פול מון: סושי מון נפתחים אחרי מתיחת פנים נרחבת

אחרי 16 שנה ושיפוץ נרחב, סושי מון המוערכת מבוגרשוב נפרדה מהמסוע לטובת שני ברים סקסיים ותפריט רולים עדכני

מון. צילום: אנטולי מיכאלו
מון. צילום: אנטולי מיכאלו
4 בספטמבר 2016

סושי מון היו כנראה הראשונים להקים בארץ סושי בר עם מסוע. זה קרה לפני 16 שנים, כשהייתה זו המילה האחרונה של ההיי־טק היפני. הלקוחות יושבים ובוהים בצלחות שנוסעות על הבר, ומדי פעם צדים לעצמם מנה המתומחרת בהתאם לצבעה. הטריק הטכנולוגי הזה עבד היטב בתקופה שבה הישראלים לא היו סגורים על עצמם לגבי מהי כל מנה, ובמקום לתחקר את המלצרית היו יכולים להציץ ולהחליט.

אלא שבשנים האחרונות, מה שהחל לעניין את הלקוחות הוא דווקא המנות המיוחדות שאי אפשר למצוא בסושיות אחרות. ההיצע שאפשר להעלות על המסוע מוגבל, ואילו התפריט הלך וגדל. כל זה הביא להחלטה לבטל את המסוע. בשבוע האחרון נפתח סושי מון מחדש אחרי שיפוץ עומק, שבמהלכו נבנו שני הברים מחדש.

מון. צילום: אנטולי מיכאלו
מון. צילום: אנטולי מיכאלו

לתפריט המגוון והעתיר ״בסט סלרים״, נוספו וריאציות עדכניות על נושא רולים; תאי ספיישל עם סלמון, לימון, שום, בצל ועירית; צ'ילי למון עם טונה, בס אבוקדו, לימון, צ'ילי ועירית; הינארי רול עם סלמון, טונה ואבוקדו בציפוי אינארי; וגם גאודה פנקו מושחתת – גאודה שעברה טיגון אחרי שזכתה לציפוי בפירורי פנקו פריכים. מון לא מסתפקת בשאיפה להאכיל את הסועדים בסושי ומספקת חווית בילוי רוויה בפורמונים על הבר.

למון