בעוד יומיים זה קורה: סבן אילבן פותחים סניף ראשון בתל אביב

עוד רגע שותים סלרפי. סבן אילבן, רגע לפני הפתיחה (צילום: דִּינוֹזָאאוּרָה)
עוד רגע שותים סלרפי. סבן אילבן, רגע לפני הפתיחה (צילום: דִּינוֹזָאאוּרָה)

ביום רביעי הקרוב, ה-11 לחודש אגב כי הם לא יכלו לחכות ליולי, יפתח הסניף הראשון בישראל של רשת החנויות האמריקאית המפורסמת - ואתם תוכלו להגיע ולגלות סוג חדש של חנות: לא בדיוק סופר, לא בדיוק חנות נוחות, אבל עם המון אוכל מהיר שכדאי לחטוף

אחרי המתנה של שנים, וכמעט שנה וחצי מאז שהוכרזה הגעתה באופן רשמי, רשת סבן אילבן (7Eleven) סוף סוף פותחת את הסניף הראשון שלה בארץ. ההשקה תתקיים ביום רביעי הקרוב (11.1), כאשר החנות תיפתח לקהל הרחב החל משעה 17:00. אל תדאגו, לא תצליחו לפספס אותה – חזית הסניף הראשון ממוקמת במעבר שבין בנייני הסנטר, זוהרת עם שלט ניאון בצבעו ירוק-אדום-כתום בצמוד לסניף פועלים.

הרשת האמריקאית המיתולוגית, שבטוח מוכרת לכם מאינספור ביקורים בסדרות שונות, היא רשת המזון השלישית בגודלה בעולם (אחרי וולמרט וקוסטקו) עם יותר מ-83 אלף חנויות ברחבי 18 מדינות. מדובר בפורמט קצת חדש לישראלים, שכן לצד מכירת מזון, שתיה וחטיפים שכולנו מכירים מחנויות הנוחות והאמפמים, בסבן אילבן מציעים גם מגוון מאכלים מטעם החנות – סנדוויצ'ים ארוזים וטריים, פיצות בהכנה במקום, מכונת גלידה אמריקאית, שתייה קלה ממכונות (בדומה למכונות של רשתות מזון מהיר), דונאטס, מאפינס, נקניקיות, חטיפים חמים (ראינו כבר שיש שם קובה ועראייס) ועוד חטיפים ממותגים. וכן, יהיה גם את מותג הברד המפורסם של המקום, סלרפי – שקיים גם בגרסה הפארודית של הסימפסונס, בתור סקווישי.

אווירת החו"ל הצפויה לא נשמרת רק לאוכל, שכן בסבן אילבן יש גישה של שירות עצמי – אתם תכינו לעצמכם את הקפה, תמזגו את הגלידה, תנקנקו את הנקניקייה או מה שאתם לא עושים שם. לא יהיה קופאי שיבדוק אתכם, וגם התשלום ישען על שיטת התשלום נטולת מגע אנוש (למרות שבואו, יהיו שם אנשים, ויהיה להם קופות. אל דאגה). רמת המחירים טרם פורסמה, אך ממעט המוצרים שכן פורסם מחירם ניתן להבין שלכל הפחות, זה לא הולך להיות טיב טעם. כוס קפה רגילה תעלה לכם 9 שקלים, שני משולשים של פיצה (או "חצי פיצה אישית") יעלו 19 ש"ח, גלידה אמריקאית בכוס תעלה 7 שקלים וכוס קולה גדולה (650 מ"ל) תעלה 8 שקלים.

בהמשך הסניף המרכזי צפוי לעבוד בהתאם למסורת של הרשת – כלומר 24/7 – ולפתוח סניפים נוספים גם ברחבי העיר וגם ברחבי הארץ. בינתיים, אם אתם ממש מאמינים בכוחו של המותג האמריקאי, תוכלו לרכוש בסניף החדש גם מרצ'נדייז דוגמת גרביים, בקבוק תרמי, עטים ותיקי בד ממותגים. נו, אתם יודעים – שכולם ידעו שהייתם בסבן אילבן כמו הפרובנציאלים שאנחנו.