קיץ בנמל תל אביב

סטטיק ובן אל חוגגים 80 שנה לנמל תל אביב: ככה זה נראה

סטטיק בן אל תבורי. צילום: משה נחמוביץ'
סטטיק בן אל תבורי. צילום: משה נחמוביץ'

אריזת המתנה הענקית בנמל תל אביב נפתחה, והיה שווה לחכות. מיצב ההולוגרמה המרהיב של סטטיק ובן אל שפרץ מתוכה יוצג לקהל במהלך חודש אוגוסט

14 באוגוסט 2018

תוכן שיווקי

נמל תל אביב ממשיך בחגיגות 80 השנה שלו עם סטטיק ובן אל שעשו ביג בלאגן בתל אביב עם מיצב ההולוגרמה בכיכובם ברחבת הדק המרכזי של הנמל. אריזת המתנה המתנשאת לגובה 8 מטרים שמוקמה במקום נפתחה בחמישי האחרון (9.8) והציגה את הצמד הלוהט בביצוע הולוגרמה לשירים "קאוואי" ו-"זהב".

קופסת ההפתעה הענקית בנמל תל אביב. צילום: העלמה מאיר
קופסת ההפתעה הענקית בנמל תל אביב. צילום: העלמה מאיר

בשבוע שעבר הצמד שחרר סרטון לרשתות החברתיות בו הוא מזמין את המעריצים לחזות בטירוף ולהבין במה מדובר, ואחרי צפיה בו – אנחנו לגמרי מבינים. מקרן ההולוגרמה הענקי שיושב בתוך קופסת המתנה העצומה משתמש בטכנלוגית ה-Motion Capture המתקדמת, ובשילוב רקדניות בשר ודם נותן תחושה של הופעת לייב אמיתית לגמרי.

מופע ההולוגרמה של סטטיק ובן אל בנמל. צילום: גיא יחיאלי
מופע ההולוגרמה של סטטיק ובן אל בנמל. צילום: גיא יחיאלי

בצד אריזת המתנה העצומה ותוך כדי מופע ההולוגרמה של סטטיק ובן אל, הוקרנו על מסך לד ברכות ותמונות של העוברים והשבים לכבוד יום ההולדת של הנמל. הברכות מתעדכנות בלייב דרך חשבון האינסטגרם של המברכים בשימוש בהאשטאג #מזלטובנמלתלאביב. החגיגה הזו תימשך לכל אורכו של חודש אוגוסט ועד 30 בחודש, במהלכו תוקרן ההולוגרמה החדשנית בכל ערב בין השעות 20:15 ועד 22:30. הכניסה חינם, אל תפספסו.