שמח בסוף החודש: הקרנות סרטים על סירות באגם גני יהושע

הקורונה עושה לעיריית תל אביב רק טוב: בשבוע האחרון של אוגוסט יתקיימו הקרנות "סינמה על המים", שמיועדות כרגע לתושבים בלבד. לוח ההקרנות ומחירי הכרטיסים יפורסמו בהמשך

סינמה על המים (הדמיה)
סינמה על המים (הדמיה)
9 באוגוסט 2020

אחרי ההצלחה של הדרייב אין, עיריית תל אביב מביאה עוד יציאה מהסרטים: בשבוע האחרון של אוגוסט יתקיימו בלב אגם גני יהושע הקרנות סרטים, כשהצופים ישובים על סירות. "סינמה על המים" יתקיים באמצעות המחלקה למופעים ובשיתוף סינמטק תל אביב וחברת גני יהושע.

אז איך זה יעבוד? באגם יוצבו כ-70 סירות שימוקמו במרחק שני מטר אחת מהשנייה, מול מסך גדול. כמו במקרה הדרייב אין, גם הפעם רכישת הכרטיסים תתבצע מראש ולתושבי תל אביב בלבד בהצגת כרטיס דיגיתל.

הפרטים לגבי לוח ההקרנות ומחירי הכרטיסים טרם פורסמו, אבל שימו לב לזה: בתמונת האילוסטרציה שפרסמה העירייה מופיע פריים מ"טיטאניק". רונק'ה, כדאי מאוד שאתה לא משחק לנו בלב.

ראש העיר, רון חולדאי, מסר: "אנו מחפשים כל העת דרכים יצירתיות להנגיש לתושבים פעילות תרבות: סבסוד הופעות אינטימיות במסעדות ובבתי קפה באוויר הפתוח; מימון הופעות של אמני רחוב ברחובות וכיכרות מרכזיים; מאות פעילויות במרחב הציבורי למשפחות עם ילדים ובני הגיל השלישי במהלך חודש אוגוסט; ועוד. זאת, לצד פעילות סיוע לאמנים וגופי תרבות שנקלעו למצוקה בעקבות המשבר. צפייה בסרטים באמצעות סירות באגם בפארק גני יהושע היא עוד דרך יצירתית לבלות את ימי אוגוסט החמים בתל אביב-יפו, כמובן בהתאם להנחיות משרד הבריאות".