דם על הידיים: סיפורי המחזור הכי מצחיקים בעולם

אפשר להניח בזהירות כי לאמא טבע יש חוש הומור מפותח במיוחד. מהפעם ההיא שקיבלת מחזור מול אחיך הגדול, דרך דימום על מיטתו של היזיז וכמובן הצונאמי שהכתים לך את הג'ינס - קבל נא את סיפורי המחזור הכי מביכים ומצחיקים בעולם

סיפורי מחזור
סיפורי מחזור
1 ביולי 2018

לדידנו, אין מספיק יצירות ספרותיות או התייחסויות תרבותיות למתנה הכי גדולה שאמא טבע בחרה להעניק לנו – הווסת! (או בשמה הנפוץ יותר – המחזור. כן, אנחנו יודעות שהמילה מחזור מציינת את פרק הזמן שעובר מווסת לווסת ולא מתייחסת לימים המדממים בעצמם. סתמו).

 

עוד תוכן מעולה שלנו:
ניסינו חומר סיכה על בסיס וויד וחזרנו לדווח על רטט

לא רק לבולבולים מגיע: גלי מהו השם המתאים לפות שלך
בין הקוויף לטלטלת האשכים: הרגע הזה שהסקס הופך מהנאה למבוכה
בלבלי אותו: קווים לדמותו של הגבר המבולבל

סיפורי מחזור הם הדבר הכי נכון וטבעי למחזר. הם תמיד שם, להצחיק, להביך, לתקוע, לזרום. סיפור המחזור ההוא שאת סוחבת מכתה ט' עדיין מצחיק אותך (כנראה שבצדק), והפעם ההיא שקיבלת מחזור בים ליד אחיך חקוקה לנצח בספר דברי הימים של המשפחה שלך. בנות מערכת טיים אאוט פישפשו בזכרונן ושלפו ממנו בתרועת חצוצרות את סיפורי המחזור הכי מדממים שקרו להן. מסיפורים חמודים בנוסטלגיה טינאייג'רית ועד סיפורים מצלקים על לדמם על עצמך במשך שעות בעבודה מבלי לשים לב. כל ווסת והאופי שלה. הדפיסי ושמרי לך את המסמך החשוב הזה וזכרי: הרחם שלך הוא חתיכת באד אס מאדרפאקר ומי שרק יעז להתעסק איתו יקבל שפריץ ישר לתוך העין.

1. תחבושת של מזל

"הייתי עם המשפחה בטיול באכזיב כשהייתי בת 14. הלכנו לשחות ואני לא הבנתי את הקונספט של המחזור כי זאת הייתה פעם ראשונה שקיבלתי. שמתי תחבושת ובטיפשותי נכנסתי איתה למים. האמת, זה דווקא החזיק מעמד באופן מפתיע. כשחזרנו חזרה מהחוף ויצאנו מהמים, התחבושת הענקית והמלאה בדם (ובמי מלח) שלי פשוט נפלה לי מהתחתונים על החול. בשלב הזה גיליתי שאחי הגדול עומד מאחורי כי הוא צעק לי "לא נעים".

2. טמפון מהמנהלת

"בכתה ח' נסענו לקמפינג בים, לחגוג יום הולדת של חברה. הייתי במחזור ושכחתי להביא טמפונים ונכנסתי ממש להיסטריה. סימסתי לחברה 'שרה אחותי תקשיבי אני חייבת דחוף טמפונים, יש לך להביא לי?' אחרי ששלחתי קלטתי ששלחתי את ההודעה לשרה המנהלת שלי מבית הספר. כתבתי לה ממש סליחה ושההודעה לא הייתה מיועדת לה. היא כתבה לי 'הכל בסדר מותק, הסתדרת?'. התפדחתי ברמות".

