"כשהם רואים אותנו" בנטפליקס: הסדרות השוות שעלו במאי

מה חדש בנטפליקס ישראל: "Easy" חוזרת, "טיול לנאפה" יעשה לכם נעים בלב וכל מה ששווה בנטפליקס

מתוך "כשהם רואים אותנו" בנטפליקס
מתוך "כשהם רואים אותנו" בנטפליקס
6 בנובמבר 2019

Easy

אחת הסדרות הטובות שנוצרו בזמן האחרון חוזרת לעונה שלישית שתאגד תשעה סיפורים על סקס ומערכות יחסים. יחזרו לככב: מארק מרון ("GLOW"), גוגו אמבתה־רו, דייב פרנקו, זאזי ביטס, ג'יין אדמס ועוד. אם אתם עוד לא מכירים – רוצו להשלים את שתי העונות הראשונות.

טיול לנאפה (Wine Country)

בגזרת הממתקים הכינה לנו נטפליקס קומדיה בכיכובן של איימי פולר, מיה רודולף, רייצ'ל דראטץ', אנה גאסטייר ונגיעה של טינה פיי. הנבחרת המושלמת הזאת מגלמות חברות ותיקות (ובדיוק בגיל שלהן) הנפגשות לבנדר שתייה לכבוד יום ההולדת של אחת מהן באיי נאפה, אבל התכניות שלהן משתבשות. יו נואו דה דריל.

כשהם רואים אותנו (When They See Us)

סדרת דרמה החושפת את קריסת מערכת המשפט הפלילי בארה"ב בעת הטיפול בפרשת "חמישיית סנטרל פארק". הפרשה התרחשה ב־1989: צעירה לבנה יצאה לרוץ בסנטרל פארק ונאנסה באלימות. חמישה צעירים שחורים נעצרו והודו כבר בבוקר שאחרי כי השתתפו באונס קבוצתי, ומאוחר יותר הורשעו ונכנסו לכלא. המשטרה, שלא ידעה איך להתמודד עם גל פשעי הסמים והאלימות באותה תקופה, חגגה את ההישג, הציבור חש ביטחון, דונלד טראמפ קרא להוציאם להורג. אלא שזו הייתה הרשעת שווא, שבהמשך תורגמה גם לזיכוי בבית המשפט. לביקורת המלאה

הדרך שלהן לקונגרס (Knock Down The House)

סרט דוקומנטרי המלווה ארבע נשים, בהן אלכסנדריה אוקסיו־קורטז, שהפכה לאישה הצעירה ביותר שנבחרה לקונגרס האמריקאי, המתמודדות מול הפוליטיקאים השמנים במרוץ לקונגרס ב־2018.

חוזרות לעונה נוספת/פרקים חדשים: "ילדות טובות" עונה 2 (31.5); "זרה" עונה 2; "לוציפר" עונה 4 (8.5); "הגשם" עונה 2 (17.5); "Bad Blood" עונה 2 (31.5); "הרשימה השחורה" עונה 6.

על מדף הסרטים ההוליוודיים: "מפלצת של מלון" (2.5); "פארק היורה" (1.5); "סימן חיים" (21.5); "פארק היורה", "העולם האבוד: פארק היורה" ו"פארק היורה 3" (1.5); "הספר של הנרי" (14.5); "רובין הוד: גברים בגטקעס" (1.5).