב שמוצדק לשים על המזנון בסלון. ורי קול. 115 ש"ח.
להשיג ברשת יין בעיר

כל יום הוא יום האם (צילום: יח"צ)
כל יום הוא יום האם (צילום: יח"צ)

יומן יין

לאבא שחובב יין ורק מחכה להזדמנות להיכנס לאוטו ולנסוע תנו את "יומן יין – הרפתקה ישראלית", ספר שאוצר כ־200 יקבים בארץ שפותחים את שעריהם למבקרים. אשת היין רוני ססלוב, גיא הרן המתמחה בתיירות יין וקולינריה, איתמר גור שעומד מאחורי מיתוג יקבים רבים והצלם דיוויד סילברמן חתומים על מתנה נכונה לימי פוסט סגר. 96 ש"ח.
להשיג באתר 

מסע בין יקבים (צילום: טל טאובר גוטסדינר)
מסע בין יקבים (צילום: טל טאובר גוטסדינר)

מארז בישול לחג

לאח.ות הבשלנ.ית שצריכ.ה לבשל לחג, חברת סוגת וכרמלה, שירות המשלוחים משוק הכרמל, מציעות מארזי מקלובה כרובית שלמה מאורז פרסי, טנדורי מאורז בסמטי וסלט חגיגי מאורז לפי מתכונים של השפית רותם ליברזון. כל מארז מכיל ירקות טריים, תבלינים, מטחנת מלח של "מלח הארץ" ואורז, ודף עם מתכון מפורט. כמה פשוט ככה חכם. מ־39.90 ש"ח.
להשיג באתר

אורז טנדורי של רותם ליברזון (צילום: אמיר מנחם)
אורז טנדורי של רותם ליברזון (צילום: אמיר מנחם)

מארז מכל טוב השוק

לסבא וסבתא שנתקעו שנה בבית מגיעה מתנה מושקעת במיוחד כמו קופסת אוכל מבית "חדרפרטי – חוויית אירוח". בקופסאות מעוצבות נארזו דליקטסים מיצרנים קטנים, למשל מארז יפו פינת לוינסקי שכולל טחינה, זיתים משוק לוינסקי, ריבת הדרים, שמן זית, מלח מתובל, ראס אל חנות, פלפל מתובל, שקדים מתובלים, ערק, 2 כוסות צ'ייסר ומגבת מטבח. המארזים נארזים בעמותת אנוש, עמותה ישראלית לבריאות הנפש ונשלחים באמצעות חברת "הבימה שליחויות" שהוקמה במהלך הקורונה על ידי שחקנים שנותרו מחוסרי עבודה. מ־240 ש"ח.
להזמנות 03-6888816, 054-7505396 (וואטסאפ בלבד) ובאתר

קופסת אוכל (צילום: דן לב)
קופסת אוכל (צילום: דן לב)

בירת קראפט

לחבר שאינו מקפיד על כשל"פ אך כן מקפיד להזמין לצפייה בליגת האלופות תנו מתנה שתחזור אליכם: שישיית גוס איילנד IPA, בירה משיקגו שהגיעה לארץ לאחרונה ונותנת פרשנות מעניינת ל־IPA הבריטי המסורתי – ארומות הדרים, גוף מלא, מתיקות מאלטית עדינה וסיומת כשות שנותנת בראש. 12-14 ש"ח לבקבוק.

כשותית ובועטת (צילום: יח"צ)
כשותית ובועטת (צילום: יח"צ)

בונבוניירת בריגדרו

על החברה שמתנזרת מגלוטן לאורך כל השנה ובפסח בפרט תפורה כמתנה קופסת בריגדרוס – ממתק ברזילאי בעבודת יד מחלב מרוכז מבושל עם שוקולד ותוספות כמו שוקולד מריר, קרם ברולה, פיסטוק, קוקוס קלוי, שוקולד חלב, לימון, תות ועוד. מ־42 ש"ח ל־6 יחידות.
בריגדריה

בקצב הסמבה (צילום: לוסיאנה ברסלר)
בקצב הסמבה (צילום: לוסיאנה ברסלר)