כשאת מחליפה טמפון ועושה אפצ'י. צילום: שאטרסטוק
כשאת מחליפה טמפון ועושה אפצ'י. צילום: שאטרסטוק

3. אסיף טמפונים

"אחרי הצבא עבדתי באולם אירועים על גג. בשירותי צוות – הפחים היו קטנים ולבנים והתפדחתי לזרוק לתוכם את הטמפונים המשומשים שלי. לא רציתי גם להוריד אותם באסלה מחשש שזה יעשה סתימה. התחלתי ללפף סביבם מלא נייר טואלט ופשוט זרקתי אותם מהחלון לשטח ריק מחוץ למקום. יום אחד הבוס שלי כינס את כל העובדים והתחיל לספר על הטענות שהוא קיבל ושהוא פשוט מתבייש ועצבני עלינו בטירוף, ודבר כזה בחיים לא קרה לו ואם הוא יגלה מי עשתה את זה הוא יעיף אותה על טיל. הוא שלח את כל צוות המלצרים לאסוף את הטמפונים. חשבתי שאני עומדת למות או להתעלף מבושה".

4. גלידה שוקולד

"יצאתי לדייט עם בחור במרינה בהרצליה. קנינו גלידה וישבנו והסתכלנו על המים. באיזשהו שלב התייבשתי עליו והתנשקנו ודיברנו והיה ממש רומנטי. היה לי פיפי אז הלכתי לשירותים וקלטתי שקיבלתי מחזור ושיש לי דם על כל הג'ינס. למזלי הייתי עם ג'ינס כהה אז לא ראו, אבל ניסיתי לקפל את הדייט כמה שיותר מהר. נכנסו חזרה לאוטו לכיוון הבית ואז הוא אומר לי 'יו תראי יש לי כתם מהגלידה שוקולד' הוא לקח את האצבע העביר על הכתם ואכל. כמה וכמה פעמים. כמובן שזה היה דם מהמחזור שלי שעבר לג'ינס שלו. היינו אחר כך שנה ביחד ובחיים לא סיפרתי לו שהוא אכל את המחזור שלי".

5. פאפא דונט פריץ'

"אני נוטה לסבול מכאבי מחזור לא סבירים. כשגרתי עם ההורים ישבתי בלילה אחד באמבטיה עם בקבוק מים חמים ובכיתי מכאבים. אבא שלי נכנס, נכנס להלם, לא ידע איך להגיב ויצא".

6. תחבושת גם לנשמה

"כמה שעות אחרי שנרגעתי מהעובדה שהפכתי מילדה בת 12 לסוג של אישה עם רחם מתפקד, סיפרתי לאמא שלי. היא כמובן שמחה (באותו רגע לא היה ברור לי מה משמח בזה) ומיד החלה בהכנות לטקס שהביאה מבית הוריה. היא מזגה לי כוס חלב, הניחה בתוכה תכשיט זהב והורתה לי לשתות את הכל. הייתי כל כך מבוהלת מהטראומה שהגוף שלי עובר, שעשיתי את זה בלי לשאול שאלות. היום אני מאוד מעריכה את הטקסיות וזה משמח אותי. בדוק שאעשה את זה גם לילדה שלי, ותודה לרחם המתפקד!".

7. ניקוי יבש

"יצאתי עם מישהו תקופה לא ארוכה. יצא שהכתמתי לו את המיטה במלא דם. ברחתי משם בבוקר ושלחתי לו הודעה: 'שומע, סורי, אבל קצת לכלכתי לך את המיטה ולקחתי את המכנסיים שלך שלבשתי לכביסה'. הופתעתי נורא כשהוא הגיב על זה ממש סבבה, אבל אי אפשר לדעת מה הוא אמר לחברים שלו בשלל הקבוצות בוואטסאפ. המכנסיים לא חזרו אליו מעולם".

כשאת ביום הראשון למחזור ומישהו שואל אותך אם בא לך להזמין משהו לאכול
כשאת ביום הראשון למחזור ומישהו שואל אותך אם בא לך להזמין משהו לאכול

 

8. טמפון מדמם ותיק אבוד

"ביום האחרון של המחזור נפגשתי עם בחור. הגעתי אליו הביתה ומסיבה לא ברורה בכלל נכנסתי לשירותים, הוצאתי את הטמפון, עטפתי אותו בנייר טואלט והכנסתי לתיק איפור שלי. אוקי, תכלס הסיבה כן ברורה – אנחנו ביחסי יזיזות והתפדחתי לזרוק אצלו טמפון משומש בשירותים. אחר כך חזרתי הביתה באוטובוס, הוצאתי לרגע את התיק איפור שלי וכמובן ששכחתי אותו שם. מעבר הבאסה הכבדה של איבוד תיק איפור ממש שווה עם התכשירים הכי יקרים ואהובים עלי, התנחמתי בדבר אחד: הבן זונה, או הבת זונה שגנבו לי את התיק לפחות יפתחו אותו וייגעלו מהטמפון המדמם שלי. מגיע לכם".

