ניר צוק יגיש לכם חמישה סוגי צ'יפס במסעדה חדשה

השף ניר צוק חונך בר־מסעדה בדיזנגוף סנטר, הכולל גם גינת סתרים מבטיחה

Garden Food & Beer. צילום: אורן זיו
Garden Food & Beer. צילום: אורן זיו
5 בפברואר 2015

השף גיא פיסטרוב מדגים את עבודת קולפן תפוחי האדמה החשמלי שהוא מכנה בחיבה R2-D2. פיסטרוב יפעיל את מטבח הגארדן של ניר צוק שיפתח במהלך השבוע הקרוב בקומת הכניסה של דיזנגוף סנטר, במקום ששכן בעבר סניף של בורגר ראנץ'. מדי יום הוא יכין חמישה סוגים שונים של צ'יפס מתפוחי אדמה שיביא למרכז העיר היישר משדהו של חקלאי בנגב. יהיו שם צ'יפס קלאסי פריך, צ'יפס מדורה בטעם של קומזיץ וצ'יפס שמנמן שמזכיר הום פרייז (18 ש"ח למנה גדולה). לצ'יפס תוכלו לצרף תערובות תבלינים יבשות, ביצת עין, בצל מטוגן ו/או פירורי חזה אווז מטוגן; וכדי להחליק את הכל בגרון תוכלו להזמין גם בירה מהחבית.

מי שנכנס למזללה החדשה של צוק סמוך לשער 7 בסנטר, יגלה קודם כל עיצוב משעשע שנוצר ובוצע על ידי מורן גרודה, אחיו של השף לירן גרודה (שהיה סו שף של צוק). בצד מוצב מקרר ובו מבחר של סלטים כמו חצילים או כבד קצוץ שאפשר לאכול במקום או לקחת הביתה (כ־20 ש"ח ל־250 גר'), וכל ההזמנה מתבצעת בדלפק – מזמינים, לוקחים את השתייה, והאוכל כבר יגיע אליכם לשולחן. באוכל הכוונה קודם כל לצ'יפס וגם להמבורגר מבשר בקר טרי שמכין תומר צוק (38 ש"ח), אח של ניר.

עוד בתפריט: עוף בגריל (העופות מגיעים ממשק ארצי וגדלים ללא אנטיביוטיקה) שאפשר לקחת הביתה או לאכול במקום, למשל בתוך כריך.

הגן העצום בגודלו, שמגיע כמעט עד לרחוב בוקי בן יוגלי, מורכב מקורות עץ וריהוט אקלקטי שאסף צוק: שולחנות פיקניק ירוקים, כיסאות מתכת שעליהם לוחות פסיפס לבנים ורודים וכמובן ספסלים והמון צמחייה באדניות כבדות. אפילו צמחי במבוק נטועים באגני ענק כדי שישמיעו צליל מיוחד ברוח שמערבלת את מבנה הסנטר בקיץ בהשראת המגדל. אחרי כל השנים שבהן התמקד ביפו, צוק מבצע כניסה פרועה, משועשעת וסקסית לתל אביב. אנחנו מהמרים שהגארדן יהיה הלהיט של אביב 2015.

ל-Garden, Food & Beer