נחשפו שמות ההרכבים הישראליים שיופיעו על במת פרימוורה 2016

הלהקות הישראליות יופיעו בפסטיבל בו יופיעו גם רדיוהד, פיג'יי הארווי, טיים אימפלה, אייר ועוד עשרות אמנים מהגדולים בעולם

פסטיבל פרימוורה סאונד. צילום: Shutterstock
פסטיבל פרימוורה סאונד. צילום: Shutterstock

Tiny Fingers ,Cut Out Club ונגה ארז הם האמנים הישראלים שבדרך לפסטיבל הענק שיתקיים השנה ביוני בפארק דל פורום בברצלונה. הפסטיבל מתקיים מדי שנה על חוף הים בברצלונה, ספרד, ומארח במשך ארבעה ימים כ- 235 הופעות מול קהל של למעלה מ-150,000 איש. בשנים שעברו הופיעו בפסטיבל ההרכבים "עמית ארז והסיקרט סי", "לולה מארש" ו"ועדת חריגים" (2014), "הקולקטיב", "האנג'לסי" ו"גארדן סיטי מובמנט", (2015) וזכו לחשיפה מול קהל אדיר ולקשרים חדשים בתעשיית המוזיקה הבינלאומית.

לצד המופעים מקיימת המשלחת מסיבה ישראלית, פועלת לחיזוק הקשרים עם אנשי תעשייה בינלאומית המשתתפים בכנס המקצועי של הפסטיבל, ודואגת להזמנתם לארץ להתארח באירועי החשיפה הבינלאומית שיתקיימו ב-16 עד ה-27 בנובמבר, שם יתרשמו מעוד עשרות הרכבים מקומיים מבטיחים.

פסטיבל פרימוורה סאונד. צילום: Getty Images
פסטיבל פרימוורה סאונד. צילום: Getty Images

הבמה הישראלית בפסטיבל פרימוורה סאונד מתקיימת בשיתוף פעולה בין שגרירות ישראל במדריד, אירועי החשיפה הבינלאומית והצוללת הצהובה בירושלים. מבין מאות להקות שנרשמו, נבחרו שלוש הלהקות שייצגו את ישראל על ידי ועדה המורכבת ממארגני ונציגי פסטיבל פרימוורה, יחד עם נציגים מקומיים מעולם המוזיקה.

עוד להקה ישראלית שתופיע בפסטיבל, שלא כחלק מהשואקייס הנ"ל אלא במסגרת הליינאפ הראשי, היא בום פם שתנגן יחד עם הדיווה התורכייה וזמרת המחאה סלדה בהג'ן.

בום פם. צילום: יח"צ
בום פם. צילום: יח"צ

על ההרכבים

טייני פינגרז מערבבים פוסט-רוק, אלקטרוניקה חיה, פסיכדליה וגרוב. עד כה שחררו חמישה אלבומים ומופיעים בשנים האחרונות ללא הפסקה בארץ ובעולם, בין השאר בפסטיבלים בארצות הברית, אירופה, סין, הודו, דרום קוריאה, טייוואן ועוד.

הקאט אאוט קלאב היא ביג-בנד רוק'נרול. אלבום הבכורה שלה עתיד לצאת בגרמניה הקיץ דרך חברת Factory 92. הלהקה שואבת השראה מארט-רוק, דיסקו, גיטרות מערבוניות וסינת'פופ.

נגה ארז היא אמנית אלקטרו-פופ, יוצרת, מפיקה וקלידנית. עוד בטרם שחררה את אלבום הבכורה שלה הופיעה על מיטב הבמות בארץ בהופעות סולו וכמופע פותח לשלומי שבן והקולקטיב, וסומנה כאחת ההבטחות של המוזיקה האלטרנטיבית בארץ. כיום, יחד עם המתופף רן יעקובוביץ’, היא מבצעת הופעה אנרגטית וסוחפת, שמלווה את צאת "Off the Radar", אלבומה הראשון שעתיד לצאת.