לא יוצאים מהבית: הסרטים והסדרות שידביקו אתכם לספה

פעם זה החורף שמשתק את כולם, פעם זה הקיץ שמדביק אותנו למזגן – אנחנו לא באמת צריכים תירוץ לרשימת הצפייה הענקית הזו שתסדר לכם את הלו"ז

מתוך: "חינוך מיני"
מתוך: "חינוך מיני"

סדרות

1.

המלצות הצפייה השבועיות שלנו ממשיכות להתעדכן, והפעם יש לנו את העונה הרביעית של "סדר אותי", הסדרה החדשה של כאן11, "סטוריז", ועונה חדשה של "בואו לאכול איתי". הטלוויזיה דואגת לנו גם לזמנים שבהם המוח שלנו במצב פירה, עם "האח הגדול" ו"משחקי השף".

2.

מה מחכה לנו החודש בנטפליקס? הו, טוב ששאלתם. עונה שנייה של "חינוך מיני" (הידד!), החלק השני בעונה האחרונה של "בוג'ק הורסמן", "דרקולה", סיפור אימה יהודי-ארגנטינאי-אמיתי ועוד כמה אוצרות על מדף הסרטים ההוליוודיים.

3.

אנחנו יודעים, ראיתם כבר הכל. החברים מדברים בהתלהבות על סדרות שכבר סיימתם מזמן, והכל הכל משעמם. הרשימה הזאת בדיוק בשבילכם: סדרות שאת רובן בטוח לא ראיתן, אבל אנחנו צפינו, בדקנו והחלטנו להמליץ בחום.

4.

הממלכה המאוחדת מנפיקה אינסוף סדרות מעולות, אבל אנחנו כאן כדי לאסוף דווקא את הדברים הכי כיפיים שיצאו משם. תנו לזה כמה פרקים.

5.

האמריקאים למדו לקרוא כתוביות ואנחנו מרוויחים: הטלוויזיה דוברת הספרדית פורחת עם שפע של סדרות מקוריות – הנה האוצרות שפספסתם בנטפליקס.

6.

אוקיי, אפשר חלאס עם נטפליקס רגע? ענקית הסטרימינג אמנם משתלטת על השיח, אבל אמזון פריים נותנת פה פייט לא רע עם הפקות מקור מעולות. הנה הסדרות הכי טובות שם.

7.

לפני שנעבור לסרטים, העשור הזה הרגע הסתיים אבל אף בן אנוש לא יכול היה להספיק לצפות בכל התכנים המעולים באמת שיצאו בתקופה הזאת. עכשיו כשאין את הלחץ של ההייפ, הנה הדברים ששווים את הזמן שלכם.

סרטים

8.

די, כמה אפשר לחפש סרט נורמלי בנטפליקס ובסוף להתפשר על איזו סדרה ישנה? הנה כמה סרטים מצוינים שעברו לכולם מתחת לרדאר.

9.

והנה משהו שתמיד יישאר רלוונטי: דירגנו את הקומדיות הקומנטיות הכי טובות של העשור. גם "פיץ' פרפקט" בפנים על אף שהוא לא לגמרי נופל בהגדרה, פשוט אף רשימה לא תהיה שלמה בלעדיו.

 

10.

בהמשך לסיכומי העשור שאך זה גווע לו, עכשיו אפשר להתרווח בנחת ולבחור מתוך הרשימה המופלאה של מבקרת הקולנוע שלנו, יעל שוב. כמה מהם ראיתם?

11.

בחוץ משתוללת סערה, ובדיוק כמו שהגוף צריך אוכל מחמם – הוא זקוק גם לקולנוע שיעשה טוב על הנשמה. הנה הסרטים שיגרמו לכם לשכוח שהשמש נעלמה מזמן.

12.

ז'אנר האימה חווה רנסאנס עולמי ואנחנו באים לעשות קצת סדר: אלה הסרטים הטובים ביותר שגם יפחידו אתכם וגם יגרמו לכם להעריך את הקולנוע מחדש.

13.

מ"מטרופוליס" ל"שמש נצחית בראש צלול", מ"סולאריס" ל-"Wall-E"; חייזרים, פוסט-אפוקליפסה, אנימציה ואפקטים – עולם המד"ב מלא ועשיר. אם אתם לא מחובבי הז'אנר – לפחות תנו לזה הזדמנות.

14.

אספנו עבורכם 10 סרטי חובה צרפתיים מכל התקופות: "טריפו", "אוזון", "אמלי", "כחול הוא הצבע החם ביותר", "מחוברים לחיים" ועוד.