שוב כאן: פסטיבל סנטרל פארק חוזר עם רצף אמנים מהשורה הראשונה

תעשה את זה גם במגידו. נגה ארז מרימה את פארק הירקון. צילום: גיא פריבס//גטי אימג'ס
תעשה את זה גם במגידו. נגה ארז מרימה את פארק הירקון. צילום: גיא פריבס//גטי אימג'ס

איך אמרו על פרינס? "הפסטיבל הידוע לשעבר בתור יערות מנשה" חוזר בפעם ה-15, הפעם עם סריית הופעות של אמנים מסדר גודל בכיר. נגיד שרית חדד, שלומי שבן, נגה ארז, סטטיק ועוד הרבה שיחגגו במהלך ארבעת ימיו. אבל אל דאגה, לא שכחו את האינדי

הנה עונת הפסטיבלים חוזרת: "פסטיבל סנטרל פארק" חוזר בחודש אוגוסט הקרוב לארבעה ימים (9.8-12.8) של הופעות בלב מועצה האיזורית מגידו, עם כמה הופעות מכמה מהאמנים הגדולים בארץ: שרית חדד, שלומי שבן, נגה ארז, ברי סחרוף, יוני בלוך, סטטיק, אודיה, יסמין מועלם, בלקן ביט בוקס, ג'ימבו ג'יי, עדן דרסו, אפרת ג'וש בהופעה מיוחדת עם צ'יל פיל ועוד יותר מדי מכדי למנות פה. כרטיס יעלה לכם 180 עד 250 ש"ח.

הפסטיבל יתקיים במתכונתו הנוכחית (כלומר, תחת השם מגידו, במצפה אוכברג) זו השנה הרביעית, וכבר 15 שנים במכלול, ונחשב בעבר לפסטיבל עם הטייה משמעותית לאינדי – כך שלא נשקר, יש משהו משמח ומבאס כאחד לראות את ה-A ליסטרים משתלטים על הליינאפ. עם זאת, דווקא יש בשורות נהדרות לסצינה הרעבה יותר של המוזיקה, כי לצד הבמה המרכזית יופעל לראשונה גם "מתחם מגדה" – שישמש כמתחם אלטרנטיבי להופעות. זה אומר שכל הוורדוז שאנחנו אוהבים מאוד יופיעו שם – נטע וינר, עילי אשדות, להקת מסוק, שי טרא ליטמן וכל מה שכיף, אז אל תתקעו יותר מדי בהופעה של אגם בחבוט.

פסטבל סנטרל פארק, 9.8-12.8 ביער מגידו, 180-250 ש"ח, לרכישת כרטיסים