ספוטיפיי הגיעה לישראל: כל מה שצריך לדעת

ספוטיפיי, ענקית שירותי המוזיקה בסטרימינג, הגיעה אלינו אחרי חרושת שמועות שנמשכה עוד משנה שעברה. הנה כל מה שכדאי לדעת

אחרי טיזינג שנמשך נצח, עכשיו זה רשמי: ספוטיפיי הגיעה היום (שני) לישראל. חרושת השמועות שהחלה בדצמבר שעבר, אז פרסמה הענקית משרה לעורך מוזיקה עבור תוכן שמיועד לישראל, הסתיימה בצורה הכי כיפית שיש.

>> ספוטיפיי, דיזר או אפל מיוזיק? בדקנו מהו שירות הסטרימינג הכי שווה

עד כה שירותיה של ספוטיפיי לא היו זמינים בישראל. הראשונה לנחות אצלנו הייתה אפל ב-2016, ואחריה, בדצמבר 2017, הגיעה הנה גם דיזר. בכל הנוגע למעמד, לספוטיפיי אין מתחרות והיא נחשבת למלכה הבלתי מעורערת של שירותי המוזיקה בסטרימינג.

בהשוואה שערכנו לא מזמן בין שלושה שירותי הסטרימינג, ספוטיפיי הגיעה למקום השני והמכובד, בעיקר כי עוד לא התאימה את עצמה למשתמשים הישראלים. הסקירה הראתה כי בפופולריות, בתעוזה, באינטואיטיביות ובסקסיות, לספוטיפיי אין מתחרים. קטלוג השירים מקיף – מריליסים חמים בפופ ועד אזוטריה (ספק אם יימצא מחסור בטראקים אלא אם מדובר בסכסוך מתוקשר/זכויות יוצרים/שירים בעברית). מאגר הפלייליסטים, יותר מהקטלוג, מגוון ואינסופי. הממשק הוא האל הכל יכול של שירותי המוזיקה – מאפשר לא מעט פעולות אבל גם נוח מאוד וקל יחסית להבנה. פיצ'ר ה־Discovery, שנועד לגלות מוזיקה חדשה בהתאם לטעם הייחודי של המשתמש, הוא לא צפוי, קולע, ממכר ומקשה מאוד את נטישת השירות (אפילו לזמן קצר).

אז כמה זה יעלה לנו? ספוטיפיי מציעה מסלול חודשי בעלות של 19.90 שקלים המאפשר גישה לקטלוג שבו יותר מ-35 מיליון שירים, או מסלול חינמי שבו תצטרכו להאזין לפרסומות. ניתן לשלם באמצעות ויזה, מאסטרכארד ואמריקן אקספרס, או דרך פייפאל. אם אתם עוד מתלבטים, תוכלו להתנסות בשירות במשך 30 יום ללא תשלום. אם כבר יש לכם מנוי, כדי ליהנות מהמחיר המקומי עליכם להתחבר וללחוץ על EDIT PROFILE. לאחר מכן גללו ל"מדינה" – ועדכנו לישראל.