9. זירת רצח

"את אחד המחזורים הראשונים בחיי חוויתי בטיסה. כשקמתי מהמושב בסוף הטיסה הממושכת גילית שכל המכנס שלי נראה כמו זירת רצח, כולל דימום כבד על המושב. בשלב מסוים, אנשים התחילו לקלוט שיש עלי וגם על המושב דם. קיוויתי שהם יחשבו שנחתך לי עורק ראשי או משהו, ולא שכל שאריות הרחם שלי מצאו את עצמן על המכנסיים שלי. מיותר לציין שזרקתי את הג'ינס שלבשתי לפח וגם את הכבוד העצמי שלי על הדרך".

כשחברה שלכן מספרת שחבר שלה יורד לה גם שהיא במחזור
כשחברה שלכן מספרת שחבר שלה יורד לה גם שהיא במחזור

10. מילדה לנערה

"קיבלתי מחזור פעם ראשונה כשהייתי בת 12, ביום של יום ההולדת שלי כשיום אחר כך מתוכננת מסיבת בת המצווה שלי בבריכה (כמובן 1). אבא שלי היחיד שהיה בבית (כמובן 2). באתי אליו ואמרתי לו שאני חושבת שקיבלתי מחזור. הוא אמר בתגובה "מזל טוב בובה! עכשיו את אישה, בדיוק בזמן!". כל הבת מצווה התעסקתי בלא לדמם על עצמי או בבריכה ולא נהנתי בכלל".

11. פס שוקולד
"יצאנו כמה חברות באיזה ערב. חזרנו שיכורות מאוד לדירה שלי ונמרחנו על הספה. שמענו מוזיקה, שתינו עוד קצת ודיברנו. באיזשהו שלב חברה שלי שהייתה עם חצאית קמה מהספה ללכת הביתה. כשהיא קמה היה פס של דם על הספה, היא קיבלה ולא שמה לב כנראה. חברה אחרת, שניסתה להעביר את המבוכה אמרה 'לא נו, אולי זה שוקולד', העבירה אצבע, הריחה ואמרה 'לא, זה ללא ספק מחזור'".

12. ברזילאיות והתנסויות

"בפעם הראשונה והיחידה שהתנסתי עם בחורה, זה היה בחו"ל עם בחורה ברזילאית. שכבנו במיטה והכנסתי לה אצבעות. הרגשתי משהו מוזר, כמו שיניים כאלה. חשבתי לעצמי וואי איזה מוזר, אולי אצל נשים אחרות זה בנוי אחרת. אחרי כמה דקות של עניינים היא שלפה טמפון וזרקה אותו על הרצפה מינימום כאילו היא זורקת חזיה בסקסיות. נחרדתי ולא חזרתי על זה שוב".

13. מטפטפת

"באחד הימים בעבודה הייתי במחזור. ישבתי בשולחן שלי ואמרתי לחברה שלי תקשיבי אני מטפטפת. היא אומרת לי 'מה את מטפטפת?' אמרתי לה מחזור נו. לבשתי שמלת מקסי ארוכה, קמתי מהכסא וכל הרגליים שלי והשמלה היו דם. חברה שלי רצתה לעזור לי והביאה מגבון כדי לעזור לי להתנקות. באינסטינקט בעטתי בה שלא תיגע בי כשכולי מטפטפת דם על עצמי".

כשמישהו שואל אותך "זה הזמן הזה בחודש"?
כשמישהו שואל אותך "זה הזמן הזה בחודש"?

