הכוכבים באים: ג'ף מילס ונינה קרביץ יופיעו בפסטיבל DGTL

נינה קרביץ (צילום: פאולה קודצקי)
נינה קרביץ (צילום: פאולה קודצקי)

הליינאפ הראשוני של פסטיבל DGTL בפארק הירקון נחשף עם כמה שמות גדולים במיוחד שיגיעו לכאן בספטמבר, וביניהם גם ARTBAT, אסיד פאולי ובן בוהמר. זמן טוב להתארגן על עצמכם

כבר אמרנו שפסטיבל DGTL TEL AVIV, אירוע המוזיקה האלקטרונית הגדול בישראל, חוזר. עכיו מכריז צוות ההפקה בשיתוף הצוות הבין לאומי של המותג (שמקורו באמסטרדם) על הליינאפ הראשוני של הפסטיבל המושקע.

ההפקה הגרנדיוזית בגני יהושע תציג גם השנה ארבע במות מעוצבות ומובחנות מוזיקלית, עם כמה מהשמות הבולטים בסצנה העולמית ובראשם ג'ף מילס, מסנדקי הטכנו של דטרויט והמוזיקאים הגדולים של זמננו, ההרכב הלוהט ARTBAT, והדי.ג'יי והזמרת הרוסיה נינה קרביץ, מהתקליטנים האהובים ביותר בישראל ששנים רבות מדי חלפו מאז הופעתה האחרונה כאן.

עוד בליינאפ המסתמן: המוזיקאי והדי.ג'יי הגרמני הדגול Acid Pauli, המפיק והמוזיקאי הברלינאי Ben Bohmer, צמד המוזיקאיות הצעירות העולות Gioli & Assia בסט לייב ומפיק הטכנו הבולגרי המוערך KiNK. שמות לא מעטים נוספים יפורסמו בהמשך.

חברת ההפקה המקומית Future Memory שלקחה על עצמה את ניהול והפקת הפסטיבל הבינלאומי בישראל, מבטיחה לשמור על הסטנדרטים הגבוהים שהתרגלנו אליהם במהדורות הקודמות של DGTL, תוך התייחסות לערכים סביבתיים של קיימות ואיכות הסביבה. יאללה תביאו כבר להתקרחן. כרטיסים החל מ-260 שקלים למחזיקי דיגיתל.