"GLOW" נוצצת מתמיד: הסדרות שעלו לנטפליקס באוגוסט 2019

מה חדש בנטפליקס ישראל: "אימהות עובדות" שוב איתנו, הצאצא של האובמה'ס ו"המשפחה" - דוקו מטריד במיוחד. כל מה ששווה בנטפליקס

מתוך "GLOW", עונה 3
מתוך "GLOW", עונה 3
6 בנובמבר 2019

GLOW

חבורת המתאבקות הנוצצות חוזרת לעונה שלישית שבה הן ייצאו לסדרת הופעות בלאס וגאס. גם הפעם יהיו תככים, מתחים מיניים, אווירה מעושנת של אייטיז וכל מה שהפך את הסדרה הזאת לאחד הדברים הטובים שיצאו מנטפליקס. (9.8). לביקורת המלאה

 

אימהות עובדות

על הקסם הזה כתבנו בהרחבה השנה, בטקסט שהתחיל כך: " שלוש נשים יושבות טופלס במעגל ומשוות את מצב הציצים שלהן פוסט־לידה והנקה". במרכז הסדרה עומדות שלוש אמהות שמתמודדות עם נושאים לא מדוברים או נתפשים כשוליים, כמו דימוי גוף, ניתוק מהילדה ודיכאון אחרי לידה, ממנו סבלה רייטמן לאחר לידת בנה. אל תתבלבלו: מדובר בסדרה הורסת מצחוק.

עכשיו הקסם הקנדי הזה חוזר לעונה שלישית: קייט תתמודד עם השלכות הבחירה שעשתה בעונה הקודמת – לוותר על קידום משמעותי כדי להישאר קרובה למשפחתה. פרנקי מחפשת יציבות בחיים החדשים בנפרד מג'יזל בעוד איאן משתלב בקבוצת האימהות בעקבות הפרידה מג'ני. (29.8)

"אימהות עובדות" עונה 3
"אימהות עובדות" עונה 3

מפעל אמריקני (American Factory)

נצר ראשון לחברת ההפקות של ברק ומישל אובמה: הסרט התיעודי עוקב אחר העימות בין הבעלים הסינים לעובדים האמריקאים של מפעל באוהיו. (21.8)

"מפעל אמריקני" מבית היוצר של האובמה'ס
"מפעל אמריקני" מבית היוצר של האובמה'ס

המשפחה: פונדמנטליזם ופוליטיקה באמריקה

דוקו מסקרן מאד על "האחווה", ארגון נוצרי קיצוני שפועל בחשאי במסדרונות השלטון בוושינגטון הבירה. (9.8)

מסע של אימא (Otherhood)

את ספוט סרט הנטפליקס המטופש והכיפי (אפשר רק לקוות) תופס החודש "מסע של אימא", קומדיה על – תנו לנו לצטט – "שלוש חברות טובות שמרגישות ששכחו אותן ביום האם, יוצאות מהפרברים ונוסעות לניו יורק כדי להפתיע את בניהן הבוגרים". נו, בסדר. (2.8)

דיאגנוזה

הדוקו הזה נבנה כאילו במיוחד למכורי "האנטומיה של גריי" ו"האוס": ד"ר ליסה סנדרס מגייסת את הקהל הרחב לעזור באבחון של מחלות נדירות ומסתוריות, בסדרה המבוססת על הטור שלה בניו יורק טיימס. (16.8)

מה חדש בנטפליקס?