14. הבוס המודאג

"לאחת הבנות בעבודה היה מחזור ממש קשה. היא הרגישה לא טוב בכלל והלכה באיזשהו שלב לשירותים להחליף טמפון. אחרי כמה זמן שהיא לא חזרה הלכנו לחפש אותה. התא של השירותים היה נעול והיא לא ענתה. הבוס שלנו בעט הדלת ופתח אותה. היא הייתה מעולפת בשירותים בלי תחתונים. הוא הרים אותה בשתי הידיים, הכניס אותה לרכב שלו (כשהיא ללא תחתונים) ולקח אותה לאיכילוב כי הוא חשב שקרה לה משהו. אחר כך היא הסבירה לו שככה היא בדרך כלל היא מגיבה למחזור".

15. בשורה מאחי

"קיבלתי מחזור פעם ראשונה בגיל 12 וחצי והייתי לבד עם אחי הגדול בבית. ישבתי מרוחה על הספה עם הרגליים שלי פתוחות לגמרי. אחי אמר לי 'נראה לי שכדאי שתלכי לשירותים'. אני, ששנאתי שאומרים לי מה לעשות, צעקתי עליו 'יאללה גם כן אתה, אתה לא מחליט עלי! כשההורים לא פה אל תגיד לי מה לעשות!' ואז הוא אמר לי 'לא, נראה לי שבאמת כדאי שתלכי לשירותים', ואז הלכתי לשירותים והבנתי על מה הוא דיבר. למעשה, אפשר להגיד שאחי היה זה שבישר לי על הפעם הראשונה שקיבלתי מחזור".

16. רוקנרול בייבי

בכתה י' הייתי בהופעה של ברי סחרוף בבארבי. קיבלתי מחזור והתחלתי לשאול בנות בקהל אם יש להן תחבושת. לאף אחת לא היה כלום, חוץ מאחת שהיה לה טמפון – הפחד הכי גדול שלי בחיים דאז. בלית ברירה הלכתי עם הטמפון לשירותים, מנסה לעודד את עצמי שתמיד יש פעם ראשונה והכל יהיה בסדר. מישהי ראתה שאני לחוצה ואמרה לי "מתוקה אל תדאגי, תחשבי שאם זין נכנס לשם, אז טמפון פיצי בטוח ייכנס". מיותר לציין שאז אפילו לא חוויתי נשיקה ראשונה אבל הינהנתי אליה כמבינת עניין. בסוף נעמדתי מול המראה הענקית בתא וניסיתי להבין לאיזה חור לדחוף אותו. דחפתי, וכל ההופעה עמדתי בעיקום לצד שמאל כדי שיהיה לי נוח".

17. כרטיס אדום

"הלכתי לזארה, תוך כדי פישפוש בערימות הבגדים המבולגנות הרמתי ג'ינס לבן וקלטתי שאיזור המפשעה שלו אדום לחלוטין – זה היה נראה כאילו מישהי ממש התנגבה איתו. א. איכס. ב. היית צריכה לשים את הזוועה בצורה שאראה אותה ולא לגרום לי לגעת בבגד יא דוחה".

18. העבודה היא חיינו

"קיבלתי מחזור באמצע ראיון והרגשתי אותו זורם ומתפרץ. בשלב מסוים ממש הרגשתי שהטמפון לא עומד בעומס אבל לא יכולתי לעשות על זה כלום, כמו שאומרים. קמתי משם בסוף, שיחררתי את הרצועות של תיק הגב שלי כמה שיותר כדי שהוא יהיה נמוך ויגיע לי לתחת וככה הסתובבתי עד שהגעתי הביתה".

https://www.instagram.com/p/BkrCNF0Be4h/

19. שותפות דם

"כמה וכמה פעמים נכנסתי למקלחת אחרי שותפה שלי שהשאירה על דופן האמבטיה את הטמפון המשומש שלה וקראתי לה לבוא לקחת אותו. היא תמיד הגיבה בקריאות "סורי סורי סורי", אבל בואנה פשוט זרקי את השיט שלך לפח".

20. בלדה לחובשת

בפעם הראשונה שקיבלתי מחזור, ההורים שלי היו בחו"ל והייתי אמורה לבלות את היום עם אחי הגדול. הודעתי לאחותי הגדולה (לא יכולתי להגיד את המילה עצמה, היא הבינה לבד), ועד שפגשתי אותה בערב הסתובבתי עם גוש ענק של נייר טואלט בתוך התחתונים שהרגיש כמו מגן ביצים. הרגשתי שכולם מסוגלים לראות את זה עלי".