יום מבורך: "סיפורה של שפחה" תתחדש לעונה שלישית

הולו הודיעה כי "סיפורה של שפחה", שעונתה השנייה עלתה לאוויר לפני שבוע, תתחדש לעונה נוספת. באותה הזדמנות הודיעה המתחרה של נטפליקס כי הגיעה ל-20 מיליון מנויים בארה"ב

"סיפורה של שפחה", עונה שנייה (צילום: באדיבות HOT)
"סיפורה של שפחה", עונה שנייה (צילום: באדיבות HOT)
3 במאי 2018

הולו הודיעה אתמול (רביעי) כי תחדש את "סיפורה של שפחה" לעונה שלישית. החדשות המשמחות הגיעו במסגרת הודעה כי חברת הסטרימינג, שמנסה לנגוס בנתח השוק של נטפליקס, הגיעה ל-20 מיליון מנויים בארה"ב. לשם השוואה, לנטפליקס יש כמעט 57 מיליון משתמשים בארה"ב בלבד. לפני שבוע עלתה לאוויר עונתה השנייה של הדרמה הדיסטופית, והיום ישודר הפרק השלישי שלה.

>> "סיפורה של שפחה" עונה 3: מתי תעלה ומה תהיה העלילה?

ההודעה הלא מפתיעה הגיעה אחרי שידור שני פרקי הפתיחה של העונה השנייה, שעוררו תגובות מעורבות. אם סביב העונה הראשונה היה קונצנזוס חיובי, הרי שהפעם נשמעת ביקורת על ריבוי הסצנות האלימות שיוצרות קושי של ממש בצפייה – ולא ממש חיוניות לעלילה. "סיפורה של שפחה" הייתה נהדרת ומזעזעת כבר בעונה הראשונה, וההקצנה, לצד ההתרחשות האטית, יצרה אצל חלק מהצופים (ובעיקר הצופות) ריחוק.

"סיפורה של שפחה", עונה 2 (צילום: באדיבות HOT)
"סיפורה של שפחה", עונה 2 (צילום: באדיבות HOT)

עוד על "סיפורה של שפחה":
"סיפורה של שפחה" עונה 3: כל הפרטים
יבורך הפריקאפ: יומן הצפייה של נעמה רק
12 דברים שלא ידעתם על "סיפורה של שפחה"

כך או כך, מוקדם לשפוט את הסדרה. בניגוד לעונה הראשונה, שהייתה מבוססת על ספרה של מרגרט אטווד מ-1985, העונה השנייה כבר מתקרבת בחופשיות גדולה יותר למקומות וסמלים מוכרים ומודרניים בתרבות האמריקאית. בסיבוב השני היא גם משלימה את סיפורי הרקע שהיו חסרים באמצעות פלאשבקים, שאפשר רק להתפלל שיהיו קצרים יותר מעכשיו.

← "סיפורה של שפחה", ימי חמישי בבוקר ב-HOT VOD וב-22:00 ב-HOT HBO

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד