הסוהו האוס כאן: בריכה, בר ואמנות לאנשים יצירתיים בלבד

סוהו האוס (צילום: דור שרון)
סוהו האוס (צילום: דור שרון)

הסוהו האוס, מועדון החברים הגלובלי לאנשים קריאטיביים, הגיע לעיר והתמקם בבניין צריח יפהפה וייחודי ברחוב יפת היפואי. איך מתקבלים? תהיו יצירתיים, נו. הגרסה המקומית תכיל גם 24 חדרי שינה באווירת בוטיק

25 באוגוסט 2021

מזל טוב תל אביב, יש לך סוהו האוס. מועדון החברים הקריאטיבי-גלובלי שהוקם בלונדון בשנת 1995, מכריז היום על פתיחת הבית הראשון בישראל ליד שוק הפשפשים ביפו.

בית סוהו תל אביב-יפו ממוקם ברחוב יפת בבניין צריח ייחודי שנבנה במקור בין השנים 1883-1917 ושימש כמנזר לאחיות של סנט ג'וזף. החללים הפנימיים נוצרו על ידי צוות העיצוב הבינלאומי של הסוהו האוס ועוצבו בהשראת התרבות, הצבעים וההשפעות ההיסטוריות של העיר יפו תוך שמירה ושחזור של המאפיינים המקוריים של הבניין.

סוהו האוס יפו (צילום: דור שרון)
סוהו האוס יפו (צילום: דור שרון)

אזור הקבלה של הבית נמצא בקומת הקרקע, עם גרם מדרגות משיש המוביל אל חצר שקועה ובריכת שחייה מוקפת במיטות שיזוף, עם בר לצד הבריכה ותא די.ג'יי. הגן בבית מהווה חלל הסעדה וטרקלין חיצוני המעוטר בעצי זית בני 300 שנה מהגליל השוכנים מתחת לגג פרגולה נשלף. אוסף האומנות, שנבחר בקפידה על ידי האוצרת הראשית של הסוהו האוס, קייט בריאן, מתמקד באמנים ישראלים ובהם דוד עדיקא, פריד אבו שקרה, מיכל נאמן, כרם נאטור , דנה יואלי, שי יחזקאלי , שי אזולאי והילה טוני נבוק. אוסף האמנות העולמי של סוהו האוס, שאצרה קייט בריאן, הוא אחד האוספים הפרטיים הגדולים מסוגו בעולם, עם למעלה מ-5,000 יצירות אמנות המוצגות באופן קבוע בבתי סוהו.

סוהו האוס יפו (צילום: דור שרון)
סוהו האוס יפו (צילום: דור שרון)

הבית היפואי כולל 24 חדרי שינה, בית קפה וטרסת גן, בריכה, בר חיצוני ומרחבי אירועים לשיעורים וסדנאות. הבית ביפו יהיה פתוח משעות הבוקר ועד שעות הלילה, ובמהלך השבוע מובטחים מגוון אירועים לחברים בתחומים רבים בהם מוזיקה, אומנות, עיצוב, קולנוע, אופנה, קולינריה ועוד. בשונה ממרבית מועדוני החברים, החברות בסוהו האוס אינה מבוססת על עושר או מעמד, אלא על קריאטיביות וחדשנות והעצמת היצירתיות של חבריו.

הסוהו האוס ביפו מציע שני מסלולים עבור חבריו: חברות מקומית, המעניקה גישה לבית הסוהו האוס המקומי בלבד (7,200 שקל לשנה ו-3,600 שקל לגילאי 27 ומטה) וחברות גלובאלית המעניקה גישה לכל בתי הסוהו ברחבי העולם (8,800 שקלים לשנה, 4,400 לגילאי 27 ומטה).

סוהו האוס תל אביב-יפו, ​​יפת 27